SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Even het bed dichterbij dan ooit bekijken.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Godver, dan heb je zo'n lekker uur, dan weten Paskal en consorten het altijd weer voor je te verpesten."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je gaat in het matras kruipen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Even het bed dichterbij dan ooit bekijken.![]()
Scherp.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Even het bed dichterbij dan ooit bekijken.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Omdat Zeeland helaas nog stemrecht heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:35 schreef matthijst het volgende:
Wie legt me uit waarom dit erin staat."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Snap nooit wie er nou toch op Blof stemmen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Kom op zeg... hoe moeilijk is het om een TT te verzinnen
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ook nog Jonnie Kesj met A Thing Called Love die dag.quote:
Onderschatte plaatjes was redelijk mijn stemthema.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef 4-elements het volgende:
Snap nooit wie er nou toch op Blof stemmen...ander nummer wel.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
de kaper had haast, denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef peaceman het volgende:
Kom op zeg... hoe moeilijk is het om een TT te verzinnen![]()
Zo, los op Blřf. Het kan.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
My bad.... Ik had niet in de gaten dat ik lapo had.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef peaceman het volgende:
Kom op zeg... hoe moeilijk is het om een TT te verzinnen![]()
70% van de Belgen gaat niet de deur uit als de batterij van de telefoon geen 100% aangeeft
Ja, nuttig feitje![]()
![]()
Staat ze met haar hoofd tegen de muur te slaan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef Cee het volgende:
Die mevrouw in het café staat er op te springen en dansen alsof het Dreetje Hazes met Leef is.![]()
Ik vind dat ze in 1962-1964 toch wel het beste hebben geproduceerd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dit vond ik muzikaal de beste periode van BlřfDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vond ze in de jaren 70 beterquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dit vond ik muzikaal de beste periode van BlřfUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sorry, had even weinig geduldquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
My bad.... Ik had niet in de gaten dat ik lapo had.![]()
Daar zou die ook wel op losgaan denk ik, het is beide muziek voor idioten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef Cee het volgende:
Die mevrouw in het café staat er op te springen en dansen alsof het Dreetje Hazes met Leef is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Door wie werd je gedwongen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Had ik al wel eens gezegd dat ik Blof twee keer heb zien optreden?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Wat ging er toen door je heen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Had ik al wel eens gezegd dat ik Blof twee keer heb zien optreden?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Terecht stemthema.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook nog Jonnie Kesj met A Thing Called Love die dag.
Onderschatte plaatjes was redelijk mijn stemthema.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Want je wou per ce meeposten voor Blof?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:38 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Sorry, had even weinig geduldT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Coldplay?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kwam voor de andere band, helpt dat?Un dann rettet kein Kavallerie,
Was Racoon er ook?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kwam voor de andere band, helpt dat?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het ligt er aan welke band dat was...quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kwam voor de andere band, helpt dat?
Murray Walker![]()
Ik denk dat ik zelfs dronken Blof niet zou kunnen aanhoren, daar moet een mengelmoes van drugs gaande geweest zijn.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bevallen op een liedje.
Dat lijkt me een goede manier om voor altijd kutassociaties (no pun intended) met een nummer te krijgen.My friends all drive horses![]()
Misschienquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Want je wou per ce meeposten voor Blof?![]()
![]()
Dit is kitsch als het muziek zou zijn."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nee het is niet een lekker pers-nummer vind ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef D. het volgende:
70% van de Belgen gaat niet de deur uit als de batterij van de telefoon geen 100% aangeeft
Ja, nuttig feitje|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maar snel dát?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook geen flamoes.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh God, nu weet ik zeker dat Africa op 1 komt als een van hun wel komt te overleden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Wat is dat met Toto tegenwoordig. Is er een van overleden ofzo?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ligt vast aan mij maar een hoog aantal kabbelnummers tot nu toe ....![]()
Ik heb geen idee, vind er niet veel aan, en vind het maar een raar clubje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Wat is dat met Toto tegenwoordig. Is er een van overleden ofzo?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kan me zo voorstellen dat je hoofd niet naar muziek staat als je ligt te kermen van de weeën.quote:![]()
Ja, dit jaar is Toto69 ons ontnomenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Wat is dat met Toto tegenwoordig. Is er een van overleden ofzo?![]()
![]()
Beste van Totoquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit wil je toch niet horen als je van binnenuit uit elkaar gerukt wordt?Trotste mama van Ambar
Geweldige band, met zoveel goede nummers!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vind er niet veel aan, en vind het maar een raar clubje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vele malen mooier dan Africa. Maar er lijkt wel een hype rond Toto. Als je er zelfs op wilt bevallen?quote:![]()
Mwah. Vind Africa oprecht wel mooi hoor. Of het top 10-materiaal is kun je over twisten, maar gewoon een prima nummer.quote:![]()
Kunnen we Toto niet gewoon nog een keer doen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Tijd voor een TR.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Geweldige band, met zoveel goede nummers!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zijn er mensen uit het gekkenhuis ontsnapt die hierop gestemd hebben?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hoe kan je alleen Africa kennen? Geen Pamela, Mushanga, Hold The Line, Rosanna?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef FlyingEagle het volgende:
Kende Toto alleen van Africa, maar dit klinkt ook niet slecht♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn er mensen uit het gekkenhuis ontsnapt die hierop gestemd hebben?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Blof - zaadnummer van Toto - Enrique... Positief bekeken kan het niet veel slechter worden, toch?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ik zag het wel hoor, Pretty Young Thing.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef D. het volgende:
Mijn favoriet van Toto is het album Thriller![]()
Nog steeds een overlijdensbonus voor Hero?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn er mensen uit het gekkenhuis ontsnapt die hierop gestemd hebben?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik denk dat Toto is herontdekt door de wat jongere generatie, vanwege de hypes rondom Africa.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vele malen mooier dan Africa. Maar er lijkt wel een hype rond Toto. Als je er zelfs op wilt bevallen?![]()
Wordt het ook niet gelukkig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
Blof - zaadnummer van Toto - Enrique... Positief bekeken kan het niet veel slechter worden, toch?![]()
ik was ff bezig, anders had ik ‘m al eerder ingekoptquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
More than a feeling
Keep on Loving You
Cold as ice![]()
Kijkt op kalender.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
More than a feeling
Keep on Loving You
Cold as ice
Laatste week van december...
OK, deze grapjes mogen.
My friends all drive horses![]()
Africa is een beetje een meme geworden, blijkbaar is dat een reden om erop te stemmen tegenwoordig. Zo is ook All Star erin gekomen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Lets hope soquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
Blof - zaadnummer van Toto - Enrique... Positief bekeken kan het niet veel slechter worden, toch?![]()
Stranger In Town, I Wont Hold You Back.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je alleen Africa kennen? Geen Pamela, Mushanga, Hold The Line, Rosanna?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Afraid Of Lovequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stranger In Town, I Wont Hold You Back.
Er zullen er vast zijn die er geen flikker aan vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
Volgende nummer gaat inslaan als een bom.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ik zou het water gevenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wat te eten gevonden in de koelkast.
[ afbeelding ]Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ba dum tssss!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
Volgende nummer gaat inslaan als een bom.My friends all drive horses![]()
dat ziet er erg onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De betekenis van dat liedje zegt zo veel dat je het wel moet waarderen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zullen er vast zijn die er geen flikker aan vinden.![]()
Heerlijk petitfourtje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet er erg onsmakelijk uit|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is Rosanna (Arquette)quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
TututututududuuuuUn dann rettet kein Kavallerie,
Even wegspoelen met Grand Prestige.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goed verhaal.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dak eraf!
Maar daar zorgt die Enola Gay dan wel weer voor.Un dann rettet kein Kavallerie,
Oja, dit nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kijk, de stijgende lijn is ingezet met OMD
Murray Walker![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar stem ik toch liever hierop dan op Hero.
En de muren eraf en de meubelen eraf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef Zorro het volgende:
Dak eraf!
Maar daar zorgt die Enola Gay dan wel weer voor.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Er was dus een Japanner die in Hiroshima was toen de atoombom viel.
Hij overleefde het en dacht.. dit moet ik aan mijn familie in Nagasaki vertellen.
Daar aangekomen kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
True story!
Dat lijkt me persoonlijk een goed plan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar stem ik toch liever hierop dan op Hero."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
leuk, maar ik vind Electricity leuker
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar stem ik toch liever hierop dan op 35x Blřf![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik op gestemd!!
Bedankt PippenScottie!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wilde het net roepenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:49 schreef peaceman het volgende:
leuk, maar ik vind Electricity leuker
Electricity in de lijst volgend jaar![]()
![]()
kende je het toch wel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat lijkt me persoonlijk een goed plan.![]()
Om eerlijk te zijn niet, maar ik vind m heel leukquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Deze en Maid of Orleans zijn de beste OMD nummersquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:49 schreef peaceman het volgende:
leuk, maar ik vind Electricity leukerThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik op gestemd!!
Bedankt PippenScottie!♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Verzoek aan de fokkers voor volgend jaar.
Willen jullie op Michael McLaren stemmen met Madam Butterfly?
Dank u.![]()
Ook zo’n lekker nummer
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
neenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
Dank u.![]()
Blind Melon is nooit naar Nederland geweest."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
(Forever) Live and Diequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze en Maid of Orleans zijn de beste OMD nummers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik ga de oorlogsverf eens van mijn gezicht wassen en dan slapen. Het was weer gezellig, trusten![]()
![]()
Dit is ook zo'n nummer waar ik ieder jaar de titel weer van ben vergeten. Of ik heb het gewoon nooit onthouden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trustenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik ga de oorlogsverf eens van mijn gezicht wassen en dan slapen. Het was weer gezellig, trusten
het had van Blof kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
I like watching the puddles gather rain.
Dat is een zin die ik wel snap.![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
Dank u.![]()
![]()
Wie is Michael McLaren?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
Dank u.![]()
De stereotypes zijn hier nogal sterkquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een opmerking ....
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Radiohead
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik vind eigenlijk dat ze best goed vertegenwoordigd zijn, hoewel ik niet de grootste Radiohead fan ben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Radiohead staat te weinig in de top 2000."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Beetje mager liedje voor Radiohead begrippen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vorig jaar nog op Sebastian gestemd. Zie dat die nu op 700zoveel staan, stonden ooit op 49.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemvervorming hiervan doet me wat denken aan Steve Harley & Cockney Rebel.
Evenstar
![]()
Mogen het mooi voor zich houden danquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De stereotypes zijn hier nogal sterk.
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je bent zelf mager oh nee dat is niet waar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Beetje mager liedje voor Radiohead begrippen.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Die staan niet in de top van Radioheadquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de andere 1997 nummers de andere uitvoerenden?![]()
![]()
Kon me toch niet helemaal pakken dat Radiohead op Werchter, vooral in het begin niet. Tweede helft was al een stuk beter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het printen en het afmaken van de surprise duurde iets langer dan verwacht. Stomme laptop.\
Maar het is klaar!
Make love, not war ☮![]()
Is het klaargekomen?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het printen en het afmaken van de surprise duurde iets langer dan verwacht. Stomme laptop.\
Maar het is klaar!
Ik probeer het mee te zingen.
Mevrouw Pippen is niet zo’n fan van mijn uithalen bij Hiiiiiigh and Dryyyyyyyyy.My friends all drive horses![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf mager oh nee dat is niet waar.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wanneer?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kon me toch niet helemaal pakken dat Radiohead op Werchter, vooral in het begin niet. Tweede helft was al een stuk beter.Make love, not war ☮![]()
Moest je je surprise printen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maar het is klaar!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf mager oh nee dat is niet waar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sinterklaasavond 2019, here we come?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maar het is klaar!![]()
![]()
Laaielichter dat je bent.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf mager oh nee dat is niet waar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel van Nu zijt wellekomen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen is niet zo’n fan van mijn uithalen bij Hiiiiiigh and Dryyyyyyyyy.Haters everywhere but I don't really care.![]()
en terecht, straks komt de kleinste pippie weer uit bedquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen is niet zo’n fan van mijn uithalen bij Hiiiiiigh and Dryyyyyyyyy.![]()
Kribbige menschen die de lijst voor zichzelf opeisen (lol).quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mogen het mooi voor zich houden dan♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Surprise?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maar het is klaar!
Jij hebt je december feestjes omgedraaid!
Ik wilde het vergeet me nietje van de Alzheimer printen. En dan op 200% kopiëren. Het is onderdeel van de surprise.quote:Make love, not war ☮![]()
Mss aankomende tijd wat vaker Radiohead aanzetten.Trotste mama van Ambar
Mooiste nummers van het afgelopen uur:
1. Cher - Believe
2. Enrique Iglesias - Hero
3. Tom Petty & The Heartbreakers - Refugee![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooiste nummers van het afgelopen uur:
1. Cher - Believe
2. Enrique Iglesias - Hero
3. Tom Petty & The Heartbreakers - Refugee
Of was je serieus?![]()
![]()
Die is inmiddels diep in droomland.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en terecht, straks komt de kleinste pippie weer uit bedMy friends all drive horses![]()
Nee het eerste decemberfeestje doen wij niet meer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surprise?
Jij hebt je december feestjes omgedraaid!
Vorig jaar.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tip: In Rainbowsquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss aankomende tijd wat vaker Radiohead aanzetten.
Goed uurtje met helaas wat zeikerige troep a la Blof en Enrique er tussendoor."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Heb je nog dichthulp nodig?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee joh! Wij doen dat altijd met Kerst. Al jaaaaaaaaaaren.
ja, maar dan moet je niet blijven loeienquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die is inmiddels diep in droomland.![]()
1812 Sometimes You Can't Make It On Your Own U2
1811 Rape Me Nirvana
1810 Do It Again Steely Dan
1809 Bagagedrager Spinvis
1808 Elevation U2
1807 Lost On You LP
1806 Back Down South Kings Of Leon
1805 No Son Of Mine Genesis
1804 Talkin' Bout A Revolution Tracy Chapman
1803 Honesty Billy Joel
1802 Bullet The Blue Sky U2
1801 Hier Komt De Storm Frank Boeijen
1800 Long Train Running Doobie Brothers
1799 Should I Stay Or Should I Go? Clash![]()
Wij hebben ze toen gezien op BKS en daar waren ze vanaf het begin erg goed.quote:
niet eens top 25 wmbquote:
Pff, alweer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
Goed uurtje met helaas wat zeikerige troep a la Blof en Enrique er tussendoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eigenlijk welquote:
Believe is wel lekker cult. En Hero was mijn vader altijd erg fan van, dus heeft voor mij wel een speciale betekenis.![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Tot morgen allemaal
Spinvis?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgende uur mogen jullie alweer een liedje van mijn stemlijst belachelijk maken![]()
![]()
Nee die taak laat ik aan peaceman. Ik ben van de surprises.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je nog dichthulp nodig?
Bagagedrager vind ik wel een mindere Spinvis.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Long Train Running.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef D. het volgende:
1811 Rape Me Nirvana
1808 Elevation U2
1807 Lost On You LP
1803 Honesty Billy Joel
![]()
Peaceman is meer van No Surprises?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die taak laat ik aan peaceman. Ik ben van de surprises.![]()
1812 Sometimes You Can't Make It On Your Own U2![]()
1811 Rape Me Nirvana![]()
1810 Do It Again Steely Dan![]()
1809 Bagagedrager Spinvis![]()
1808 Elevation U2![]()
1807 Lost On You LP![]()
1806 Back Down South Kings Of Leon![]()
1805 No Son Of Mine Genesis![]()
1804 Talkin' Bout A Revolution Tracy Chapman![]()
1803 Honesty Billy Joel![]()
1802 Bullet The Blue Sky U2![]()
1801 Hier Komt De Storm Frank Boeijen![]()
1800 Long Train Running Doobie Brothers![]()
1799 Should I Stay Or Should I Go? Clash
Ik wacht Rape Me nog even af en dan stap ik toch nog een half uurtje op de crosstrainer!My friends all drive horses![]()
No alarms, no surprisesquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die taak laat ik aan peaceman. Ik ben van de surprises.![]()
![]()
Sometimes You Can't Make It On Your Own - Rape Me kan ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef matthijst het volgende:
Mooie combi 1811-1810
Rape Me - Do it again![]()
![]()
Nee, als ik op Spinvis had gestemd, dan had ik op Stefan & Lisette gestemd. Ik heb op Rape Me gestemd.quote:![]()
ik denk niet eens top 40quote:
1811 Rape Me Nirvana
1810 Do It Again Steely Dan![]()
1808 Elevation U2
1807 Lost On You LP
![]()
![]()
Godver zijn ze nou helemaal besodemieterd, drie keer U2 in een uur?
Ben ik blij dat niet aan winkelen was in Dublin.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef D. het volgende:
1812 Sometimes You Can't Make It On Your Own U2![]()
1811 Rape Me Nirvana![]()
1810 Do It Again Steely Dan euhmmm...
1808 Elevation U2![]()
1807 Lost On You LP volgens mij ken ik het wel
1806 Back Down South Kings Of Leon![]()
1805 No Son Of Mine Genesis![]()
1802 Bullet The Blue Sky U2![]()
1801 Hier Komt De Storm Frank Boeijen![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je bent niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Bagagedrager vind ik wel een mindere Spinvis.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
1811 Rape Me Nirvana
Paar fijne nummers na elkaar![]()
Dan mogen anderen jou belachelijk makenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, als ik op Spinvis had gestemd, dan had ik op Stefan & Lisette gestemd. Ik heb op Rape Me gestemd.![]()
![]()
Wat moet er in Stijn?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Bagagedrager vind ik wel een mindere Spinvis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
alles van spinvis is minderquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Bagagedrager vind ik wel een mindere Spinvis.![]()
Vriend!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, als ik op Spinvis had gestemd, dan had ik op Stefan & Lisette gestemd. IReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is allemaal minderquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Bagagedrager vind ik wel een mindere Spinvis.![]()
![]()
Het lag ook niet aan de band denk ik. Ik wist wel wat ik kon verwachten maar mijn vrienden gingen na een aantal nummers naar de camping. Toen ben ik later nog naar voren gegaan, daar was al meer sfeer enzo en ik ken ook alleen de 'hits'. Karma Police was erg gaaf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ze toen gezien op BKS en daar waren ze vanaf het begin erg goed.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Tot morgen allemaal
1811 Rape Me Nirvana
1808 Elevation U2
1807 Lost On You LP
1805 No Son Of Mine Genesis:)
1803 Honesty Billy Joel
![]()
![]()
Nou, de eerste U2 is op het begin gelukkig."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
heb je die in huis?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wacht Rape Me nog even af en dan stap ik toch nog een half uurtje op de crosstrainer!![]()
Ik denk dat het Venn diagram van mensen die op Hero en op Rape Me hebben gestemd niet veel overlap vertoont.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, als ik op Spinvis had gestemd, dan had ik op Stefan & Lisette gestemd. Ik heb op Rape Me gestemd.My friends all drive horses![]()
Goed nieuws! Ik was even weg want ik dacht, laat ik mijn stemlijst eens nalopen.
En wat blijkt? Ik zat volledig verkeerd te kijken!
Refugee was mijn eerste nummer, Heart en Patti Smith moeten nog komen
Wat een feest!Un dann rettet kein Kavallerie,
Die is toch van Gers?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Bagagedrager vind ik wel een mindere Spinvis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier worden hele ware mortieren afgestoken![]()
Komen weer mooie nummers aan, maar ik ga de zeielen strijken.
Tot morgen
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef Zorro het volgende:
Goed nieuws! Ik was even weg want ik dacht, laat ik mijn stemlijst eens nalopen.
En wat blijkt? Ik zat volledig verkeerd te kijken!
Refugee was mijn eerste nummer, Heart en Patti Smith moeten nog komen
Wat een feest!
Persoonlijke rankingquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd.
Stefan En Lisette
Ronnie Gaat Naar Huis
kom terug
club insomnia
Voor Ik Vergeet
Discuss.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Hier worden hele ware mortieren afgestoken![]()
Komen weer mooie nummers aan, maar ik ga de zeielen strijken.
Tot morgen
Oh, het is alweer elf uur, weinig reclame. Had mijn geluid nog uit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ze hadden daar ook wel een 'liefhebbers-setlist'. Niet doorsnee greatest hits in elk geval.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het lag ook niet aan de band denk ik. Ik wist wel wat ik kon verwachten maar mijn vrienden gingen na een aantal nummers naar de camping. Toen ben ik later nog naar voren gegaan, daar was al meer sfeer enzo en ik ken ook alleen de 'hits'. Karma Police was erg gaaf.I love music |Ajax forever
Schandalig dat die er nog maar 1 keer instaatquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef ok01 het volgende:
Zometeen de enige notering van Steely Dan
hadden er best 3 mogen zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef ok01 het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Niet echt een fan van club insomnia, maar verder best aardige nummers. Ik mis Astronaut en Aan de Oevers van de Tijd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Persoonlijke ranking
Stefan En Lisette
Ronnie Gaat Naar Huis
kom terug
club insomnia
Voor Ik Vergeet
Discuss.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Gezapig tegenvallend uurtje dit. De laatste drie nummers trekken het nog een beetje uit het slop.Un dann rettet kein Kavallerie,
Erbij mag nogquote:
Stefan en Lisette
Ronnie Gaat Naar Huis
Smalfilm
De Grote Zon
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef ok01 het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |