Bedankt, jongen. Ik zit wel weer op tijd klaar voor de draaiende motor met een huilende baby en een schreeuwende vogel.quote:
Stimmt.quote:
Waarbij opgemerkt moet worden dat dit nummer ook tegenwoordig elk jaar nog wel een keer gecoverd wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit vroeger kutmuziek want disco.
Nog niet kapot van, maar vergeleken met wat tegenwoordig "populaire muziek" is is dit Kunst.
Dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh fok ik moet mijn beddengoed nog op mijn bed doen.
Waarom ben ik zo?
Je vingers zijn versteend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt, jongen. Ik zit wel weer op tijd klaar voor de draaiende motor met een huilende baby en een schreeuwende vogel.
Ik vond vroeger alles tof wat disco was en nu geniet ik van alle rock die ik toen terzijde schoof.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dit vroeger kutmuziek want disco.
Nog niet kapot van, maar vergeleken met wat tegenwoordig "populaire muziek" is is dit Kunst.
Bevalt me idd prima tot nu toe.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:17 schreef houdjemond het volgende:
Rabbering doet het goed hoor trouwens!
bij t afhalen meteen de nieuwe er om, dat is het enige dat ik mezelf toe dwing anders heb ik dit ook wat jij nu hebtquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom ben ik zo?
Da's niet vreemd hoor, doen de meeste mensenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom ben ik zo?
Ik heb van een medehardloper begrepen dat hij ook reageert als je op een heftruck zit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb sinds kort een sporthorloge. Volgens dit horloge heb ik nog maar 66% van mijn dagelijkse beweging gehaald.
Dit kan kloppen, ik heb alleen maar gekookt, gegeten en gedronken.
Ik twijfel of ik nog van de bank af moet en iets moet gaan doen... geen zin in eigenlijk.
Volwassen zijn is best kut somsquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn was zit natuurlijk ook nog in de droger.:')
Ik wil een persoonlijk assistent ofzo.
Gewoon zeven dag op de bank blijven liggen. Het is Top 2000, dan mag dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom ben ik zo?
De meesten delen dat soort info alleen niet op Fok.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet vreemd hoor, doen de meeste mensen
Neil moest zijn modeltreinbanen onderhouden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Cher is voor meer geld verbouwd dan Neil. Dat moet ergens terugverdiend worden.
ook een voordeel van ophangen, hoef je niet te wachten op de drogerquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn was zit natuurlijk ook nog in de droger.:')
Ik wil een persoonlijk assistent ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |