Ja, dit is hetzelfde gedoe.quote:
Hou opquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer gaat alleen maar stijgen de komende jaren.
Jongelui? Nummer is uit 1988 imo, ik uit 70. Geen jongelui maar vind dit vet!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke jongelui stemt hierop dan? Dit kan niet hoor.
En terecht. Nu nog wat van Jam & Spoon in de lijst en hij is af.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
92quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Jongelui? Nummer is uit 1988 imo, ik uit 70. Geen jongelui maar vind dit vet!
Mooi zo, dan kunnen we er nog een Blof of Coldplay notering uit flikkerenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
1 maar?quote:
Of je hebt een toyboy, of je bent zelf ook erg jong.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:47 schreef houdjemond het volgende:
Geboorteliedje van meneer HJM #cradlesnatcher
Ik vind die hele korte pony van die blonde ook vrij ernstigquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan ze weer, playbacken zonder de tekst te kennen.
Over een jaar of 300 moet de lijst toch wel een keer kloppend zijn. Vrij van Blaf en caldplee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kunnen we er nog een Blof of Coldplay notering uit flikkeren
ik hoop morgen een beetje mee te kunnen krijgen met 1 oordopje inquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:49 schreef Persefoneia het volgende:
Zit met headset op, in mijn eentje te hippen op de stoel. Meer is het niet eigenlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tien tegelijk?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Madonna die zingt over tienzwangerschap jeuh.
Mwah 89 vs 92. Maar verschil klinkt zo grootquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of je hebt een toyboy, of je bent zelf ook erg jong.
Of ik ben oud.
dat zal me een gapend gat geweest zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Madonna die zingt over tienzwangerschap jeuh.
Queen of alles.quote:
In the year 2525.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een jaar of 300 moet de lijst toch wel een keer kloppend zijn. Vrij van Blaf en caldplee.
Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of je hebt een toyboy, of je bent zelf ook erg jong.
Of ik ben oud.
Ik zie dan helaas maar twee mogelijkheden: alle gekken krijgen een stemverbod of Coldplay en Blof moeten uit elkaar gaan. Ik zie beide helaas niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een jaar of 300 moet de lijst toch wel een keer kloppend zijn. Vrij van Blaf en caldplee.
Overdag staat de tv aan, maar 's avonds wil mijn man tv kijken en die is ziek dus doe ik wat rustig aan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoop morgen een beetje mee te kunnen krijgen met 1 oordopje in
En dan bedoel je ook precies dat ene liedje zeker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de Ray of Light-tijd eigenlijk de leukste.
Dat gaat ook nog wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de Ray of Light-tijd eigenlijk de leukste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |