hmm, dat is op meerdere manieren te interpreteren..quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Iemand die City steunt kan ik onmogelijk serieus nemen, dus waar heb je het over?
Verzon je oom vaker verhalen?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
Nederland is niets veranderd
mijn opa is doodgegaan in Auschwitzquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
Nederland is niets veranderd
Ik heb geen goud wierook of mirre, maar ik denk er wel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:48 schreef Mansjester het volgende:
Sommigen hier zijn echt mad
Denk beetje aan de kerstgedachte boys
Hij maakte ze wel mooier ja. Maar dat vliegtuig heeft er daarna nog tijden gelegen in een weiland.quote:
*met zijn zatte kop.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn opa is doodgegaan in Auschwitz
Zo pats van een wachttoren gevallen
Rip opa
#RIPquote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn opa is doodgegaan in Auschwitz
Zo pats van een wachttoren gevallen
Rip opa
Mh14godenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij maakte ze wel mooier ja. Maar dat vliegtuig heeft er daarna nog tijden gelegen in een weiland.
Hou dat racisme van je even in 1980quote:Op woensdag 26 december 2018 13:50 schreef SeLang het volgende:
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren
Racist.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:50 schreef SeLang het volgende:
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |