Ik vind het een strak plan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb van een medehardloper begrepen dat hij ook reageert als je op een heftruck zit.
Dat zou je evt. nog kunnen overwegen vandaag.
Ik wil er bij deze best voor uitkomenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De meesten delen dat soort info alleen niet op Fok.
Ik wil tussendoor kwijt dat Holding On van WOD wel in de lijst moet volgend jaar.quote:
grondige hekel aan iddquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dood aan de ingesproken appjes
Zo simpel kan het zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het een strak plan.
Ik ga even een heftruck regelen.
Ik ben een soort van waterval van gedachtes op FOK! soms.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De meesten delen dat soort info alleen niet op Fok.
ow dan ben ik volwassenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ooit dat je volwassen bent als je
1. je eigen doktersafspraken maakt (ik ga nooit naar de dokter)
2. je bed niet in in een hoekje van de slaapkamer staat (staat in de hoek van mijn kamer)
En er was vast nog iets.
Adulthood is a myth.
Hoekbed ftwquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
2. je bed niet in in een hoekje van de slaapkamer staat (staat in de hoek van mijn kamer)
En er was vast nog iets.
Adulthood is a myth.
Daar voldoe ik aan!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En er was vast nog iets.
Adulthood is a myth.
hoewel niet altijd, soms dan heeft moeders nachtdienst en kan ze mooi voor me bellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |