Ik zong vanochtend vrijwillig ‘Nu zijt wellekome, Jezus lieve Heer’. Ik weet ook niet goed waarom.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn moeder naar de katholieke kerk. Enige keer in het jaar dat ik haar een kerk in krijg.Dan altijd uit volle borst het Transeamus samen meezingen!
Eigenlijk moet je dan een tweede keus kunnen geven zodat die stem naar dit nummer gaat ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb op een solonummer van een van de leden gestemd, maar die heeft de lijst niet gehaald.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Tolkien dat een schrikbarend lang boek zou vinden
Maar met Kerst is wel extra bijzonder tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komt allen tezamen niet gezongen, hoor!
Tevens word ik geacht elke zondag nog netjes in de kerk te zitten (lees: ouders een plezier doen nu ik nog thuis woon) en dat komt op een gegeven moment gewoon je neus uit.
Whehehehequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zong vanochtend vrijwillig ‘Nu zijt wellekome, Jezus lieve Heer’. Ik weet ook niet goed waarom.
Begint mijn jongste Pippie (3) te lachen. Haha, Jezus de Pezus.
Kleine blasphemist dat het is. Ze moet zich morgen bij opa en oma wel inhouden.
Niet Blue Monday?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel waar, twee keer monday is tuesday.
Ik vind het niet geweldig maar hij hoort gewoon wel in de lijst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou dit niet echt missen eigenlijk.
ik ook. Met stip bovenaan mijn favo Beatle, dan Roy en dan de rest. En ome Bob versta ik nooitquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het lastig kiezen, heb het minst met Jeff Lynne
Die vinden dit nummer niks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind de versie van Boomtown rats mooier
Tim Hardin en de Kecks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er al wat van jouw lijst geweest, makker?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zong vanochtend vrijwillig ‘Nu zijt wellekome, Jezus lieve Heer’. Ik weet ook niet goed waarom.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dat is als ze de cover van Elton van zojuist gisteren hadden gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel waar, twee keer monday is tuesday.
Dat weet ik nog goed ja..quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komt allen tezamen niet gezongen, hoor!
Tevens word ik geacht elke zondag nog netjes in de kerk te zitten (lees: ouders een plezier doen nu ik nog thuis woon) en dat komt op een gegeven moment gewoon je neus uit.
Morgen pas Editors tussen 4 en 5 in de middag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tim Hardin en de Kecks.
Bij jou?
Lachen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen pas Editors tussen 4 en 5 in de middag.
Kerst is wel een van de minder vervelende bezoekjes, ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar met Kerst is wel extra bijzonder toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |