Ik zag het wel hoor, Pretty Young Thing.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef D. het volgende:
Mijn favoriet van Toto is het album Thriller
Nog steeds een overlijdensbonus voor Hero?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn er mensen uit het gekkenhuis ontsnapt die hierop gestemd hebben?
Ik denk dat Toto is herontdekt door de wat jongere generatie, vanwege de hypes rondom Africa.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vele malen mooier dan Africa. Maar er lijkt wel een hype rond Toto. Als je er zelfs op wilt bevallen?
Wordt het ook niet gelukkig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
Blof - zaadnummer van Toto - Enrique... Positief bekeken kan het niet veel slechter worden, toch?
ik was ff bezig, anders had ik ‘m al eerder ingekoptquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
More than a feeling
Keep on Loving You
Cold as ice
Kijkt op kalender.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef cafca het volgende:
[..]
More than a feeling
Keep on Loving You
Cold as ice
Lets hope soquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef 4-elements het volgende:
Blof - zaadnummer van Toto - Enrique... Positief bekeken kan het niet veel slechter worden, toch?
Stranger In Town, I Wont Hold You Back.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je alleen Africa kennen? Geen Pamela, Mushanga, Hold The Line, Rosanna?
Afraid Of Lovequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stranger In Town, I Wont Hold You Back.
Er zullen er vast zijn die er geen flikker aan vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
Volgende nummer gaat inslaan als een bom.
ik zou het water gevenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wat te eten gevonden in de koelkast.
[ afbeelding ]
Ba dum tssss!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Persefoneia het volgende:
Volgende nummer gaat inslaan als een bom.
dat ziet er erg onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
De betekenis van dat liedje zegt zo veel dat je het wel moet waarderen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zullen er vast zijn die er geen flikker aan vinden.
Heerlijk petitfourtje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet er erg onsmakelijk uit
Dat is Rosanna (Arquette)quote:
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |