I'm sorry..quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het onnodig om je hond overal mee te moeten nemen,
Sammy is een lieve hond en is meer dan welkom!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die honden meenemen op bezoek
Dat vind ik echt zo irritant aan hem... dat eeuwige gelul door de muziek heenquote:
Make that the cats wise!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sammy is een lieve hond en is meer dan welkom!
Ik word van alles van Sjors niet warm of koud.quote:
ik denk dat de katten tegen stemmen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En de mensen die hij meeneemt?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
was toch pas 's nachts?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies 2 jaar geleden waren we hier in shock
Freedom niet?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word van alles van Sjors niet warm of koud.
En Conijnen?quote:
was bij Evelien volgens mij.quote:
idd ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Sjors tijdens de Top 2000 dood ging?
Dat was alsof een jaar dat toch al zo kut was je nog een trap na gaf.
Daar ligt hij niet wakker van.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
George die dood is.
Onee, dat rijmt niet.
Maar t dicht wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
George die dood is.
Onee, dat rijmt niet.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie nog dat Sjors tijdens de Top 2000 dood ging?
Dat was alsof een jaar dat toch al zo kut was je nog een trap na gaf.
Zijn vriend welquote:
Oom en tante. Zijn meer dan welkom. En niet alleen omdat ze een bootje hebben!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En de mensen die hij meeneemt?
Het ligt in de Amstel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oom en tante. Zijn meer dan welkom. En niet alleen omdat ze een bootje hebben!
alleen het gespuis bleef over en wij.....quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dat jaar waarin zowat iedereen dood ging, dat was echt vreselijk
Oh, ik maar denken dat het kwam door de plug van Rob Stenders en de bezoekjes van Koelewijn bij hem in de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik mis een hoop doordat ik naar skyradio moest luisteren en dezelfde kerstliederen 6 keer voorbij hoorde komen maar heb een hoop leuks gemist. Koelewijn weer terug, door die slechte Engelstalige versie.
Somebody To Love was dat geloof ik. Idd een mooie coverquote:
Of zijn het cafia's?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |