Nee, da's Zeeuws.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het klinkt als een hersenbloeding.
Bløf is Mongolische muziek.quote:
uit limburg?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Goed verhaal, lekker kort.
En de muziek van Ode to my Family ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je dit niet een beetje kan verstaan moet je toch even wat aan je talen gaan doen. Gewoon een mengeling van Engels, Nederlands en Nedersaksisch.
Dat vind ik niet zo netjes tegenover de Mongolenquote:
Jij komt hier live uit De Kast?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef cafca het volgende:
Geweldig nummer dit! En Fries is een prachtige taal!
In Nije Dei (Live) van De Kast kan ik nog wel waarderen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef cafca het volgende:
een keer per jaar gaat inderdaad welquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef cafca het volgende:
Conijnen hebben we nog een discussie over gehad hoor. Knein, Kanijn, Canijn en Kanein waren ook opties.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon cavia's, maar dacht, laat ik eens dom meedoen
Ik doel op het hontkad-gedoequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Conijnen hebben we nog een discussie over gehad hoor. Knein, Kanijn, Canijn en Kanein waren ook opties.
Ik heb er 2. Bunbun en Nienequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Conijnen hebben we nog een discussie over gehad hoor. Knein, Kanijn, Canijn en Kanein waren ook opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |