Ballad of Jimi Hendrix van SODquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Niet zo kort als Kyuss - Yeah of iets van Napalm Death maar goed.
Had zo kunnen zijn toen ik bij die band stond te kijken.quote:
quote:
Ik doe een poging om het te blocken. En zolang er geen REM, Bette Midler of Cindy Lauper voorbij komt gaat het wel goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrijwillig niet, of noodgedwongen?
I want you (she's so heavy) is 8 minuten ofzo.. en bovendien prachtigquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:34 schreef MTheBassman het volgende:
ik wist niet dat de Beatles zulke lange, progressieve nummers maakten.
ik denk dat hij het over ieni hadquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik doe een poging om het te blocken. En zolang er geen REM, Bette Midler of Cindy Lauper voorbij komt gaat het wel goed.
Geinig.quote:
Ik zou willen dat die weg afgesloten was.quote:
Mijn favoriet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want you (she's so heavy) is 8 minuten ofzo.. en bovendien prachtig
Niks mis met ventilerenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat hij het over ieni had
barbaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die weg afgesloten was.
zeker 1 van mijn favorietenquote:
Rare katten. Normaal geven die geen neuk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Wij hadden vandaag bezoek die een hond mee hadden.
Onze katten zijn nu helemaal overstuur.
Oh die hond was niet voor het frituur?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die honden meenemen op bezoekquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Sowieso vind ik het onnodig om je hond overal mee te moeten nemen,quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Dat!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die honden meenemen op bezoek
Hontenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Honden de mensen meenemen op bezoekquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die honden meenemen op bezoek
Manipulatie, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
nog niet eerder voorgekomen denk ik he? drie nummers van dezelfde band achter elkaar
Ja, mijn favoriet van The Beatles. Die mag ook wel in de topquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
I want you (she's so heavy) is 8 minuten ofzo.. en bovendien prachtig
nog erger jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden de mensen meenemen op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |