Ik vind eigenlijk dat ze best goed vertegenwoordigd zijn, hoewel ik niet de grootste Radiohead fan ben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Radiohead staat te weinig in de top 2000.
Vorig jaar nog op Sebastian gestemd. Zie dat die nu op 700zoveel staan, stonden ooit op 49.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemvervorming hiervan doet me wat denken aan Steve Harley & Cockney Rebel.
Mogen het mooi voor zich houden danquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De stereotypes zijn hier nogal sterk.
Je bent zelf mager oh nee dat is niet waar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Beetje mager liedje voor Radiohead begrippen.
Die staan niet in de top van Radioheadquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de andere 1997 nummers de andere uitvoerenden?
Is het klaargekomen?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het printen en het afmaken van de surprise duurde iets langer dan verwacht. Stomme laptop.\
Maar het is klaar!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent zelf mager oh nee dat is niet waar.
Wanneer?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kon me toch niet helemaal pakken dat Radiohead op Werchter, vooral in het begin niet. Tweede helft was al een stuk beter.
Moest je je surprise printen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het printen en het afmaken van de surprise duurde iets langer dan verwacht. Stomme laptop.\
Maar het is klaar!
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinterklaasavond 2019, here we come?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maar het is klaar!
Laaielichter dat je bent.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel van Nu zijt wellekomen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer het mee te zingen.
Mevrouw Pippen is niet zo’n fan van mijn uithalen bij Hiiiiiigh and Dryyyyyyyyy.
en terecht, straks komt de kleinste pippie weer uit bedquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer het mee te zingen.
Mevrouw Pippen is niet zo’n fan van mijn uithalen bij Hiiiiiigh and Dryyyyyyyyy.
Kribbige menschen die de lijst voor zichzelf opeisen (lol).quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mogen het mooi voor zich houden dan
Surprise?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maar het is klaar!
Ik wilde het vergeet me nietje van de Alzheimer printen. En dan op 200% kopiëren. Het is onderdeel van de surprise.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooiste nummers van het afgelopen uur:
1. Cher - Believe
2. Enrique Iglesias - Hero
3. Tom Petty & The Heartbreakers - Refugee
Die is inmiddels diep in droomland.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en terecht, straks komt de kleinste pippie weer uit bed
Nee het eerste decemberfeestje doen wij niet meer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surprise?
Jij hebt je december feestjes omgedraaid!
Vorig jaar.quote:
Tip: In Rainbowsquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss aankomende tijd wat vaker Radiohead aanzetten.
Heb je nog dichthulp nodig?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee joh! Wij doen dat altijd met Kerst. Al jaaaaaaaaaaren.
ja, maar dan moet je niet blijven loeienquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die is inmiddels diep in droomland.
Wij hebben ze toen gezien op BKS en daar waren ze vanaf het begin erg goed.quote:
niet eens top 25 wmbquote:
Pff, alweer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
Goed uurtje met helaas wat zeikerige troep a la Blof en Enrique er tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |