SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Reïncarnatie van Jezus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze
Zo sip
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Drietels
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vind 90% van de nummers van de kevers zo saai.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klopt, een gedeelte zit diep in de grond en de rest krijgt hem niet meer omhoog.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Beatles zijn wel over hun hoogtepunt heen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zooo, het bezoek heeft afscheid genomen.
Viergangendiner in elkaar geflanst vandaag en smakelijk opgegeten.
Heb ik hier nog iets gemist?
My friends all drive horses![]()
Ik ben er.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist?Trotste mama van Ambar
Dat is feitelijk correct vastgesteld aan de hand van de stemresultaten.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
nee, maar wij wel jouw verhalen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Altijd genieten met de KeversFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Hey Pippenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist?![]()
![]()
das toch echt across the universe... wat een gedrocht...quote:
Bowie heeft hem nog eens gecoverd met LennonHaters can be so lame and vicious
Pas op met wat je zegt. We krijgen nummers van Blof die hoger staan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is feitelijk correct vastgesteld aan de hand van de stemresultaten.Un dann rettet kein Kavallerie,
Persefoneia herleeft trauma's en Ieni doet niet aan seckzen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik hier nog iets gemist?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hoihoiquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
daarom...quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is feitelijk correct vastgesteld aan de hand van de stemresultaten.
I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Eens.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Welkom terug.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen maar geweldige muziek vandaag. En ze worden alleen maar beter![]()
![]()
Zo, dat was een kort nummertje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vieze manipulatie, gaan ze deze hopeloze band, met nog wel een best talentvolle drummer, drie keer achter elkaar draaien. Ik heb je wel in de smiezen, radio 2."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Goede drummer op deze[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Niet zo kort als Kyuss - Yeah of iets van Napalm Death maar goed.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fijn dat de liedjes toen gemiddeld maar 3 minuten duurden..I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Pareltje dit nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Staaaar Trekking across the universequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
das toch echt across the universe... wat een gedrocht...
Bowie heeft hem nog eens gecoverd met Lennon![]()
Trio?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je zou maar drie nummers van Yes achter elkaar hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:32 schreef MaxTheDog het volgende:
Fijn dat de liedjes toen gemiddeld maar 3 minuten duurden.."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Woo-hooo-oooo
Vrijwillig niet, of noodgedwongen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Persefoneia herleeft trauma's en Ieni doet niet aan seckzen.My friends all drive horses![]()
Maakt dat uit?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrijwillig niet, of noodgedwongen?Trotste mama van Ambar
die Paul kan drummenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
Vieze manipulatie, gaan ze deze hopeloze band, met nog wel een best talentvolle drummer, drie keer achter elkaar draaien. Ik heb je wel in de smiezen, radio 2.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is niet relevantquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrijwillig niet, of noodgedwongen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Was dat niet de favoriet van Michiel Veenstra?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:32 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Staaaar Trekking across the universe|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hoe weet jij dat die chick van dago dat zei dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe niet eens aan een duo.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ballad of Jimi Hendrix van SODquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo kort als Kyuss - Yeah of iets van Napalm Death maar goed.![]()
![]()
Had zo kunnen zijn toen ik bij die band stond te kijken.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik wist niet dat de Beatles zulke lange, progressieve nummers maakten."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
![]()
quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik doe een poging om het te blocken. En zolang er geen REM, Bette Midler of Cindy Lauper voorbij komt gaat het wel goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrijwillig niet, of noodgedwongen?![]()
I want you (she's so heavy) is 8 minuten ofzo.. en bovendien prachtigquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
ik wist niet dat de Beatles zulke lange, progressieve nummers maakten.
ik denk dat hij het over ieni hadquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik doe een poging om het te blocken. En zolang er geen REM, Bette Midler of Cindy Lauper voorbij komt gaat het wel goed.![]()
Geinig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zou willen dat die weg afgesloten was.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Mijn favoriet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want you (she's so heavy) is 8 minuten ofzo.. en bovendien prachtig![]()
![]()
Niks mis met ventilerenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat hij het over ieni had
-Scorpion_17![]()
Wij hadden vandaag bezoek die een hond mee hadden.
Onze katten zijn nu helemaal overstuur.
barbaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die weg afgesloten was.I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
zeker 1 van mijn favorietenquote:
En dan te bedenken dat Twarres hoger staat dan dit
Rare katten. Normaal geven die geen neuk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Onze katten zijn nu helemaal overstuur.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Net als ABBA kan het me niet schelen welk nummer ik hoor van The Beatles, ik vind het allemaal supercool enzo
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
nog niet eerder voorgekomen denk ik he? drie nummers van dezelfde band achter elkaarHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oh die hond was niet voor het frituur?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Onze katten zijn nu helemaal overstuur.Haters can be so lame and vicious
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die honden meenemen op bezoekquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Sowieso vind ik het onnodig om je hond overal mee te moeten nemen,quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Onze katten zijn nu helemaal overstuur."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik mis Ekstra Weekend
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die honden meenemen op bezoek![]()
![]()
Hontenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Onze katten zijn nu helemaal overstuur.![]()
Kadden
-Scorpion_17![]()
Honden de mensen meenemen op bezoekquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die honden meenemen op bezoek
Trotste mama van Ambar
Manipulatie, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
nog niet eerder voorgekomen denk ik he? drie nummers van dezelfde band achter elkaar"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Deze is overbodig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, mijn favoriet van The Beatles. Die mag ook wel in de topquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want you (she's so heavy) is 8 minuten ofzo.. en bovendien prachtig![]()
![]()
Deze van Sjors ken ik nietUn dann rettet kein Kavallerie,
Straks ook nog Frank Zappa, een artiest waar ik te weinig van heb geluisterd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sjors ❤For you, there'll be no more crying.
nog erger jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden de mensen meenemen op bezoek![]()
I'm sorry..quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het onnodig om je hond overal mee te moeten nemen,I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Sammy is een lieve hond en is meer dan welkom!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die honden meenemen op bezoek
Ik vind Sjors prima om naar te luisteren over algemeen.
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is net als het volgende nummer niet echt nodig.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat vind ik echt zo irritant aan hem... dat eeuwige gelul door de muziek heenquote:
Make that the cats wise!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sammy is een lieve hond en is meer dan welkom!Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik word van alles van Sjors niet warm of koud.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ik denk dat de katten tegen stemmen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sammy is een lieve hond en is meer dan welkom!I love music |Ajax forever
Wat een stem had ie toch ❤For you, there'll be no more crying.
Twee keer Beatles achter elkaar was meer dan genoeg.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
En de mensen die hij meeneemt?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sammy is een lieve hond en is meer dan welkom!Trotste mama van Ambar
was toch pas 's nachts?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies 2 jaar geleden waren we hier in shockI love music |Ajax forever
Freedom niet?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word van alles van Sjors niet warm of koud.![]()
![]()
Weten jullie nog dat Sjors tijdens de Top 2000 dood ging?
Dat was alsof een jaar dat toch al zo kut was je nog een trap na gaf.My friends all drive horses![]()
En Conijnen?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
George vind ik leuke muziek hebben over het algemeen, maar dit is slap doorgezwijmel."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
George die dood is.
Onee, dat rijmt niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
was bij Evelien volgens mij.quote:I love music |Ajax forever
idd ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was alsof een jaar dat toch al zo kut was je nog een trap na gaf.![]()
Daar ligt hij niet wakker van.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
George die dood is.
Onee, dat rijmt niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Maar t dicht wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
George die dood is.
Onee, dat rijmt niet.I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was alsof een jaar dat toch al zo kut was je nog een trap na gaf.![]()
Zijn vriend welquote:.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oom en tante. Zijn meer dan welkom. En niet alleen omdat ze een bootje hebben!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En de mensen die hij meeneemt?My friends all drive horses![]()
Ik vind de hond meestal leuker dan de mensen.Trotste mama van Ambar
Het ligt in de Amstel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oom en tante. Zijn meer dan welkom. En niet alleen omdat ze een bootje hebben!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh ja, dat jaar waarin zowat iedereen dood ging, dat was echt vreselijk
Ik mis een hoop doordat ik naar skyradio moest luisteren en dezelfde kerstliederen 6 keer voorbij hoorde komen maar heb een hoop leuks gemist. Koelewijn weer terug, door die slechte Engelstalige versie.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
alleen het gespuis bleef over en wij.....quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dat jaar waarin zowat iedereen dood ging, dat was echt vreselijkI love music |Ajax forever
Oh, ik maar denken dat het kwam door de plug van Rob Stenders en de bezoekjes van Koelewijn bij hem in de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik mis een hoop doordat ik naar skyradio moest luisteren en dezelfde kerstliederen 6 keer voorbij hoorde komen maar heb een hoop leuks gemist. Koelewijn weer terug, door die slechte Engelstalige versie.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wij werden vannacht gewekt door de blaffende hond van de buren, de buren kwamen thuis. Narigheid die hond, blaft echt idioot veel![]()
Somebody To Love was dat geloof ik. Idd een mooie coverquote:
hier was t wachten opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wer bisto
Wat is Fries toch een mooie taal.Trotste mama van Ambar
Of zijn het cafia's?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als Groninger moet ik eerlijk toegeven dat ik dit een best mooi nummer vind
Dit lied zou ik niet missen als het uit de top 2000 is, maar zolang het erin staat, vind ik het ook niet erg.![]()
Oja, die stonden toen in DWDD paar jaar terug.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het klinkt als een hersenbloeding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wer bisto
Wat is Fries toch een mooie taal.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat het onverstaanbaar Fries is is echt het minst erge aan dat nummer. Wat een gezeik en dan dat lulletje rozenwater van een zanger erbij![]()
![]()
Goed verhaal, lekker kort.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, da's Zeeuws.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het klinkt als een hersenbloeding.![]()
Attentie attentie, eindelijk een mooie vrouw gespot in t café..I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Ik geniet hier maar van, want bij het volgende nummer denk ik weer "Was het vorige nog maar bezig"Un dann rettet kein Kavallerie,
Bløf is Mongolische muziek.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En als je dit niet een beetje kan verstaan moet je toch even wat aan je talen gaan doen. Gewoon een mengeling van Engels, Nederlands en Nedersaksisch.Trotste mama van Ambar
uit limburg?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Goed verhaal, lekker kort.![]()
En de muziek van Ode to my Family ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je dit niet een beetje kan verstaan moet je toch even wat aan je talen gaan doen. Gewoon een mengeling van Engels, Nederlands en Nedersaksisch.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat vind ik niet zo netjes tegenover de Mongolenquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Jij komt hier live uit De Kast?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef cafca het volgende:
Geweldig nummer dit! En Fries is een prachtige taal!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
In Nije Dei (Live) van De Kast kan ik nog wel waarderen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef cafca het volgende:
Geweldig nummer dit! En Fries is een prachtige taal!♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
een keer per jaar gaat inderdaad welquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef cafca het volgende:
Geweldig nummer dit! En Fries is een prachtige taal!Juin uit Eigen Tuin!![]()
Was het vorige nummer nog maar bezig
Conijnen hebben we nog een discussie over gehad hoor. Knein, Kanijn, Canijn en Kanein waren ook opties.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon cavia's, maar dacht, laat ik eens dom meedoen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog steeds vind ik Fries klinken als een Nederlander die te dronken is om te praten."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
SNAPSNAPSNAP
Welke jongelui stemt hierop dan? Dit kan niet hoor.Trotste mama van Ambar
I'm serious as cancer!!For you, there'll be no more crying.
Ik doel op het hontkad-gedoequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Conijnen hebben we nog een discussie over gehad hoor. Knein, Kanijn, Canijn en Kanein waren ook opties.![]()
![]()
![]()
Geboorteliedje van meneer HJM #cradlesnatcher
-Scorpion_17![]()
Ik Snap niet dat iemand dit leuk vindt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb er 2. Bunbun en Nienequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Conijnen hebben we nog een discussie over gehad hoor. Knein, Kanijn, Canijn en Kanein waren ook opties.![]()
![]()
Ja, dit is hetzelfde gedoe.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Topshow dit.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dit nummer gaat alleen maar stijgen de komende jaren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hou opquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer gaat alleen maar stijgen de komende jaren.
Jongelui? Nummer is uit 1988 imo, ik uit 70. Geen jongelui maar vind dit vet!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke jongelui stemt hierop dan? Dit kan niet hoor.I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Ik zie dat er eindelijk een beetje genoeg bier in is gegooid bij sommige cafégangers
Is dat Paul Rabbering?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eerste keer in de lijst pas? Verbazingwekkend.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ouders die kun dochtertje 'ons mokkeltje' noemen
Trotste mama van Ambar
En terecht. Nu nog wat van Jam & Spoon in de lijst en hij is af.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer gaat alleen maar stijgen de komende jaren.![]()
Daar gaan ze weer, playbacken zonder de tekst te kennen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
92quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Jongelui? Nummer is uit 1988 imo, ik uit 70. Geen jongelui maar vind dit vet!
-Scorpion_17![]()
Mooi zo, dan kunnen we er nog een Blof of Coldplay notering uit flikkerenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer gaat alleen maar stijgen de komende jaren."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
1 maar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of je hebt een toyboy, of je bent zelf ook erg jong.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:47 schreef houdjemond het volgende:
Geboorteliedje van meneer HJM #cradlesnatcher
Of ik ben oud.My friends all drive horses![]()
Ik vind die hele korte pony van die blonde ook vrij ernstigquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan ze weer, playbacken zonder de tekst te kennen.
-Scorpion_17![]()
Over een jaar of 300 moet de lijst toch wel een keer kloppend zijn. Vrij van Blaf en caldplee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kunnen we er nog een Blof of Coldplay notering uit flikkeren|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Madonna die zingt over tienzwangerschap jeuh.Trotste mama van Ambar
ik hoop morgen een beetje mee te kunnen krijgen met 1 oordopje inquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:49 schreef Persefoneia het volgende:
Zit met headset op, in mijn eentje te hippen op de stoel. Meer is het niet eigenlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tien tegelijk?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Madonna die zingt over tienzwangerschap jeuh.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mwah 89 vs 92. Maar verschil klinkt zo grootquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of je hebt een toyboy, of je bent zelf ook erg jong.
Of ik ben oud.
-Scorpion_17![]()
dat zal me een gapend gat geweest zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Madonna die zingt over tienzwangerschap jeuh.![]()
In de tijd dat Madonna nog leuk wasFor you, there'll be no more crying.
Queen of alles.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In the year 2525.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een jaar of 300 moet de lijst toch wel een keer kloppend zijn. Vrij van Blaf en caldplee.![]()
![]()
Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of je hebt een toyboy, of je bent zelf ook erg jong.
Of ik ben oud.![]()
Ik zie dan helaas maar twee mogelijkheden: alle gekken krijgen een stemverbod of Coldplay en Blof moeten uit elkaar gaan. Ik zie beide helaas niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een jaar of 300 moet de lijst toch wel een keer kloppend zijn. Vrij van Blaf en caldplee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Overdag staat de tv aan, maar 's avonds wil mijn man tv kijken en die is ziek dus doe ik wat rustig aan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoop morgen een beetje mee te kunnen krijgen met 1 oordopje in![]()
Papa don't preach
Kijk, dit wil je gewoon in die lijst hebben.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan bedoel je ook precies dat ene liedje zeker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de Ray of Light-tijd eigenlijk de leukste.
Zo, wijntje erbij gepakt want geen HJ Prestige in huis, en nu wachten op Zappa
Dat gaat ook nog wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de Ray of Light-tijd eigenlijk de leukste.For you, there'll be no more crying.
sowieso vind ik 7 noteringen voor de queen of pop wel weinig.I love music |Ajax forever
Papa don't preach - 1000 1621 1586 1457 1505 1603 1897 - 1862 1926 1577 - - 1998 1769 - - 1915 1828|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wist niet dat Coldplay en Blof een relatie hadden?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zie dan helaas maar twee mogelijkheden: alle gekken krijgen een stemverbod of Coldplay en Blof moeten uit elkaar gaan. Ik zie beide helaas niet gebeuren.![]()
Madonna met haar gewaagde liedjes altijd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog wel die hele CD hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan bedoel je ook precies dat ene liedje zeker!
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En clips, en podiumactsquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madonna met haar gewaagde liedjes altijd![]()
![]()
Madonna deed alles wat God verboden had in die tijdquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was best wel feministisch in die tijd. Geloof ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hunting High And Low A-Ha
Fallin' Alicia Keys
Believe Cher
Ain't Nobody Rufus & Chaka Khan
Sorry Seems To Be The Hardest Word Elton John
Refugee Tom Petty & The Heartbreakers
Monday Monday The Mamas & The Papas
Atmosphere Joy Division
Dichterbij Dan Ooit Bløf
I'll Be Over You Toto
Hero Enrique Iglesias
Enola Gay Orchestral Manoeuvres In The Dark
No Rain Blind Melon
High And Dry Radiohead![]()
morgen werken dus geen tvquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Overdag staat de tv aan, maar 's avonds wil mijn man tv kijken en die is ziek dus doe ik wat rustig aan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze flauwekul mag er wel eens uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nóg een bingo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zappa
Dancin' fool - 605 586 696 631 746 649 660 509 608 690 765 857 662 750 873 1085 1509 1719 1827
AUTSJ, enige notering ook.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dit mag er best in blijven... voor de variatsiI love music |Ajax forever
Ik heb besprekingen en zoquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Oortje in dan inderdaad. Kom je prima de dag door.
Oh wacht dat is pas donderdag
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:54 schreef D. het volgende:
Hunting High And Low A-Ha![]()
Fallin' Alicia Keys![]()
Believe Cher![]()
Ain't Nobody Rufus & Chaka Khan![]()
Sorry Seems To Be The Hardest Word Elton John![]()
Refugee Tom Petty & The Heartbreakers![]()
Monday Monday The Mamas & The Papas![]()
Atmosphere Joy Division![]()
Dichterbij Dan Ooit Bløf![]()
I'll Be Over You Toto![]()
Hero Enrique Iglesias![]()
Enola Gay Orchestral Manoeuvres In The Dark![]()
No Rain Blind Melon![]()
![]()
de vorige was vol?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers...![]()
Word niet warm of koud van het volgende uur. Zelf maar even wat aanslingeren.
Ik ga in 2019 naar Zappa luisteren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Watje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Word niet warm of koud van het volgende uur. Zelf maar even wat aanslingeren.
Fallin' Alicia Keys
Believe Cher
Atmosphere Joy Division
Dichterbij Dan Ooit Bløf
I'll Be Over You Chicago
Hero Enrique Iglesias
No Rain Blind Melon
![]()
Fallin' Alicia Keys![]()
Believe Cher
![]()
![]()
I'll Be Over You Toto
Hero Enrique Iglesias
No Rain Blind Melon
High And Dry Radiohead
Fallin' Alicia Keys
Believe Cher
![]()
![]()
![]()
![]()
Atmosphere Joy Division
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No Rain Blind Melon
High And Dry Radiohead
Fallin' Alicia Keys![]()
Believe Cher![]()
No Rain Blind Melon![]()
High And Dry Radiohead
Ain't Nobody heb ik niet op gestemd omdat ik dacht dat ie geen kans zou maken na 0 stemmen in de competitie![]()
![]()
mooi uurtje om me nog even aan de gedichten te wijdden.I love music |Ajax forever
Ik zie het welquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:57 schreef cafca het volgende:
Fallin' Alicia Keys
Believe Cher
Atmosphere Joy Division
Dichterbij Dan Ooit Bløf
I'll Be Over You Chicago
Hero Enrique Iglesias
No Rain Blind Melon
High And Dry Radiohead
Blind Melon is duidelijk nooit in Nederland geweestquote:
je gaat meteen fan worden van Enola Gay, als je ‘m echt nog niet kentquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
Fallin' Alicia Keys![]()
Believe Cher
![]()
![]()
I'll Be Over You Toto
Hero Enrique Iglesias
No Rain Blind Melon
In het volgend uur heb ik weer op een liedje gestemd. En wederom is het het minst geliefde liedje hier..
Tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |