Ik ga het gewoon nooit meer met ze over muziek hebben want wordt alweer kwaad als ik er aan denk.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je ze nooit meer wilt zien
Stone Sourquote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Even kijken, wat moet er dus nog in de lijst:
- Black Sabbath - War Pigs
- Arctic Monkeys - 505
- Pixies - Where Is My Mind
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
- Iets van Type O Negative
Hoe kan dat nou. Je bent toch 12 of zo?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die van ons slaapt gewoon tot 9 meestal, genot.
Type O Negative.... Kans is groter dat Tool op nummer 1 binnenkomt denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
- Arctic Monkeys - 505
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
Dan ga ik er ook over ophouden maatquote:Op woensdag 26 december 2018 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nooit meer met ze over muziek hebben want wordt alweer kwaad als ik er aan denk.
Lolzquote:Op woensdag 26 december 2018 01:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Je bent toch 12 of zo?
Ik weet het, te alternatief, maar goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Type O Negative.... Kans is groter dat Tool op nummer 1 binnenkomt denk ik.
Oeh..quote:
Doet me deugd dat iedereen hier wel een goede smaak lijkt te hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook over ophouden maat
Ik ga met je mee.quote:
Neil Young - The Needle and the Damage Done kom net voor 5 uur, maar goed, die luister ik een andere keer wel weer. Tweede nummer uit mijn stemlijst. Staat veel te laag.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik nu wakker blijf voor Wolfmother dan wordt het wel heel laat.. en ik begin aardig moe te worden.
Vienna kent iedereen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de naam van dit nummer totaal niet kende, maar lekker nummer
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Bij wijze van spreken dan.
Niet dat mensen denken dat we echt lepeltje lepeltje gaan liggen.
Maar als we dat toch zouden doen zou ik wel eens het kleine lepeltje willen zijn.
Ik moet ook stoppen met Deveron drinken.
Die is van Queen tochquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Bij wijze van spreken dan.
Niet dat mensen denken dat we echt lepeltje lepeltje gaan liggen.
Maar als we dat toch zouden doen zou ik wel eens het kleine lepeltje willen zijn.
Ik moet ook stoppen met Deveron drinken.
Beest ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:55 schreef Kyran het volgende:
Black No 1 van Type O Negative zou wel geniaal zijn.
Peter Steele genot. Wat een stem had die gast.
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:56 schreef houdjemond het volgende:
Yush, ik ga ook verstandig doen en ik ga ook mee naar het slaapfeestje!
Ga dat ook nog even aanzienquote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Ferdo het volgende:
Evelien gesandwicht tussen twee debutanten. Ben benieuwd hoe Rick het gaat doen.
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga ook slapen, tot morgen allen!
Heb ze ooit gezien op Waldrock jaren geleden. Kende ze toen nog niet echt, waren er voor Maiden als headliner. Daarna in verdiept en helaas nooit meer live kunnen zien.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beest ook.
[ afbeelding ]
2 meter 3.
Waar moet ik dat aan horen dan?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Horen jullie dat jongens, mensen, volk. Een band uit Den Helder.
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
- Arctic Monkeys - 505
- Santana - Oye Como Va
- Iets van Tool
Aan mijn commentaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Waar moet ik dat aan horen dan?
Nee, nu wordt het echt tijd dat je gaat slapen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef PippenScottie het volgende:
Van Dik Hout is misschien een ondergewaarde band.
De laatste keer dat ik ze zag was bij Badpop in Waarland (waar ik achter de tap stond, of hamburgers stond te bakken, ik weet het niet meer).
De band verdient toch wel een groter podium?
Heb ze in september nog gezien, vond het niet geweldig.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef PippenScottie het volgende:
Van Dik Hout is misschien een ondergewaarde band.
De laatste keer dat ik ze zag was bij Badpop in Waarland (waar ik achter de tap stond, of hamburgers stond te bakken, ik weet het niet meer).
De band verdient toch wel een groter podium?
Jackson C. Frankquote:Op woensdag 26 december 2018 01:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn:
- Jackson C Frank - I Want to be Alone
- Deep Purple - Lazy
- Foals - Spanish Sahara
- Twenty One Pilots - Car Radio
- Radiohead - Lucky
En nog veel meer...
Tijd voor een ebola cupquote:Op woensdag 26 december 2018 02:00 schreef Kyran het volgende:
Geen Joe Satriani in de lijst is ook ebola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |