Wat een ellendequote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Achja, zat laatst met 4 gasten van 18 jaar in de auto en die hadden dus nog nooit van de naam radiohead of oasis gehoord.
Heb 2 uur lang bizzey, boef en ronnie flex moeten aanhoren.
Ja, als dat een optie geweest was dan...quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Respect dat je niet uitgestapt bent.
Je hebt ze niet meteen even beter opgevoed?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Achja, zat laatst met 4 gasten van 18 jaar in de auto en die hadden dus nog nooit van de naam radiohead of oasis gehoord.
Blof staat wel vies hoog met Zoutelandequote:Op woensdag 26 december 2018 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat zeeuwen over het algemeen nog meer een hekel hebben aan blof dan de rest van Nederland
3x is wel krap voor sommigen. Al krijg je daardoor wel een afwisselend lijstje wat ook lekker is.quote:
Daar is een handrem en centrale deurvergrendeling voor uitgevonden.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef skysherrif het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 26 december 2018 01:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
3x is wel krap voor sommigen. Al krijg je daardoor wel een afwisselend lijstje wat ook lekker is.
Deed ik voorgaande jaren ook hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Je wekker zetten voor een liedje dat je elk willekeurig moment kan luisteren, waar dan ook ter wereld.
Het is ergens wel schattig.
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
Jezus, dit heb ik lang niet gehoord.
Ik ken toevallig nog twee Zeeuwen vrij goed en die zijn niet vies van Blųf, hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat zeeuwen over het algemeen nog meer een hekel hebben aan blof dan de rest van Nederland
6 uur is niet je wekker zetten.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deed ik voorgaande jaren ook hoor.
Zie maar hier: MUZ / Top 2000 Editie 2017 #245 Het uitzwaaien van koningin Cielke
Toto - Africa effectquote:Op woensdag 26 december 2018 01:47 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Blof staat wel vies hoog met Zoutelande
Die van ons slaapt gewoon tot 9 meestal, genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
6 uur is niet je wekker zetten.
Dat is gewoon kleine kinderen hebben.
Ik ga er vanuit dat je ze nooit meer wilt zienquote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb geprobeerd ze te overtuigen, maar ze vonden het simpele en saaie muziek en dat er veel meer variėteit zit in de nummers van frenna en lil kleine.
Ben toen maar over iets anders begonnen.
Nouja, die kon ik even snel vinden, maar ik ging dan om 4 uur naar bed, 6 uur wekker, slapen, 8 uur wekker, slapen, 10 uur wekker.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
6 uur is niet je wekker zetten.
Dat is gewoon kleine kinderen hebben.
Ja, zonde welquote:Op woensdag 26 december 2018 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toto - Africa effect
veel jongeren die het als 'meme' stemmen.
Niet alleen slechte muzieksmaak, maar nog te dom om variėteit te herkennen ook. Deze jongens zijn helaas verlorenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb geprobeerd ze te overtuigen, maar ze vonden het simpele en saaie muziek en dat er veel meer variėteit zit in de nummers van frenna en lil kleine.
Radiohead simpel vinden en dan naar boef luisteren... le sigh kwadraatquote:Op woensdag 26 december 2018 01:49 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |