Deze clip heeft anders ook een behoorlijke beestenbende.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Love Is All is dan leuker met die diertjes in die clip.
Hoi Doublepain.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, veel goeie muziek tegenwoordig hoor Z van Zorro
Je schrijft maar.quote:
Ja maar die kent dan weer niemand. En dan wordt daar niet op gestemd. Het is niet anders.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hoeft niet te luisteren, doe ik ook niet. Baggerlijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals 99% van de overige nummers, en dan elk jaar afsluiten met die Queen :’)
Echt wat een triest zooitje zeg, leer eens met de tijd mee te gaan
Ja dat vond ik ook altijd een mysterie.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom hij in het Nederlands Bruintje heet, zijnde een witte beer.
quote:
inderdaad en dat zorgt er meteen voor dat de o ja nummertjes er uit vallen omdat deze verdrongen worden door een band die mssn wel 20 top 10 hits gescoord hebben.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja als iedereen op zn eigen favorieten stemt dan gaat het aantal per liedje omlaag.
Ik vermoed dat wij verschillen in mening over het begrip 'goede muziek'.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
40 jaar geleden dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MaxTheDog het volgende:
Toen Kaagman nog een lekker wijf was..
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef SeLang het volgende:
Woorden kunnen niet beschrijven hoe geil dit was back in the day
Ik ga vanavond uiteten, tapas.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey maat
Vanavond weer eindelijk voetbal
Wie?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wij verschillen in mening over het begrip 'goede muziek'.
Ik heb zo'n vermoeden dat je namelijk niet doelt op Arcade Fire of Rolling Blackouts Coastal Fever.
Stiekem niet. Kwam ooit in januari uit.quote:
En tegenwoordig zuur doen als ze daaraan wordt herrinnerdquote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.
Dat is een uitmuntende bevestigingquote:
In die tijd werd je ook nog niet overstelpt met allerlei naakt op TV e.d.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goed pakje heeft ze wel aan in die clip.
Voetbalquote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey maat
Vanavond weer eindelijk voetbal
Alsof ze daarop is aangenomenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze is door oud bandleden flink afgemaakt om haar zangkwaliteiten achteraf. Live schijnt het echt dramatisch geweest te zijn.
Gisteren nog Radiohead gehoord, ouwe reus.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:26 schreef Mansjester het volgende:
VBL ON TOUR
Top2000 is kut,de muziek is kut,deze reeks is kut en jullie zijn kut
Tapasquote:Op woensdag 26 december 2018 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uiteten, tapas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |