what can possibly go wrongquote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Oh. Syrië en Israël gaan knokken.
That can only end well.
Vrede op aarde.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
That can only end well.
Popcorn ligt al 20 jaar in huisquote:Op woensdag 26 december 2018 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
That can only end well.
ik ben 19 en ken t welquote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Achja, zat laatst met 4 gasten van 18 jaar in de auto en die hadden dus nog nooit van de naam radiohead of oasis gehoord.
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.
Met zijn radiohoofdquote:Op woensdag 26 december 2018 02:09 schreef Kyran het volgende:
Jammer dat ze Cielke hebben ingeruild voor deze pannelap....
Zonde inderdaad. Als meer mensen hem zouden kennen, zouden ze het ook mooi vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jackson C. Frank
Helaas kent niemand in Nederland hem.
dudeeequote:Op woensdag 26 december 2018 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bikkeltjes die hier nog zijn. Fijne avond allen!
Ik heb me voorgenomen om zo’n eikel te zijn die op Tweede Kerstdag ‘s ochtends gaat hardlopen, dus ik moest maar eens naar bed.
Tabee!
Ik wilde het bijna roepen maar was vergeten dat hij bij Radio10 zit nuquote:
Ach, Evelien zit ook en bij SBS 6, en bij Radio M en ook nog bij Radio 2. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde het bijna roepen maar was vergeten dat hij bij Radio10 zit nu
Ik moet er nog een beetje inkomen. Gisteren nauwelijks iets gehoord van de top2000, dus het moet voor mij eigenlijk nog beginnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 07:20 schreef glittertje39 het volgende:
stilte hier....gelukkig geen radiostilte
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 december 2018 07:37 schreef glittertje39 het volgende:
in mijn hoofd wordt dit nummer door smurfen gezongen
quote:Op woensdag 26 december 2018 07:41 schreef peaceman het volgende:
zo kort nachtje maar moet de gedichten nog afmaken
Gedichten kun je pas schrijven als er goed veel tijdsdruk en slaaptekort op zitquote:Op woensdag 26 december 2018 07:41 schreef peaceman het volgende:
zo kort nachtje maar moet de gedichten nog afmaken
hahaha laten we het hopen... dan kan ik straks nog even gaan liggenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedichten kun je pas schrijven als er goed veel tijdsdruk en slaaptekort op zit
?quote:Op woensdag 26 december 2018 07:44 schreef glittertje39 het volgende:
muziek om koffie te maken of te .........
Ik ook, terwijl ik wel veel Spongebob heb gekekenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:44 schreef peaceman het volgende:
ik hoor dit nummer echt voor het eerst
je gaf de indruk er wel een bestemming voor te hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 07:45 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
random in te vullen activiteit
mijn bestemming was de kattenbak schoonmaken...alle sh*t eruitquote:Op woensdag 26 december 2018 07:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
je gaf de indruk er wel een bestemming voor te hebben
quote:Op woensdag 26 december 2018 07:49 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
mijn bestemming was de kattenbak schoonmaken...alle sh*t eruit
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?quote:Op woensdag 26 december 2018 08:07 schreef peaceman het volgende:
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.
Roodharige dames hebben altijd wel een streepje voor bij mijquote:Op woensdag 26 december 2018 08:07 schreef peaceman het volgende:
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...quote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?
nouja roodharige hipsterdames willen daar anders nog wel eens niet scheren.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Roodharige dames hebben altijd wel een streepje voor bij mij
Die zijn beiden toch wel een niveautje hoger dan deze Florencequote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?
Dat geldt voor driekwart van de lijst, ik vind dit wel een prima toevoeging.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...
Qua liedjesschrijven wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn beiden toch wel een niveautje hoger dan deze Florence
Daar hoor je niks vanquote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja roodharige hipsterdames willen daar anders nog wel eens niet scheren.
kattenbakmateriaalquote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |