Kerk met Kerst is leuk!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Hallo allemaal
Vanochtend de kerk moeten overleven () en daarna lekker zitten vreten met de familie, met Top 2000 lekker op de achtergrond!
En nu ben ik er weer!
Ik denk dat zelfs Tolkien dat een schrikbarend lang boek zou vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gevolgd door de bundel: "Dingen die ik op FOK! postte terwijl ik wijn op had."
Er gaan flink wat bomen gekapt moeten worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar staat wat anders in dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Als ik nuchter ben zeg ik ook wel eens rare dingen.quote:
Zekers, bijna vier en tig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Zo, terug van een dag kerst vieren bij mijn ouders en dus geen top2000 geluisterd en inmiddels zijn er ook al tig topics volgemaakt zie ik
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kerk met Kerst is leuk!
Komt allen tezamen zingen. Luisteren hoe Quirinius het bewind voerde over Syrië.
En dan nog even Ere zij God.
Ik heb Crazy On You van Heart al gehad geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Tolkien dat een schrikbarend lang boek zou vinden
Als ie zich daar vanuit het graf nog over uitspreektquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Tolkien dat een schrikbarend lang boek zou vinden
We gaan het record van 2017 verbrekenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Zo, terug van een dag kerst vieren bij mijn ouders en dus geen top2000 geluisterd en inmiddels zijn er ook al tig topics volgemaakt zie ik
lekker gegeten?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |