Kan je ook je eigen kop 3D geprint als wijze krijgen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:12 schreef Nizno het volgende:
iemand die wil sponsoren trouwens?
[ afbeelding ]
is nu in de aanbieding!! slechts 60 dollar!
wel 89 dollar verzendkosten er over heen....
ik vinnum mooi, op advies houd ik het maar bij de foto er van die ik onder de boom zet volgend jaarquote:
zou het wel verwachten voor dat bedragquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kan je ook je eigen kop 3D geprint als wijze krijgen?
Terecht natuurlijk. Van deze dan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja....
En dit vinden we beiden bagger uit de buitencategorie
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb maar weer eens een biertje opengetrokken.
Peter Frampton nog eerderquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, Neil Young deed al in 1982 stem vervormen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:12 schreef Nizno het volgende:
iemand die wil sponsoren trouwens?
[ afbeelding ]
is nu in de aanbieding!! slechts 60 dollar!
wel 89 dollar verzendkosten er over heen....
Proost maar weer. Heb er maar weer een Razz-sinas bij gepakt net.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb maar weer eens een biertje opengetrokken.
En we gaan doorquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Proost maar weer. Heb er maar weer een Razz-sinas bij gepakt net.
Ik wens je alle plezier.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Matig uur, vind ik althans.
Zelf wat luisteren, kom er wel aardig mee door.
Geen idee, maar ik vind het een fantastische toevoeging.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie dat hier komt de storm straks nog komt. Hoe komt dat oude nummer van boeijen dit jaar ineens voor t eerst in de lijst?
Cher is voor meer geld verbouwd dan Neil. Dat moet ergens terugverdiend worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk, dat die kaartje voor Neil Young in 2008 175 euro waren snap ik nog...
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nog geen disco-gifjes gezien hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |