Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?quote:Op woensdag 26 december 2018 08:07 schreef peaceman het volgende:
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.
Roodharige dames hebben altijd wel een streepje voor bij mijquote:Op woensdag 26 december 2018 08:07 schreef peaceman het volgende:
ah deze.... ach ja.. leuke vulling. niks bijzonders.
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...quote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?
nouja roodharige hipsterdames willen daar anders nog wel eens niet scheren.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Roodharige dames hebben altijd wel een streepje voor bij mij
Die zijn beiden toch wel een niveautje hoger dan deze Florencequote:Op woensdag 26 december 2018 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed liedje dit hoor. Fantastische stem hoor. Wel een trucje dat ik eerder heb gehoord, was het bij Kate Bush of toch bij Tori Amos?
Dat geldt voor driekwart van de lijst, ik vind dit wel een prima toevoeging.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...
Qua liedjesschrijven wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn beiden toch wel een niveautje hoger dan deze Florence
Daar hoor je niks vanquote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja roodharige hipsterdames willen daar anders nog wel eens niet scheren.
kattenbakmateriaalquote:Op woensdag 26 december 2018 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja het is wel een aardig liedje. Maar of dit er nou echt in moet staan?? mwah...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |