je geeft nu dus ruiterlijk toe dat die broodjes er totaal niet uit zagenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik post nooit meer foto's van mm broodjes sinds het vorige fiasco
zo, die zitquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die naar de top2000 luistert
Hahahaha
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,halloquote:Op woensdag 26 december 2018 13:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hahaha lol mensen die ergens lol aan beleven xD
hij?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo
quote:
Je zit nog in de ontkenningsfase. Ik probeer het ook niet te kennen, maar het lukt niet meer.quote:
Weleens geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUMAN LEAGUE, BOHHH
Lekker spacen dusquote:Op woensdag 26 december 2018 13:39 schreef SeLang het volgende:
Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.
Die spraakberichten staat ook iedereen om te springen.quote:
Dat lijkt me ook redelijk.quote:
Je komt wat onzeker over, zit je nog in de kast?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo
Die is echt genot jaquote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Felix is echt zoveel beter...
quote:Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.
Vanavond, 21-22 uur.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer komt het nummer 'superheroes' van The Script? (hier heb ik namelijk op gestemd)
40-45xquote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe vaak staan die stones er wel niet in?
oh, jij eet van twee walletjes?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh shit je bent een vrouw
Dan slide ik zo in je DM
Niet vaak genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
26x volgens mijn CRTL+F.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Voelt als meer met dit tempoquote:
lief dat je je vriendje komt helpenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je lijkt nogal aangedaan door de posts van Mansjester.
dan doe ik dat ook niet!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
voor en achter doe ik niet moeilijk over
Die pedagogische leraren wisten wel hoe ze de jeugd moesten vermaken in de jaren 80, eerst suiker toedienen dan collectief lijmsnuiven.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voelt als meer met dit tempo
Ach, beter dan Kensington oid
Ja maar dan leg je de lat ook wel erg laag natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voelt als meer met dit tempo
Ach, beter dan Kensington oid
Iemand die City steunt kan ik onmogelijk serieus nemen, dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lief dat je je vriendje komt helpen
gender is een spectrumquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn jullie bekrompen hier zeg
Geslacht is ook maar een achterhaald iets
was verrast, that's allquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn jullie bekrompen hier zeg
Geslacht is ook maar een achterhaald iets
Soort van 50 jarige Pieter Zwartsquote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk al gifjes van huppelende babyboomers in dat schaamteloze café?
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.quote:
Als soldaat heb je gewoon bevelen op te volgen.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mijn oom heeft zo'n vliegtuig eigenhandig neergeschoten in mei 1940.
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
Nederland is niets veranderd
hmm, dat is op meerdere manieren te interpreteren..quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Iemand die City steunt kan ik onmogelijk serieus nemen, dus waar heb je het over?
Verzon je oom vaker verhalen?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Toen kreeg hij op zijn donder van de commandant omdat hij vijandelijk vuur aantrok.
mijn opa is doodgegaan in Auschwitzquote:Op woensdag 26 december 2018 13:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb geen goud wierook of mirre, maar ik denk er wel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:48 schreef Mansjester het volgende:
Sommigen hier zijn echt mad
Denk beetje aan de kerstgedachte boys
Hij maakte ze wel mooier ja. Maar dat vliegtuig heeft er daarna nog tijden gelegen in een weiland.quote:
*met zijn zatte kop.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn opa is doodgegaan in Auschwitz
Zo pats van een wachttoren gevallen
Rip opa
#RIPquote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn opa is doodgegaan in Auschwitz
Zo pats van een wachttoren gevallen
Rip opa
Mh14godenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij maakte ze wel mooier ja. Maar dat vliegtuig heeft er daarna nog tijden gelegen in een weiland.
Hou dat racisme van je even in 1980quote:Op woensdag 26 december 2018 13:50 schreef SeLang het volgende:
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren
Racist.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:50 schreef SeLang het volgende:
Toen Noord Afrikanen nog leuk(er) waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |