SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Dit nummer is
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Van Halen is een parodie op muziek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat is dan weer wel leuk!quote:
Echt 80's, high energy pop
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Goed nummer welquote:Op woensdag 26 december 2018 13:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Runnin With The Devil (uit mijn lijst jazeker!) staat gelukkig op een betere plek.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
JAAAAA Kikkertjes
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Als je op dit nummer stemt heb je een dwarslaesie in je hoofd.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
POM POM POM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom staat deze onzin er nog steeds in?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Een dwarsleasie in je hoofd?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op dit nummer stemt heb je een dwarslaesie in je hoofd.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Moet altijd aan de UI van Jane denkenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit moet hoger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dolly Parton ook.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Pom...póm póm!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Net zoals 99% van de overige nummers, en dan elk jaar afsluiten met die Queen :’)quote:Op woensdag 26 december 2018 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je op dit nummer stemt heb je een dwarslaesie in je hoofd.
Echt wat een triest zooitje zeg, leer eens met de tijd mee te gaan![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
2quote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet altijd aan de UI van Jane denken"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Dat is meteen ook de reden van dat grafiekje daarnet, de reden dat er steequote:Op woensdag 26 december 2018 13:16 schreef MTheBassman het volgende:
Dat deze erin staat, terwijl Van Halen veel andere goede nummers heeft, apart.![]()
Deze staat precies goed zo op een van de kerstdagen
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
VBL ON TOURquote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals 99% van de overige nummers, en dan elk jaar afsluiten met die Queen :’)
Echt wat een triest zooitje zeg, leer eens met de tijd mee te gaanHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vond dit wel een enorm leuk filmpje toen!"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Als kind vond ik die clip met Rupert / Bruintje Beer geweldig.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Noem het een gedeeltelijke verlamming.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nou nou, je hebt de muziek die "met de tijd meegaat" zeker niet gehoord?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals 99% van de overige nummers, en dan elk jaar afsluiten met die Queen :’)
Echt wat een triest zooitje zeg, leer eens met de tijd mee te gaan
Manmanman wat een ellende.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nja als iedereen op zn eigen favorieten stemt dan gaat het aantal per liedje omlaag.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is meteen ook de reden van dat grafiekje daarnet, de reden dat er stee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Love Is All is dan leuker met die diertjes in die clip.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noem het een gedeeltelijke verlamming.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nooit begrepen waarom hij in het Nederlands Bruintje heet, zijnde een witte beer.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef Martinello het volgende:
Als kind vond ik die clip met Rupert / Bruintje Beer geweldig."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Daarom heb ik daar wel op gestemd en hier niet opquote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Love Is All is dan leuker met die diertjes in die clip.
Valt wel mee, veel goeie muziek tegenwoordig hoor Z van Zorroquote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nou, je hebt de muziek die "met de tijd meegaat" zeker niet gehoord?
Manmanman wat een ellende.![]()
Het is BLANK!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom hij in het Nederlands Bruintje heet, zijnde een witte beer.
ow wacht..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jij ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze clip heeft anders ook een behoorlijke beestenbende.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Love Is All is dan leuker met die diertjes in die clip."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hoi Doublepain.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel goeie muziek tegenwoordig hoor Z van Zorro♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je schrijft maar.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja maar die kent dan weer niemand. En dan wordt daar niet op gestemd. Het is niet anders.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel goeie muziek tegenwoordig hoor Z van ZorroUn dann rettet kein Kavallerie,
je hoeft niet te luisteren, doe ik ook niet. Baggerlijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wat een triest zooitje zeg, leer eens met de tijd mee te gaan![]()
Ja dat vond ik ook altijd een mysterie.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom hij in het Nederlands Bruintje heet, zijnde een witte beer.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Woorden kunnen niet beschrijven hoe geil dit was back in the day"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Dit maakt het vorige nummer meteen al goed![]()
![]()
Jerney toen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wiekent
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Origineel van Scooter...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
inderdaad en dat zorgt er meteen voor dat de o ja nummertjes er uit vallen omdat deze verdrongen worden door een band die mssn wel 20 top 10 hits gescoord hebben.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja als iedereen op zn eigen favorieten stemt dan gaat het aantal per liedje omlaag.![]()
Ik vermoed dat wij verschillen in mening over het begrip 'goede muziek'.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel goeie muziek tegenwoordig hoor Z van Zorro
Ik heb zo'n vermoeden dat je namelijk niet doelt op Arcade Fire of Rolling Blackouts Coastal Fever.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
40 jaar geleden dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MaxTheDog het volgende:
Toen Kaagman nog een lekker wijf was..Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef SeLang het volgende:
Woorden kunnen niet beschrijven hoe geil dit was back in the day"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ga vanavond uiteten, tapas.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey maat
Vanavond weer eindelijk voetbal♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
![]()
![]()
Op 't randje en erover.
Wie?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wij verschillen in mening over het begrip 'goede muziek'.
Ik heb zo'n vermoeden dat je namelijk niet doelt op Arcade Fire of Rolling Blackouts Coastal Fever.![]()
Stiekem niet. Kwam ooit in januari uit.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En tegenwoordig zuur doen als ze daaraan wordt herrinnerdquote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.
Maar ja, ze doet overal zuur over.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat is een uitmuntende bevestigingquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heerlijk nummer dit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ze is door oud bandleden flink afgemaakt om haar zangkwaliteiten achteraf. Live schijnt het echt dramatisch geweest te zijn.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat had ik graag jong willen zijn in deze tijd
Op 't randje en erover.
In die tijd werd je ook nog niet overstelpt met allerlei naakt op TV e.d.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.
Daarom was dit echt super geil.
Tegenwoordig stelt het natuurlijk niets meer voor."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Voetbalquote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey maat
Vanavond weer eindelijk voetbal![]()
![]()
Alsof ze daarop is aangenomenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze is door oud bandleden flink afgemaakt om haar zangkwaliteiten achteraf. Live schijnt het echt dramatisch geweest te zijn.
Deze komt op mijn stemlijst volgend jaar, deze moet erin blijven
Gisteren nog Radiohead gehoord, ouwe reus.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:26 schreef Mansjester het volgende:
VBL ON TOUR
Top2000 is kut,de muziek is kut,deze reeks is kut en jullie zijn kut[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tapasquote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uiteten, tapas.
Je hebt 1 lekkere met pollo maar ben de naam ervan kwijt![]()
![]()
Ok, gauw opdonderen dan maar weer.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:26 schreef Mansjester het volgende:
VBL ON TOUR
Top2000 is kut,de muziek is kut,deze reeks is kut en jullie zijn kutAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
De vraag der vragen: wie zet er zijn wekker voor bepaalde nummers?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze schenen haar zelfs te hebben willen vervangen door Patricia Paay.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze is door oud bandleden flink afgemaakt om haar zangkwaliteiten achteraf. Live schijnt het echt dramatisch geweest te zijn."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze band was niks zonder de gebroeders KoertsThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Daft PunkGodenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Heldquote:Op woensdag 26 december 2018 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren nog Radiohead gehoord, ouwe reus.
Hier staat Snob2000 op![]()
Ook daarom: FM wekker.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:26 schreef Caland het volgende:
De vraag der vragen: wie zet er zijn wekker voor bepaalde nummers?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
98% van Nederland kent het niet eens manquote:Op woensdag 26 december 2018 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een uitmuntende bevestiging![]()
Ik vind het nog wel wat hebben, toen was het nog enigszins subtiel, nu is het alleen maar overduidelijk in your face gedoe.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
In die tijd werd je ook nog niet overstelpt met allerlei naakt op TV e.d.
Daarom was dit echt super geil.
Tegenwoordig stelt het natuurlijk niets meer voor."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hou...je...bek...Gijs."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat is juist het ding met de muziek van tegenwoordig, veel grotere spreiding, door oa Spotify.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
98% van Nederland kent het niet eens man
Logische ontwikkeling dat de muziek in allertijdenlijsten relatief steeds ouder wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, even wat anders doen. Volgend uur beter. Veel beter.Un dann rettet kein Kavallerie,
iemand de lyrics?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is muziek voor na het stappen.
Althans, dat is mijn associatie met dit nummer."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Kan ik ook niet serieus nemenquote:
alleen maar Radiohead en andere klereherrie en 0 NUL Grateful Dead![]()
Voor Gijs is alles onder de 50 jong.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef asco het volgende:
Vreemd dat op dit nummer de meeste jonge mensen hebben gestemd.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
*Start Ekdom's 'je raadt het nooit'-jingle in...quote:Op woensdag 26 december 2018 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
hoe heet dit nummer, iemand de tekst?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Daar is het te energiek voor.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef SeLang het volgende:
Dit is muziek voor na het stappen.
Althans, dat is mijn associatie met dit nummer.![]()
Noem het dan geen Top 2000quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist het ding met de muziek van tegenwoordig, veel grotere spreiding, door oa Spotify.
Logische ontwikkeling dat de muziek in allertijdenlijsten relatief steeds ouder wordt.![]()
Sterke tekst welFor you, there'll be no more crying.
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD
AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD AROUND THE WORLD![]()
Ekdomquote:Op woensdag 26 december 2018 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
*Start Ekdom's 'je raadt het nooit'-jingle in...![]()
![]()
Aerodynamic>>quote:Op woensdag 26 december 2018 13:28 schreef MielMonteur het volgende:
Around the world drankspel > One More Time drankspel![]()
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.quote:
Dat is mijn herinnering aan dit nummer"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Heb je een alternatief?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah zo. Ik ben na het stappen meer van lome house of ambient om even af te schakelen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Manu Chao
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Blof & Coldplay featuring oude muziekquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
En lekker k holen op de keta. Genotquote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.
Dat is mijn herinnering aan dit nummer![]()
Flop 2000 klinkt goed, expres op de kutste liedjes stemmenquote:Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Lekker zomers![]()
35x Zoutelandequote:Op woensdag 26 december 2018 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Flop 2000 klinkt goed, expres op de kutste liedjes stemmen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Poppers erbijquote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.
Dat is mijn herinnering aan dit nummerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dadelijk James Blunt maakt dit een problematisch statement.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wachtquote:Op woensdag 26 december 2018 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Flop 2000 klinkt goed, expres op de kutste liedjes stemmen
wat is het verschil met nu dan![]()
Ik begreep dat er een liedje was met een goede songtekst.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik drukte op versturen toen ik dat hoorde. Mijn statement verliest daarmee direct al z'n waarde.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dadelijk James Blunt maakt dit een problematisch statement.![]()
Mijn associatie met dit nummer is dat ik toen ik België woonde en een Italiaanse collega (v) had die duidelijk mij zag zitten maar nooit mee naar bed geweest, waar ik nu spijt van heb
En ja dit is Spaans, dat weet ik wel
Mijn reisverslagen![]()
Lekker zomers nummer in contrast met die ongelooflijke mistbank hiero
Hey je hebt ook Jason Mrazquote:Op woensdag 26 december 2018 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben het wel eens met Gijs dat er maar een James Blunt is, er zouden er maar meer zijnSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Steeds minder babyboomermuziek in deze lijst hoor.quote:
En als je er niks aan vind, ga je toch gewoon op youtube muziekjes luisteren die je wel leuk vindt?![]()
En Fransquote:Op woensdag 26 december 2018 13:33 schreef SeLang het volgende:
Mijn associatie met dit nummer is dat ik toen ik België woonde en een Italiaanse collega (v) had die duidelijk mij zag zitten maar nooit mee naar bed geweest, waar ik nu spijt van heb
En ja dit is Spaans, dat weet ik wel![]()
SHOTS FIREDquote:Op woensdag 26 december 2018 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Wacht
wat is het verschil met nu dan![]()
(v)quote:Op woensdag 26 december 2018 13:33 schreef SeLang het volgende:
En ja dit is Spaans, dat weet ik welVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik voel je pijn, achteraf is dat zo kut om over na te denkenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:33 schreef SeLang het volgende:
En ja dit is Spaans, dat weet ik wel
Stenders had wel ooit de Flop Top 100. En dat dan ook echt vier uur uitzenden.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Flop 2000 klinkt goed, expres op de kutste liedjes stemmen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
A la bin a la ban a la bin bon ban
Lekker hoor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoe zeg je dat in het Basksich?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
A la bin a la ban a la bin bon ban
Lekker hoor.![]()
Toch wel met truffelmayo?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net broodjes met zalm en ei op.![]()
geknepen stem antigenot
ook nog eens zijn verkeerde liedje, die andere is nog wel te duwen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
pics van die broodjesquote:Op woensdag 26 december 2018 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net broodjes met zalm en ei op.
Nu eet ik een banaan met chocola[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen James Blunt meer dit jaar na dit nummer![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hetzelfde. Die briljante tekst zit ook in het clublied van Athletic Bilbao.quote:
Dit verder terzijde.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat maakt zijn stem niet veel aangenamer om naar te luisterenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Bugno2 het volgende:
Ik vind dit prima te doen. Mede omdat het een buitengewoon sympathiek figuur is.![]()
Zou je dat ook maar over blof of borsato kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef laxus13 het volgende:
Geen James Blunt meer dit jaar na dit nummer![]()
![]()
San Mames goden.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hetzelfde. Die briljante tekst zit ook in het clublied van Athletic Bilbao.
Dit verder terzijde.![]()
Hahaha lol mensen die ergens lol aan beleven xDquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die naar de top2000 luistert
HahahahaSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
SOOOOWWWW BRRRA BRRAAAAAAA POW POW POWquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
je geeft nu dus ruiterlijk toe dat die broodjes er totaal niet uit zagenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik post nooit meer foto's van mm broodjes sinds het vorige fiasco[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zo, die zitquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,halloquote:Op woensdag 26 december 2018 13:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hahaha lol mensen die ergens lol aan beleven xD![]()
hij?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je zit nog in de ontkenningsfase. Ik probeer het ook niet te kennen, maar het lukt niet meer.quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit is ook best wel gay[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Weleens geweest?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUMAN LEAGUE, BOHHH![]()
SynthGenot
De menselijk Liga, (klinkt niet heel smakelijk moet ik zeggen)"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
'Tof, die appjes!'
~Niemand"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Lekker spacen dusquote:Op woensdag 26 december 2018 13:39 schreef SeLang het volgende:
Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.![]()
![]()
Die spraakberichten staat ook iedereen om te springen.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat lijkt me ook redelijk.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je komt wat onzeker over, zit je nog in de kast?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo![]()
Het origineel van Felix is echt zoveel beter...Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Don't You Want Me Baby
Op 't randje en erover.
Mensen die happen op VBL on Tour
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die is echt genot jaquote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Felix is echt zoveel beter...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Human League een guilty pleasure?
Op 't randje en erover.
quote:Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.![]()
Vanavond, 21-22 uur.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer komt het nummer 'superheroes' van The Script? (hier heb ik namelijk op gestemd)"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hoe vaak staan die stones er wel niet in?
40-45xquote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe vaak staan die stones er wel niet in?![]()
oh, jij eet van twee walletjes?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh shit je bent een vrouw
Dan slide ik zo in je DM![]()
Niet vaak genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe vaak staan die stones er wel niet in?
Op 't randje en erover.
26x volgens mijn CRTL+F.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe vaak staan die stones er wel niet in?![]()
Wel een van hun beste nummers
Voelt als meer met dit tempoquote:
Ach, beter dan Kensington oid
lief dat je je vriendje komt helpenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je lijkt nogal aangedaan door de posts van Mansjester.![]()
![]()
Zijn er eigenlijk al gifjes van huppelende babyboomers in dat schaamteloze café?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dan doe ik dat ook niet!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
voor en achter doe ik niet moeilijk over![]()
Die pedagogische leraren wisten wel hoe ze de jeugd moesten vermaken in de jaren 80, eerst suiker toedienen dan collectief lijmsnuiven.quote:![]()
Eensch.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voelt als meer met dit tempo
Ach, beter dan Kensington oid![]()
Ja maar dan leg je de lat ook wel erg laag natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voelt als meer met dit tempo
Ach, beter dan Kensington oid![]()
Al meer dan 50 jaar up and running
Op 't randje en erover.
Iemand die City steunt kan ik onmogelijk serieus nemen, dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lief dat je je vriendje komt helpen![]()
gender is een spectrumquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn jullie bekrompen hier zeg
Geslacht is ook maar een achterhaald iets![]()
was verrast, that's allquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn jullie bekrompen hier zeg
Geslacht is ook maar een achterhaald iets![]()
Soort van 50 jarige Pieter Zwartsquote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al gifjes van huppelende babyboomers in dat schaamteloze café?![]()
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.quote:
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
Nederland is niets veranderd
Mijn reisverslagen![]()
Als soldaat heb je gewoon bevelen op te volgen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
Nederland is niets veranderd![]()
hmm, dat is op meerdere manieren te interpreteren..quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Iemand die City steunt kan ik onmogelijk serieus nemen, dus waar heb je het over?![]()
Verzon je oom vaker verhalen?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nederland is niets veranderdVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
mijn opa is doodgegaan in Auschwitzquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nederland is niets veranderd
Zo pats van een wachttoren gevallen
Rip opa![]()
Ik heb geen goud wierook of mirre, maar ik denk er wel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:48 schreef Mansjester het volgende:
Sommigen hier zijn echt mad
Denk beetje aan de kerstgedachte boys![]()
Hij maakte ze wel mooier ja. Maar dat vliegtuig heeft er daarna nog tijden gelegen in een weiland.quote:"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
*met zijn zatte kop.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn opa is doodgegaan in Auschwitz
Rip opa![]()
#RIPquote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn opa is doodgegaan in Auschwitz
Rip opa![]()
Mh14godenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij maakte ze wel mooier ja. Maar dat vliegtuig heeft er daarna nog tijden gelegen in een weiland.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Koeman
Kut KoemanAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Kut koeman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Hou dat racisme van je even in 1980quote:Op woensdag 26 december 2018 13:50 schreef SeLang het volgende:
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren
smerige nazi![]()
Racist.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:50 schreef SeLang het volgende:
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: