quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.
Even wegspoelen met Grand Prestige.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
In een film zou dit zoiets zijn dat je denkt "Dat eet je toch niet op, dat ziet iedereen toch?" en dat de hoofdrolspeler toch zo dom is om het wel te doen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar stem ik toch liever hierop dan op Hero.
En de muren eraf en de meubelen eraf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef Zorro het volgende:
Dak eraf!
Maar daar zorgt die Enola Gay dan wel weer voor.
Dat lijkt me persoonlijk een goed plan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar stem ik toch liever hierop dan op Hero.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar stem ik toch liever hierop dan op 35x Bløf
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik op gestemd!!
Bedankt PippenScottie!
Ik wilde het net roepenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:49 schreef peaceman het volgende:
leuk, maar ik vind Electricity leuker
kende je het toch wel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat lijkt me persoonlijk een goed plan.
Om eerlijk te zijn niet, maar ik vind m heel leukquote:
Deze en Maid of Orleans zijn de beste OMD nummersquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:49 schreef peaceman het volgende:
leuk, maar ik vind Electricity leuker
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heb ik op gestemd!!
Bedankt PippenScottie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |