Moet lukken, daar heb ik heel veel op geoefend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee dat kan zo niet he. Dat gaat niet vanzelf. Eerst samen niet neuken dan.
Verstond je ook in het refrein toevallig 'seks met die kale'?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Geen grap, ik heb pas vorige maand ofzo voor het eerst de teskt opgezocht van Sex on Fire. Daarvoor had ik geen idee wat die gast allemaal zei.
'Eeuwen geleden, een ton met zout'
Ik doe soberso niet aan neuken. Voor je het weet heb je een ongelukje en sta je ook met zo'n maxicosi in het top 2000 café.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee dat kan zo niet he. Dat gaat niet vanzelf. Eerst samen niet neuken dan.
je neemt geen baby, die krijg je als dat wilt en je geluk hebtquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom neem je uberhaupt een baby?
Het was ook nog zo'n type die vond dat ze enorm goed kon dansen.quote:
"Seks met die kale" verstond je wel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Geen grap, ik heb pas vorige maand ofzo voor het eerst de teskt opgezocht van Sex on Fire. Daarvoor had ik geen idee wat die gast allemaal zei.
Absoluut, Philips heeft hetzelfde gehad. Al is het bij de telefoons wel zo dat die producten ook echt beter worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch is het echt zo dat fabrikanten spullen maken die in principe maar max een x aantal jaren mee kunnen. Omdat ze anders geen nieuwe omzet genereren. Want ze kunnen het wel hoor.
Maar bijv Nokia is daar destijds bijna aan onder gegaan. Die 6310 telefoons waren te goed en dus hadden ze geen omzet meer. De komst van de smartphone zorgde uiteindelijk voor een koerswijziging op de markt (die hen ook bijna failliet liet gaan), maar het is een prima voorbeeld van een te goed product en een omzet die totaal wegvalt.
ik heb nog steeds geen idee en het boeit me ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat dacht je van 9 maanden geen wijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe soberso niet aan neuken. Voor je het weet heb je een ongelukje en sta je ook met zo'n maxicosi in het top 2000 café.
Nooi gedacht dat dat in het Top 2000 topic nog ter sprake zou komen, maar die clip is opgenomen in 'mijn' supermarktquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verstond je ook in het refrein toevallig 'seks met die kale'?
En erna, want borstvoeding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat dacht je van 9 maanden geen wijn
Ja, maar dat met die 6310 was nog voor het bestaan van de smartphone.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut, Philips heeft hetzelfde gehad. Al is het bij de telefoons wel zo dat die producten ook echt beter worden.
Bijzonder treffend en tevens raak omschreven.quote:
Was het ook niet, leuk voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
*Stiekem vind ik t niet heel verschrikkelijk.*
Zeebats.quote:
Ik ben een jonkie en dat nummer vind ik echt pure aidsquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:28 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben hier te oud voor denk ik.
Alhoewel ik animals nog steeds een fijn nummer vind.
het wil niet helemaal meer lukken he, met dat positieve?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:27 schreef cafca het volgende:
Ja, nee, maar dit is natuurlijk prachtige muziek.
Het is in ieder geval geen dialectpop.
Tommy is afgedankt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |