SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Vooral dezequote:Op woensdag 26 december 2018 01:28 schreef ok01 het volgende:
The Kinks geven mij altijd echt ultieme top 2000 gevoelens
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Lola zal wel hoog blijven denk ikquote:Op woensdag 26 december 2018 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
Kinks!
Die zijn helemaal aan het verdwijnen uit de lijst toch?
E: wtf is met 700 plaatsen gestegen![]()
![]()
Hebbe nog in wereldstad Den Helder opgetreden die lui.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jaaa The Kinks!Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ach schoonmama zat lekker met een puzzelboekje en meneer prut ook lekker wat aan dus prima. We zijn niet zo moeilijk hierquote:Op woensdag 26 december 2018 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik wel en dat vindt mevrouw Pippen niet leuk.
Vandaag ziet ze het door de vingers omdat ik een viergangendiner heb gekookt voor haar ouders, broer, oom en tante. En me als een voorbeeldige gastheer heb gedragen. En er zelfs goed uitzag in pak.
Maar de rest van de week zal ik het wat rustiger aan moeten doen..
Enige dat ik wel oprecht matig vind is dat ik met oud en nieuw alleen ben
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Yup Ultravox nog even en dan slapen. Genesis luister ik sowieso vrij regelmatig.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hebbe nog in wereldstad Den Helder opgetreden die lui.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoe kunnen All Day and All of the Night en Dedicated Follower of Fashion er nou niet meer in staan, wat is dit voor een kutlijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De beste band aller tijden staat 1 keer in de top 100 met een minder nummer. Echt niet serieus te nemen deze lijst.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kunnen All Day and All of the Night en Dedicated Follower of Fashion er nou niet meer in staan, wat is dit voor een kutlijst.![]()
Heb ik met elk nummer van radiohead.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kunnen All Day and All of the Night en Dedicated Follower of Fashion er nou niet meer in staan, wat is dit voor een kutlijst.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:30 schreef Quotidien het volgende:
De beste band aller tijden staat 1 keer in de top 100 met een minder nummer. Echt niet serieus te nemen deze lijst.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Goed, tijd om het bed in te duiken. Fijne avond nog en tot later
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fijne nacht!quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Goed, tijd om het bed in te duiken. Fijne avond nog en tot later![]()
Alleen alleen?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ach schoonmama zat lekker met een puzzelboekje en meneer prut ook lekker wat aan dus prima. We zijn niet zo moeilijk hier.
Enige dat ik wel oprecht matig vind is dat ik met oud en nieuw alleen ben
Wat doet meneer Houdjemond dan?My friends all drive horses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wtf is dit?Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Jij ook een fijne nacht!quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef ok01 het volgende:
Dit is mijn cue om te slapen
Welterusten mensen![]()
![]()
Het teefje is naar boven, ik volg maar. Tot morgen!I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Ze moeten gewoon Top 2018 doen, kunnen er 18 hele goede nummers bij.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Goed, tijd om het bed in te duiken. Fijne avond nog en tot later![]()
![]()
Jason Paige staat ook weer ziekelijk hoog in de lijst zie ik net
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef ok01 het volgende:
Dit is mijn cue om te slapen
Welterusten mensen
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef MaxTheDog het volgende:
Het teefje is naar boven, ik volg maar. Tot morgen!
~FEYENOORD~
Rellende_Rotscholier
![]()
Als je hier op stemt is er serieus iets mis met je.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Dag mensen die gaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alleen alleen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alleen alleen?
Wat doet meneer Houdjemond dan?
Hij moet op nieuwjaarsdag werken. Om 6 uur. Dus dat was geen optie en ik kan/ga liever niet weg omdat ik dan twee getraumatiseerde katten heb.
-Scorpion_17![]()
Precies. Staat niks van In Rainbows in die lijst. Hoe dan?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ik met elk nummer van radiohead.
![]()
Ik meld me hier ook maar eens voor het eerst deze editie van de Top 200
0. Alhoewel het nu net 1 richting op gaat die ik niet graag hoor
.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Ik quote hem ook nog een keer.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik herhaal mezelf even:
Met dit liedje kan ik helemaal nietsT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Misschien mensen die ongeneeslijk ziek waren. Een soort laatste fuck you aan Nederland.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je hier op stemt is er serieus iets mis met je.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Loopse tienermeisjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je hier op stemt is er serieus iets mis met je.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef lubje25 het volgende:
.
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef lubje25 het volgende:
.
~FEYENOORD~
Niets van na OK Computer zelfs.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Precies. Staat niks van In Rainbows in die lijst. Hoe dan?![]()
Geen idee.....quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Precies. Staat niks van In Rainbows in die lijst. Hoe dan?
maar snap vooral niet hoe exit music for a film er niet instaat.![]()
Daarom mogen wij het er wel mee oneens zijn toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Heel Fok over de zeik om een boyband. Ze staan er in, deal with it.
~FEYENOORD~
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef lubje25 het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens voor het eerst deze editie van de Top 2000
.
![]()
Top!quote:
Die belhamels van toen zijn de pensionado’s van nu die over alles lopen te klagen en vinden dat vroeger alles beter was.My friends all drive horses![]()
Ik vond One Direction iig altijd een stuk beter te pruimen dan Justin Bieber.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Heel Fok over de zeik om een boyband. Ze staan er in, deal with it.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
PixiesGodenHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Lekker zeuren hoort er ook bijquote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Heel Fok over de zeik om een boyband. Ze staan er in, deal with it.
Zeker, ik vind het ook niks, maar ik mag wel lachen tochquote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daarom mogen wij het er wel mee oneens zijn toch?![]()
Wel in de snob 2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee.....
maar snap vooral niet hoe exit music for a film er niet instaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt bizar imo.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets van na OK Computer zelfs.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Uhhh ik neem aan dat where is my mind er gewoon in staat?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
De enige Pixies-plaat in de top 2000. Valt toch tegen.![]()
Where are our minds?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
De enige Pixies-plaat in de top 2000. Valt toch tegen.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp![]()
Er zijn slechtere momenten om alleen te zijn dan tijdens de Top 2000 met je FOK vriendjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen alleen.
Hij moet op nieuwjaarsdag werken. Om 6 uur. Dus dat was geen optie en ik kan/ga liever niet weg omdat ik dan twee getraumatiseerde katten heb.
Ik vind dit serieus een van de leukste weken van het jaar dankzij Fok.
Ik vind zelfs de woordgrapjes van mexi leuk.My friends all drive horses![]()
same...quote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee.....
maar snap vooral niet hoe exit music for a film er niet instaat.(she/her)![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het ook niks, maar ik mag wel lachen tochDt mag zekerquote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het ook niks, maar ik mag wel lachen toch
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel in de snob 2000."muziek die ik niet leuk vind is voor snobs"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer voor je dat je het niet kunt waarderen joh.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Is ook weer zo, misschien is het wel een keer lekker rustig. Katjes ook blij en ik heb jullie inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn slechtere momenten om alleen te zijn dan tijdens de Top 2000 met je FOK vriendjes.
Ik vind dit serieus een van de leukste weken van het jaar dankzij Fok.
Ik vind zelfs de woordgrapjes van mexi leuk.
Mexi is dan ook wel koning woordgrap.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Phillie
Op 't randje en erover.
De snob 2000 bevat een aantal hele leuke nummers. Bij enkele nummers schakel ik zelfs even over.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"muziek die ik niet leuk vind is voor snobs"
Jammer voor je dat je het niet kunt waarderen joh.![]()
GEEN WHERE IS MY MIND? DAFUQ NEDERLAND!quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
De enige Pixies-plaat in de top 2000. Valt toch tegen.![]()
Oh die snob 2000 bestaat echtquote:Op woensdag 26 december 2018 01:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snob 2000 bevat een aantal hele leuke nummers. Bij enkele nummers schakel ik zelfs even over.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
260. (287) Neutral Milk Hotel – In The Aeroplane Over The Sea (1998)quote:Op woensdag 26 december 2018 01:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snob 2000 bevat een aantal hele leuke nummers. Bij enkele nummers schakel ik zelfs even over.
veel liefde ook voor dit nummer in die lijst![]()
Die gast met die tientjes in z'n bril
Op 't randje en erover.
Radiohead, beste band aller tijden, staat 7 keer in de top 2000 en maar liefst 27 keer in de snob 2000.
Waar moet het heen met de wereld.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Evenstar
![]()
Goddelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vies en tegelijkertijd ook heel lekkerhet is echt vloeibaar Mozart Kugeln dus als je daar van houdt is het geniaal.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
watwatwatHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Oh deze nobuddyNou ik ga nu echt pitten. Welterusten mensen.
Op 't randje en erover.
Pixies dus maar 1 keer en niet eens met Where is My Mind. Ik kan er oprecht niet bij met m'n hoofd. HOE DAN?!quote:Op woensdag 26 december 2018 01:41 schreef Quotidien het volgende:
Radiohead, beste band aller tijden, staat 7 keer in de top 2000 en maar liefst 27 keer in de snob 2000.
Waar moet het heen met de wereld.![]()
Misschien een generatiedingetje.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:41 schreef Quotidien het volgende:
Waar moet het heen met de wereld.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:42 schreef PzKpfw het volgende:
Oh deze nobuddyNou ik ga nu echt pitten. Welterusten mensen.
~FEYENOORD~
Er was geen plek meer tussen 26 keer Coldplay en 12 keer Ed Sheeran, denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Pixies dus maar 1 keer en niet eens met Where is My Mind. Ik kan er oprecht niet bij met m'n hoofd. HOE DAN?!![]()
kenkerlijstquote:Op woensdag 26 december 2018 01:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Pixies dus maar 1 keer en niet eens met Where is My Mind. Ik kan er oprecht niet bij met m'n hoofd. HOE DAN?!Er zijn dit jaar toch veel meer jonge stemmers?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien een generatiedingetje.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Achja, zat laatst met 4 gasten van 18 jaar in de auto en die hadden dus nog nooit van de naam radiohead of oasis gehoord.
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.![]()
Ook wel 3xquote:Op woensdag 26 december 2018 01:44 schreef Kyran het volgende:
Van mij mag er wel een 5x limiet komen per artiest.~FEYENOORD~
QFTquote:Op woensdag 26 december 2018 01:44 schreef Kyran het volgende:
Van mij mag er wel een 5x limiet komen per artiest.
Huh, ik zie Evelien nu op beeld, maar ik hoor een eerder telefoongesprek als wekservice. Beetje raar.
En ik ben er nog/weer
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
De Dijk
Je wekker zetten voor een liedje dat je elk willekeurig moment kan luisteren, waar dan ook ter wereld.
Het is ergens wel schattig.My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
kenkerlijst
[..]
Er zijn dit jaar toch veel meer jonge stemmers?
-Scorpion_17![]()
Zijn je oren inmiddels genezen?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Achja, zat laatst met 4 gasten van 18 jaar in de auto en die hadden dus nog nooit van de naam radiohead of oasis gehoord.
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.~FEYENOORD~
Evenstar
![]()
Respect dat je niet uitgestapt bent.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Heb juist het idee dat zeeuwen over het algemeen nog meer een hekel hebben aan blof dan de rest van Nederlandquote:Op woensdag 26 december 2018 01:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze jongeman had toch een flink Zeeuws accent. Stemt vast ook te veel op Blřf![]()
![]()
Standaard met indrinken moest ik die muziek aanhoren inderdaad. Arctic Monkeys was al kutmuziek voor ze, laat staan Radiohead.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Wat een ellendequote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.
-Scorpion_17![]()
Ja, als dat een optie geweest was dan...quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Respect dat je niet uitgestapt bent.![]()
Je hebt ze niet meteen even beter opgevoed?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Blof staat wel vies hoog met Zoutelandequote:Op woensdag 26 december 2018 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat zeeuwen over het algemeen nog meer een hekel hebben aan blof dan de rest van Nederland~FEYENOORD~
Evenstar
![]()
3x is wel krap voor sommigen. Al krijg je daardoor wel een afwisselend lijstje wat ook lekker is.quote:![]()
Daar is een handrem en centrale deurvergrendeling voor uitgevonden.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.My friends all drive horses![]()
Preciesquote:Op woensdag 26 december 2018 01:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
3x is wel krap voor sommigen. Al krijg je daardoor wel een afwisselend lijstje wat ook lekker is.Zo krijg je ook het ene jaar dit en het andere jaar wat anders ivm stemmen
~FEYENOORD~
Deed ik voorgaande jaren ook hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Je wekker zetten voor een liedje dat je elk willekeurig moment kan luisteren, waar dan ook ter wereld.
Het is ergens wel schattig.
Zie maar hier: MUZ / Top 2000 Editie 2017 #245 Het uitzwaaien van koningin Cielke|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
Jezus, dit heb ik lang niet gehoord.~FEYENOORD~
Ik ken toevallig nog twee Zeeuwen vrij goed en die zijn niet vies van Blřf, hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat zeeuwen over het algemeen nog meer een hekel hebben aan blof dan de rest van Nederland
Terwijl hun muzieksmaak verder stukken beter is.![]()
Evenstar
![]()
Ik snap haat jegens Zoutelande nooit zo. Geen geniaal nummer maar beter dan een hoop andere bagger van Blof of andere generieke kabbelnummers in de top2000.![]()
Dit nummer in de lijst
Ik heb geprobeerd ze te overtuigen, maar ze vonden het simpele en saaie muziek en dat er veel meer variëteit zit in de nummers van frenna en lil kleine.
Ben toen maar over iets anders begonnen.![]()
6 uur is niet je wekker zetten.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deed ik voorgaande jaren ook hoor.
Zie maar hier: MUZ / Top 2000 Editie 2017 #245 Het uitzwaaien van koningin Cielke
Dat is gewoon kleine kinderen hebben.My friends all drive horses![]()
Toto - Africa effectquote:Op woensdag 26 december 2018 01:47 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Blof staat wel vies hoog met Zoutelande
veel jongeren die het als 'meme' stemmen.![]()
Evenstar
![]()
Die van ons slaapt gewoon tot 9 meestal, genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
6 uur is niet je wekker zetten.
Dat is gewoon kleine kinderen hebben.![]()
Ik ga er vanuit dat je ze nooit meer wilt zienquote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb geprobeerd ze te overtuigen, maar ze vonden het simpele en saaie muziek en dat er veel meer variëteit zit in de nummers van frenna en lil kleine.
Ben toen maar over iets anders begonnen.
~FEYENOORD~
Nouja, die kon ik even snel vinden, maar ik ging dan om 4 uur naar bed, 6 uur wekker, slapen, 8 uur wekker, slapen, 10 uur wekker.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
6 uur is niet je wekker zetten.
Dat is gewoon kleine kinderen hebben.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, zonde welquote:Op woensdag 26 december 2018 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toto - Africa effect
veel jongeren die het als 'meme' stemmen.
Goed nummer maar het staat veel te hoog op de lijst~FEYENOORD~
Niet alleen slechte muzieksmaak, maar nog te dom om variëteit te herkennen ook. Deze jongens zijn helaas verlorenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Evenstar
![]()
Radiohead simpel vinden en dan naar boef luisteren... le sigh kwadraatquote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef skysherrif het volgende:
Even kijken, wat moet er dus nog in de lijst:
- Black Sabbath - War Pigs
- Arctic Monkeys - 505
- Pixies - Where Is My Mind
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
- Iets van Type O Negative|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er zit een blond meisje in het café dat precies het soort meisje is die ik vroeger zou hebben aangesproken in de kroeg.
Ze zou me dan vriendelijk hebben aangekeken, waarna ze zou zeggen dat ze toch echt even met haar vriendin moest praten en ik zou haar de rest van de avond niet meer zien.
Maar toch...My friends all drive horses![]()
Ik ga het gewoon nooit meer met ze over muziek hebben want wordt alweer kwaad als ik er aan denk.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je ze nooit meer wilt zien![]()
Stone Sourquote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
- Arctic Monkeys - 505
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
- Iets van Type O Negative
-Scorpion_17![]()
Er liep iemand met een Slayer-shirt in het café
Hoe kan dat nou. Je bent toch 12 of zo?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die van ons slaapt gewoon tot 9 meestal, genot.
Na dit nummer ga ik pitten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Prima nummertje, jongens.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Evenstar
![]()
Type O Negative.... Kans is groter dat Tool op nummer 1 binnenkomt denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
- Arctic Monkeys - 505
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
- Iets van Type O Negative![]()
Dan ga ik er ook over ophouden maatquote:Op woensdag 26 december 2018 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nooit meer met ze over muziek hebben want wordt alweer kwaad als ik er aan denk.
~FEYENOORD~
Evenstar
![]()
Lolzquote:Op woensdag 26 december 2018 01:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Je bent toch 12 of zo?touche
![]()
Ik weet het, te alternatief, maar goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Type O Negative.... Kans is groter dat Tool op nummer 1 binnenkomt denk ik.Oeh..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doet me deugd dat iedereen hier wel een goede smaak lijkt te hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook over ophouden maat![]()
![]()
Ik ga met je mee.quote:
Bij wijze van spreken dan.
Niet dat mensen denken dat we echt lepeltje lepeltje gaan liggen.
Maar als we dat toch zouden doen zou ik wel eens het kleine lepeltje willen zijn.
Ik moet ook stoppen met Deveron drinken.My friends all drive horses![]()
Evenstar
![]()
Black No 1 van Type O Negative zou wel geniaal zijn.
Peter Steele genot. Wat een stem had die gast.![]()
Neil Young - The Needle and the Damage Done kom net voor 5 uur, maar goed, die luister ik een andere keer wel weer. Tweede nummer uit mijn stemlijst. Staat veel te laag.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik nu wakker blijf voor Wolfmother dan wordt het wel heel laat.. en ik begin aardig moe te worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vienna kent iedereen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de naam van dit nummer totaal niet kende, maar lekker nummerMy friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Maar als we dat toch zouden doen zou ik wel eens het kleine lepeltje willen zijn.
Ik moet ook stoppen met Deveron drinken.![]()
~FEYENOORD~
Yush, ik ga ook verstandig doen en ik ga ook mee naar het slaapfeestje!
-Scorpion_17![]()
Die is van Queen tochquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Ik moet ook stoppen met Deveron drinken.![]()
![]()
Beest ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:55 schreef Kyran het volgende:
Black No 1 van Type O Negative zou wel geniaal zijn.
Peter Steele genot. Wat een stem had die gast.
2 meter 3.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:56 schreef houdjemond het volgende:
Yush, ik ga ook verstandig doen en ik ga ook mee naar het slaapfeestje!
~FEYENOORD~
Evelien gesandwicht tussen twee debutanten. Ben benieuwd hoe Rick het gaat doen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Horen jullie dat jongens, mensen, volk. Een band uit Den Helder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ga dat ook nog even aanzienquote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Ferdo het volgende:
Evelien gesandwicht tussen twee debutanten. Ben benieuwd hoe Rick het gaat doen.~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga ook slapen, tot morgen allen!
Ik ga ook slapen, tot morgen allen!
~FEYENOORD~
Van Dik Hout is misschien een ondergewaarde band.
De laatste keer dat ik ze zag was bij Badpop in Waarland (waar ik achter de tap stond, of hamburgers stond te bakken, ik weet het niet meer).
De band verdient toch wel een groter podium?My friends all drive horses![]()
Evenstar
![]()
Heb ze ooit gezien op Waldrock jaren geleden. Kende ze toen nog niet echt, waren er voor Maiden als headliner. Daarna in verdiept en helaas nooit meer live kunnen zien.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beest ook.
[ afbeelding ]
2 meter 3.![]()
Waar moet ik dat aan horen dan?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Horen jullie dat jongens, mensen, volk. Een band uit Den Helder.~FEYENOORD~
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
- Arctic Monkeys - 505
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
- Iets van Type O Negative
- Jackson C Frank - I Want to be Alone
- Deep Purple - Lazy
- Foals - Spanish Sahara
- Twenty One Pilots - Car Radio
- Radiohead - Lucky
En nog veel meer...![]()
Aan mijn commentaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Waar moet ik dat aan horen dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, nu wordt het echt tijd dat je gaat slapen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef PippenScottie het volgende:
De laatste keer dat ik ze zag was bij Badpop in Waarland (waar ik achter de tap stond, of hamburgers stond te bakken, ik weet het niet meer).
De band verdient toch wel een groter podium?Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik ga ook slapen, tot morgen allen!![]()
Je bent niet saai!
Heb ze in september nog gezien, vond het niet geweldig.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef PippenScottie het volgende:
De band verdient toch wel een groter podium?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jackson C. Frankquote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn:
- Jackson C Frank - I Want to be Alone
- Deep Purple - Lazy
- Foals - Spanish Sahara
- Twenty One Pilots - Car Radio
- Radiohead - Lucky
En nog veel meer...
Helaas kent niemand in Nederland hem.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik had het al gezegd, maar deze moet er ook in.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tijd voor een ebola cupquote:Op woensdag 26 december 2018 02:00 schreef Kyran het volgende:
Geen Joe Satriani in de lijst is ook ebola~FEYENOORD~
Evenstar
![]()
what can possibly go wrongquote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Oh. Syrië en Israël gaan knokken.
That can only end well.![]()
Vrede op aarde.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
That can only end well.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Popcorn ligt al 20 jaar in huisquote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
That can only end well.~FEYENOORD~
Ik gaat ook
ik ben 19 en ken t welquote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.(she/her)![]()
Evenstar
![]()
Jammer dat ze Cielke hebben ingeruild voor deze pannelap....![]()
Met zijn radiohoofdquote:Op woensdag 26 december 2018 02:09 schreef Kyran het volgende:
Jammer dat ze Cielke hebben ingeruild voor deze pannelap....My friends all drive horses![]()
Zonde inderdaad. Als meer mensen hem zouden kennen, zouden ze het ook mooi vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jackson C. Frank
Helaas kent niemand in Nederland hem.
Mensen, geniet ervan!
![]()
Oh wacht. Dit is weekend Rick van Velthuysen.
Die ken ik nog van toen ik 538 luisterde. Lang, lang geleden.My friends all drive horses![]()
Bikkeltjes die hier nog zijn. Fijne avond allen!
Ik heb me voorgenomen om zo’n eikel te zijn die op Tweede Kerstdag ‘s ochtends gaat hardlopen, dus ik moest maar eens naar bed.
Tabee!
Evenstar
![]()
dudeeequote:Op woensdag 26 december 2018 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bikkeltjes die hier nog zijn. Fijne avond allen!
Ik heb me voorgenomen om zo’n eikel te zijn die op Tweede Kerstdag ‘s ochtends gaat hardlopen, dus ik moest maar eens naar bed.
Tabee!
Truste!![]()
Toch nog een beetje het gevoel van de goeie tijd van Serious Request.![]()
Ik wilde het bijna roepen maar was vergeten dat hij bij Radio10 zit nuquote:
Heb nog een shoutout naar fok! gesms't maar die doen ze er niet in, de boefjes
Ach, Evelien zit ook en bij SBS 6, en bij Radio M en ook nog bij Radio 2. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde het bijna roepen maar was vergeten dat hij bij Radio10 zit nu
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Won't get fooled again is gewoon 700 plaatsen gezakt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ben ik de enige hier die nog luistert? Ik vind het een lekker uurtje.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Oh wow. Ik ben echt de enige hier nog.
Oortjes in, pitten gaan. Goodnight aan de FOK!'ers die dit morgenochtend teruglezen.
Wow, ik kan me van de afgelopen jaren herinneren dat er verschillende de hele nacht doorgingen toch?
Nog steeds matig hier dus maar ff verder slapen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik moet er nog een beetje inkomen. Gisteren nauwelijks iets gehoord van de top2000, dus het moet voor mij eigenlijk nog beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:20 schreef glittertje39 het volgende:
stilte hier....gelukkig geen radiostilteAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
alhoewel..terwijl ik op enter klik komen er gesmashte pompoenen langs![]()
te vroeg voor dit soort muziek![]()
![]()
Goedemorgen, wakker worden met de smashing pumpkins best lekker"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl![]()
Nou mag hij wel weer weg (irritant gifje verwijderd)Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Je zal in het café zijn
Zo jongens, we zijn er. Eindelijk hier maar goeie muziek lui... oh
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Dooie boel in het caféFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 december 2018 07:37 schreef glittertje39 het volgende:
in mijn hoofd wordt dit nummer door smurfen gezongen"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl![]()
zo kort nachtje maar moet de gedichten nog afmaken
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 07:41 schreef peaceman het volgende:
zo kort nachtje maar moet de gedichten nog afmakenkop koffie en aan de slag dan maar
![]()
![]()
Hier zo zorgen ik op het werk kom voor een vroege dienst, maar de Top 2000 maakt veel goed"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl![]()
Gedichten kun je pas schrijven als er goed veel tijdsdruk en slaaptekort op zitquote:Op woensdag 26 december 2018 07:41 schreef peaceman het volgende:
zo kort nachtje maar moet de gedichten nog afmaken
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
hahaha laten we het hopen... dan kan ik straks nog even gaan liggenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedichten kun je pas schrijven als er goed veel tijdsdruk en slaaptekort op zitI love music |Ajax forever
Gek wakker worden met een SpongeBob nummer, wist niet dat ie het gehaald had"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
ik hoor dit nummer echt voor het eerstI love music |Ajax forever
?quote:Op woensdag 26 december 2018 07:44 schreef glittertje39 het volgende:
muziek om koffie te maken of te .........I love music |Ajax forever
Ik ook, terwijl ik wel veel Spongebob heb gekekenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:44 schreef peaceman het volgende:
ik hoor dit nummer echt voor het eerst
je gaf de indruk er wel een bestemming voor te hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
random in te vullen activiteitI love music |Ajax forever
mijn bestemming was de kattenbak schoonmaken...alle sh*t eruitquote:Op woensdag 26 december 2018 07:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
je gaf de indruk er wel een bestemming voor te hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 07:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
mijn bestemming was de kattenbak schoonmaken...alle sh*t eruit
Ja, hiermee kom ik een beetje in de top2000-stemming
Tis echt koud buiten. Nu hopen op wat goede muziek zo om mee op te warmen"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl![]()
1685 Ship To Wreck Florence + The Machine![]()
1684 Rapper's Delight Sugarhill Gang![]()
![]()
![]()
1683 Same Love Macklemore & Ryan Lewis![]()
1682 Wheels Foo Fighters![]()
1681 (They Long To Be) Close To You Carpenters![]()
1680 Man Down Rihanna![]()
![]()
![]()
1679 Lost Coldplay![]()
1678 MMm MMm MMm MMm Crash Test Dummies![]()
1677 All Night Long (All Night) Lionel Richie![]()
1676 Living On My Own Freddie Mercury![]()
1675 This Is My Life Shirley Bassey![]()
1674 Big In Japan Alphaville
Goedemorgen Top2000-vrienden. Na een lange avond en korte nacht ben ik ook weer van de partij. 1676 en 1674 de hoogtepunten van het volgende uur.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
GoedemorgenFlorence
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.I love music |Ajax forever
Ah. Commercials voorbij. Het spektakel gaat beginnen.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?quote:Op woensdag 26 december 2018 08:07 schreef peaceman het volgende:
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Roodharige dames hebben altijd wel een streepje voor bij mijquote:Op woensdag 26 december 2018 08:07 schreef peaceman het volgende:
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.![]()
![]()
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...quote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?I love music |Ajax forever
nouja roodharige hipsterdames willen daar anders nog wel eens niet scheren.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Roodharige dames hebben altijd wel een streepje voor bij mij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die zijn beiden toch wel een niveautje hoger dan deze Florencequote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?![]()
Dat geldt voor driekwart van de lijst, ik vind dit wel een prima toevoeging.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Qua liedjesschrijven wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn beiden toch wel een niveautje hoger dan deze Florence[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar hoor je niks vanquote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja roodharige hipsterdames willen daar anders nog wel eens niet scheren.![]()
![]()
kattenbakmateriaalquote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...![]()
![]()
ah, Nile Rodgers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
er wordt hier meegezongen
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: