Morgennacht komt Blaudzun tussen 1 en 2, en dan zou ik donderdagochtend om 08:00 alweer mijn wekker moeten zetten voor Kjoebie, Mia en Supahtramp.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lachen.
Bijna net zo gezellig als Joy Division.
Oh, dat is voor mij wel een opluchting.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Als muziekkenner hoor je dit geloof ik mooi te vinden.
Als wij 's ochtends niet gingen, moesten wij zelfs al netjes helemaal klaar voor de dag beneden zitten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed ja..
Op een gegeven moment hoefde ik niet meer mee, maar was er wel een ongeschreven regel dat, hoe laat het zaterdagnacht ook was geworden, ik zondag wel wakker moest zijn als ze terug kwamen uit de kerk.
dat stelt me weer gerustquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
fantastische film, ooit in Ekko gezien met erna een optreden van een Joy Division tribute-band met Erny Green, geniaal was datquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die Control niet gezien heeft, even een afspraak in je agenda zetten om op 1 januari direct deze film te kijken.
Miaquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgennacht komt Blaudzun tussen 1 en 2, en dan zou ik donderdagochtend om 08:00 alweer mijn wekker moeten zetten voor Kjoebie, Mia en Supahtramp.
Dat uur twee nummers uit mijn lijst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen pas Editors tussen 4 en 5 in de middag.
Ehh..quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik mijn bed even doen denk ik.
Je hoeft het niet mooi te vinden maar een band als Joy Division heeft een stempeltje gezet in de muziekgeschiedenis en hoort gewoon in deze lijst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |