Flop 2000 klinkt goed, expres op de kutste liedjes stemmenquote:
35x Zoutelandequote:Op woensdag 26 december 2018 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Flop 2000 klinkt goed, expres op de kutste liedjes stemmen
Poppers erbijquote:Op woensdag 26 december 2018 13:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Na het stappen nog bij een vriend thuis nog een paar pilsjes doen met MTV op de achtergrond.
Dat is mijn herinnering aan dit nummer
Dadelijk James Blunt maakt dit een problematisch statement.quote:
Wachtquote:Op woensdag 26 december 2018 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik drukte op versturen toen ik dat hoorde. Mijn statement verliest daarmee direct al z'n waarde.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dadelijk James Blunt maakt dit een problematisch statement.
Hey je hebt ook Jason Mrazquote:Op woensdag 26 december 2018 13:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben het wel eens met Gijs dat er maar een James Blunt is, er zouden er maar meer zijn
Steeds minder babyboomermuziek in deze lijst hoor.quote:
En Fransquote:Op woensdag 26 december 2018 13:33 schreef SeLang het volgende:
Mijn associatie met dit nummer is dat ik toen ik België woonde en een Italiaanse collega (v) had die duidelijk mij zag zitten maar nooit mee naar bed geweest, waar ik nu spijt van heb
En ja dit is Spaans, dat weet ik wel
SHOTS FIREDquote:Op woensdag 26 december 2018 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Wacht
wat is het verschil met nu dan
(v)quote:Op woensdag 26 december 2018 13:33 schreef SeLang het volgende:
Mijn associatie met dit nummer is dat ik toen ik België woonde en een Italiaanse collega (v) had die duidelijk mij zag zitten maar nooit mee naar bed geweest, waar ik nu spijt van heb
Ik voel je pijn, achteraf is dat zo kut om over na te denkenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:33 schreef SeLang het volgende:
Stenders had wel ooit de Flop Top 100. En dat dan ook echt vier uur uitzenden.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat in het Basksich?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
A la bin a la ban a la bin bon ban
Lekker hoor.
Toch wel met truffelmayo?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net broodjes met zalm en ei op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |