Het ligt er aan welke band dat was...quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kwam voor de andere band, helpt dat?
Ik denk dat ik zelfs dronken Blof niet zou kunnen aanhoren, daar moet een mengelmoes van drugs gaande geweest zijn.quote:
Misschienquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Want je wou per ce meeposten voor Blof?
Nee het is niet een lekker pers-nummer vind ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
Wtf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:37 schreef D. het volgende:
70% van de Belgen gaat niet de deur uit als de batterij van de telefoon geen 100% aangeeft
Ja, nuttig feitje
Maar snel dát?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook geen flamoes.
Oh God, nu weet ik zeker dat Africa op 1 komt als een van hun wel komt te overleden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Wat is dat met Toto tegenwoordig. Is er een van overleden ofzo?
Ik heb geen idee, vind er niet veel aan, en vind het maar een raar clubje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat je hoofd niet naar muziek staat als je ligt te kermen van de weeën.quote:
Ja, dit jaar is Toto69 ons ontnomenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:40 schreef Persefoneia het volgende:
Beste van Totoquote:
Geweldige band, met zoveel goede nummers!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vind er niet veel aan, en vind het maar een raar clubje.
[ afbeelding ]
Vele malen mooier dan Africa. Maar er lijkt wel een hype rond Toto. Als je er zelfs op wilt bevallen?quote:
Mwah. Vind Africa oprecht wel mooi hoor. Of het top 10-materiaal is kun je over twisten, maar gewoon een prima nummer.quote:
Tijd voor een TR.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Geweldige band, met zoveel goede nummers!
Hoe kan je alleen Africa kennen? Geen Pamela, Mushanga, Hold The Line, Rosanna?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef FlyingEagle het volgende:
Kende Toto alleen van Africa, maar dit klinkt ook niet slecht
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn er mensen uit het gekkenhuis ontsnapt die hierop gestemd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |