Niets van na OK Computer zelfs.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Precies. Staat niks van In Rainbows in die lijst. Hoe dan?
Geen idee.....quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Precies. Staat niks van In Rainbows in die lijst. Hoe dan?
Daarom mogen wij het er wel mee oneens zijn toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Heel Fok over de zeik om een boyband. Ze staan er in, deal with it.
Gezelligquote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef lubje25 het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens voor het eerst deze editie van de Top 2000
0. Alhoewel het nu net 1 richting op gaat die ik niet graag hoor
.
Top!quote:
Ik vond One Direction iig altijd een stuk beter te pruimen dan Justin Bieber.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Lekker zeuren hoort er ook bijquote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef Stray_cat het volgende:
Zeker, ik vind het ook niks, maar ik mag wel lachen tochquote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daarom mogen wij het er wel mee oneens zijn toch?
Wel in de snob 2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee.....
maar snap vooral niet hoe exit music for a film er niet instaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt bizar imo.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets van na OK Computer zelfs.
Uhhh ik neem aan dat where is my mind er gewoon in staat?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
De enige Pixies-plaat in de top 2000. Valt toch tegen.
Where are our minds?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
De enige Pixies-plaat in de top 2000. Valt toch tegen.
Er zijn slechtere momenten om alleen te zijn dan tijdens de Top 2000 met je FOK vriendjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen alleen.
Hij moet op nieuwjaarsdag werken. Om 6 uur. Dus dat was geen optie en ik kan/ga liever niet weg omdat ik dan twee getraumatiseerde katten heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |