abonnement Unibet Coolblue
pi_184231532
Waarom waren de kisten van verschillende zwaarte?

Degenen met een vrijstelling in een zware kist hadden zo veel minder kans een vrijstelling te krijgen!!

Duidelijk dat de programmaleiding de executie zo ook konden manipuleren. De naam van degene die een rood scherm zou krijgen kan dan als 'naam uit een kist' getoond worden.

En dan uiteindelijk 4 van de 5 vrouwen? Wat is DIE kans?

Nee, zit nu al meteen met een naar gevoel wat betreft manipulatie van de programmaleiding.

Had de kijker gewoon de namen van de 4 personen getoond voordat de executie in beeld kwam. (Ook dat had dan gemanipuleerd kunnen zijn, maar als kijker lijkt het dan toch alsof het beter 'klopt'). Ik zie verder overigens ook geen reden waarom de kijker dat niet eerder getoond werd.

Meh....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184231657
Kan een onschuldige vraag zijn maar Sarah vroeg bij de dansopdracht aan de kandidaten wie er kon dansen.

Het was toen nog niet bekend dat de kandidaten gingen meedansen.
pi_184234163
Bij de bekendmaking van de kandidaten in dat YouTube filmpje zie je bij alle kandidaten knipperende namen/kleuren, behalve bij Sinan, daar staat het beeld stil.

Vandaag was de naam van opdracht 2 In Zicht. Er was maar 1 kandidaat volledig in zicht en dat was Sinan (die ging even alleen dansen). Ook vond ik hem erg afzijdig en stil en bij de executie zei hij;

Ik zei het jullie of iets in die trand.
  zondag 6 januari 2019 @ 02:36:42 #54
3542 Gia
User under construction
pi_184234310
Viel me op dat bij het eerste ontbijt, dag 2?, iedereen best gespannen leek, behalve Niels.
pi_184234891
Gister twitterde ik iets over WIDM


Ik zat de wiki te lezen van Sarah. Mij viel het onderstreepte op. Ik twitterde daar vrij laconiek over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.

:o :o :o :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?

No pun.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_184234943
Ik ga in de tunnel van Evelien. In een promo filmpje zei ze. Ik ben vrolijk. Alfred J Kwak zei dat ook altijd en zijn oppas was een Mol.

Tot zover mijn theorie van de hele koude grond.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  zondag 6 januari 2019 @ 08:41:35 #57
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184234965
Ik zit al in de Niels tunnel. Bij de interviews zie je bij de fade out iedere keer de vorm van een hoofd met flapoortjes in het zwart. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_184235173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:41 schreef sneakydesert het volgende:
Sinan zei dat hij eindelijk eens de badguy mocht spelen en iedereen kan slopen. Of iets. vond het erg opvallend in ieder geval.
Dat stuk vond ik ook vrij opvallend ja

Verder vind ik Evi er nu al te dik bovenop liggen...

Evelien deed trouwens opvallend weinig moeite om teksten op de fietsen door te brieven, was alkeen maar met de tijd bezig.

Sarah fietste handig mee met Evi en kon zo ervoor zorgen dat haar bedrag in ieder geval niet in de pot terecht kwam
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 09:44:40 #59
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184235490
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 08:19 schreef Moeraskat het volgende:
Gister twitterde ik iets over WIDM


Ik zat de wiki te lezen van Sarah. Mij viel het onderstreepte op. Ik twitterde daar vrij laconiek over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.

:o :o :o :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?

No pun.
:o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184235965
Moeraskat :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184236057
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 08:19 schreef Moeraskat het volgende:
Gister twitterde ik iets over WIDM


Ik zat de wiki te lezen van Sarah. Mij viel het onderstreepte op. Ik twitterde daar vrij laconiek over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.

:o :o :o :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?

No pun.
Iedereen kan daar informatie neerzetten, ook onjuiste informatie. Als één of andere grapjas daar onjuiste informatie plaatst wordt het er door moderators ook weer van afgehaald. Dus logisch dat zoiets weer is verwijderd. :P
  zondag 6 januari 2019 @ 10:32:06 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184236108
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 08:19 schreef Moeraskat het volgende:
Gister twitterde ik iets over WIDM


Ik zat de wiki te lezen van Sarah. Mij viel het onderstreepte op. Ik twitterde daar vrij laconiek over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.

:o :o :o :o :o :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?

No pun.
Je weet dat iedereen wiki aan kan passen? Dit heeft gewoon een grapjas erop gezet ;) Wiki is echt een communityproject en niet-kloppende dingen worden er altijd heel snel weer afgehaald. Ik kan er nu ook bij Rik opzetten dat hij de Mol is zeg maar :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 6 januari 2019 @ 11:03:46 #63
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184236575
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:01 schreef Montagui het volgende:
Waarom waren de kisten van verschillende zwaarte?

Degenen met een vrijstelling in een zware kist hadden zo veel minder kans een vrijstelling te krijgen!!

Duidelijk dat de programmaleiding de executie zo ook konden manipuleren. De naam van degene die een rood scherm zou krijgen kan dan als 'naam uit een kist' getoond worden.

En dan uiteindelijk 4 van de 5 vrouwen? Wat is DIE kans?

Nee, zit nu al meteen met een naar gevoel wat betreft manipulatie van de programmaleiding.

Had de kijker gewoon de namen van de 4 personen getoond voordat de executie in beeld kwam. (Ook dat had dan gemanipuleerd kunnen zijn, maar als kijker lijkt het dan toch alsof het beter 'klopt'). Ik zie verder overigens ook geen reden waarom de kijker dat niet eerder getoond werd.

Meh....
Daarbij was er niemand bij het openen. Kan best zo achteraf gemonteerd zijn dat in ieder geval de afvaller er tussen zat. We zullen het nooit weten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184236680
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Je weet dat iedereen wiki aan kan passen? Dit heeft gewoon een grapjas erop gezet ;) Wiki is echt een communityproject en niet-kloppende dingen worden er altijd heel snel weer afgehaald. Ik kan er nu ook bij Rik opzetten dat hij de Mol is zeg maar :P
Doe het op de wiki van Ron *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184236790
Ik zit dus ook echt in de Niels tunnel...... :{
pi_184237197
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Je weet dat iedereen wiki aan kan passen? Dit heeft gewoon een grapjas erop gezet ;) Wiki is echt een communityproject en niet-kloppende dingen worden er altijd heel snel weer afgehaald. Ik kan er nu ook bij Rik opzetten dat hij de Mol is zeg maar :P
Nou en, blijft leuk :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_184237223
In het begin van de aflevering werden de jokers gebakken. Robért is een bakker.
Nielson ging dansen, zijn populaire liedje ging over 'ik voel me sexy als ik dans'.
Daarbij heeft hij alleen bij fotomomenten en bij de executie een bril op en bij de opdrachten niet.
mwoahgertjeee twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 21:07:45 Robèrt draagt een shirt met fietsjes, tijdens de fietsopdracht. #widm #moltalk https://t.co/hPQJjI4I09 reageer retweet


[ Bericht 25% gewijzigd door sneakydesert op 06-01-2019 11:48:15 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 11:53:07 #68
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184237515
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:01 schreef Montagui het volgende:
Had de kijker gewoon de namen van de 4 personen getoond voordat de executie in beeld kwam. (Ook dat had dan gemanipuleerd kunnen zijn, maar als kijker lijkt het dan toch alsof het beter 'klopt'). Ik zie verder overigens ook geen reden waarom de kijker dat niet eerder getoond werd.
Oh, om hier nog even op terug te komen, dat zou wellicht teveel informatie geven voor de app. Dan zou iedereen snel op iemand inzetten die een vrijstelling heeft.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 6 januari 2019 @ 11:57:38 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184237638
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:28 schreef libranl het volgende:

[..]

Iedereen kan daar informatie neerzetten, ook onjuiste informatie. Als één of andere grapjas daar onjuiste informatie plaatst wordt het er door moderators ook weer van afgehaald. Dus logisch dat zoiets weer is verwijderd. :P
^^ Dit
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 6 januari 2019 @ 12:13:39 #70
3542 Gia
User under construction
pi_184237964
Helemaal in 't begin was "wie is de mol" met totaal onbekende mensen. En die doen toch wat harder hun best. Die C-artiesten/bn'ers vinden de aandacht belangrijker dan de pot.
pi_184238112
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:13 schreef Gia het volgende:
Helemaal in 't begin was "wie is de mol" met totaal onbekende mensen. En die doen toch wat harder hun best. Die C-artiesten/bn'ers vinden de aandacht belangrijker dan de pot.
Waar blijkt dat dan uit volgens jou?
  PR en moderator zondag 6 januari 2019 @ 12:23:31 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184238184
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:13 schreef Gia het volgende:
Helemaal in 't begin was "wie is de mol" met totaal onbekende mensen. En die doen toch wat harder hun best. Die C-artiesten/bn'ers vinden de aandacht belangrijker dan de pot.
Is niet echt een hint/theorie though :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 6 januari 2019 @ 12:31:06 #73
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184238321
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Daarbij was er niemand bij het openen. Kan best zo achteraf gemonteerd zijn dat in ieder geval de afvaller er tussen zat. We zullen het nooit weten.
Kan me dat niet voorstellen.

Maar goed, las nog een goede hint op twitter afgelopen nacht. Mocht dit blijken te kloppen, even aflevering terugkijken, dan ga ik switchen van mol (maar in de app of in de prono ;) ).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator zondag 6 januari 2019 @ 12:33:18 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184238356
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Kan me dat niet voorstellen.

Maar goed, las nog een goede hint op twitter afgelopen nacht. Mocht dit blijken te kloppen, even aflevering terugkijken, dan ga ik switchen van mol (maar in de app of in de prono ;) ).
Dit is wel een beetje het topic om die gevonden hints te delen he :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 6 januari 2019 @ 12:34:29 #75
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184238377
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje het topic om die gevonden hints te delen he :D
Hey, je loopt al 500 punten voor hoor :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_184238834
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:13 schreef Gia het volgende:
Helemaal in 't begin was "wie is de mol" met totaal onbekende mensen. En die doen toch wat harder hun best. Die C-artiesten/bn'ers vinden de aandacht belangrijker dan de pot.
Waarom deze negativiteit??
  zondag 6 januari 2019 @ 13:23:05 #77
3542 Gia
User under construction
pi_184239256
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:20 schreef sneakydesert het volgende:

Waar blijkt dat dan uit volgens jou?
Dat de kandidaten mollen om de verdenking op zich te laden.
De echte mol hoeft niet veel te doen, waardoor het lastig is om hem te ontmaskeren door molacties.
  zondag 6 januari 2019 @ 13:26:09 #78
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184239297
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje het topic om die gevonden hints te delen he :D
Overigens blijkt het om een waardeloze hint te gaan (hoe ze eraan komen weet ik ook niet).

Heb momenteel nog een viertal verdachten, de rest heb ik vrijwel uitgesloten. Soms is het handiger om te kijken wie de kandidaat is ipv de mol.

Maar of ik er wat mee opschiet? Misschien dat ik alsnog alles omgooi voor de volgende aflevering. Ook geen flauw idee wie er de komende aflevering uit zal gaan.

Denk wel dat ik de splitsing erin ga houden met betrekking tot de mol op de app en de prono.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_184239373
Dat is ook een beetje mijn tactiek....per aflevering eerst bedenken wie er zal afvallen......hoewel ik er nu ook al een aantal heb waarvan ik denk dat die absoluut niet de mol kunnen zijn....
pi_184239420
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Overigens blijkt het om een waardeloze hint te gaan (hoe ze eraan komen weet ik ook niet).

Heb momenteel nog een viertal verdachten, de rest heb ik vrijwel uitgesloten. Soms is het handiger om te kijken wie de kandidaat is ipv de mol.

Maar of ik er wat mee opschiet? Misschien dat ik alsnog alles omgooi voor de volgende aflevering. Ook geen flauw idee wie er de komende aflevering uit zal gaan.

Denk wel dat ik de splitsing erin ga houden met betrekking tot de mol op de app en de prono.
Zeg, doe je vage posts anders gewoon in je dagboek ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 13:49:43 #81
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_184239724
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zeg, doe je vage posts anders gewoon in je dagboek ofzo.
:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 6 januari 2019 @ 13:50:21 #82
3542 Gia
User under construction
pi_184239738
Als ik google op Nielson vind ik geen enkele afbeelding van hem met bril. Toch is hij de enige gebrilde in 'de mol'.

Get your rocks off slaat nogal op seks, https://context.reverso.n(...)s/get+your+rocks+off
Nielson voelt zich sexy als hij danst. In de eerste aflevering moesten ze dansen.

Ja, ik zit in een tunnel, ik weet het.
  zondag 6 januari 2019 @ 13:57:44 #83
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184239898
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

:')
Ik zou het ook wel fijn vinden dat als je een 'baanbrekende' hint op Twitter vindt, dat je hem dan hier deelt. Het topic is niet heel waardevol als we alleen maar delen dat we een fantastische hint hebben, zonder te vertellen wat die hint dan was ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 6 januari 2019 @ 13:58:24 #84
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184239906
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef Gia het volgende:
Als ik google op Nielson vind ik geen enkele afbeelding van hem met bril. Toch is hij de enige gebrilde in 'de mol'.

Waarschijnlijk omdat hij dan niet hoeft te lezen :+ Hij had hem nu ook alleen bij test en executie op, dat lijkt me logisch: zijn (vaak) ook de enige twee momenten dat je hoeft te lezen :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:03:19 #85
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_184240033
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:58 schreef Meke het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij dan niet hoeft te lezen :+ Hij had hem nu ook alleen bij test en executie op, dat lijkt me logisch: zijn (vaak) ook de enige twee momenten dat je hoeft te lezen :D
Tijdens de fietsopdracht had hij ook een bril op.
pi_184240187
Als je bij google afbeeldingen intypt mol en taarten dan zie je allemaal taarten met mollen !!

Dus Robert _O_

:7
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 6 januari 2019 @ 14:12:27 #87
403253 Meke
after all this time? always.
pi_184240236
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:03 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Tijdens de fietsopdracht had hij ook een bril op.
Toen moest hij ook lezen :7 Waarschijnlijk krijgen de kandidaten wel een korte briefing, want bij de andere opdrachten zie je het ook: de dames hadden ineens allemaal fleurige, kleurige jurkjes aan bij de dansopdracht, bij de fietsopdracht allemaal broeken :) Dus zal Niels ook wel vragen of hij (eventueel) moet lezen tijdens de proef, want dan moet z'n bril op.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_184240861
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef Gia het volgende:
Als ik google op Nielson vind ik geen enkele afbeelding van hem met bril. Toch is hij de enige gebrilde in 'de mol'.

Get your rocks off slaat nogal op seks, https://context.reverso.n(...)s/get+your+rocks+off
Nielson voelt zich sexy als hij danst. In de eerste aflevering moesten ze dansen.

Ja, ik zit in een tunnel, ik weet het.
Nielson draagt vaker een bril. Komen hem regelmatig tegen tijdens het wandelen met de hond.
pi_184241234
ik heb de aflevering later teruggekeken, maar wat me wel opviel was dat rick paul eerst samen met niels ging voor het geld maar toen hij echt moest kiezen meeging met de rest voor de vrijstelling. ik zag wel dat hij aarzelde en een beetje om zich heen keek wat de andere zouden doen.
pi_184241242
oh en hij had ineens bij de executie (die geen executie was) ook een bril op...
pi_184241695
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:16 schreef lylastich het volgende:
ik heb de aflevering later teruggekeken, maar wat me wel opviel was dat rick paul eerst samen met niels ging voor het geld maar toen hij echt moest kiezen meeging met de rest voor de vrijstelling. ik zag wel dat hij aarzelde en een beetje om zich heen keek wat de andere zouden doen.
Rick Paul was sowieso wel actief tijdens opdracht 1, iets wat de mol ook zou doen (die wil zoveel mogelijk kisten omhoog).

Bij opdracht 2 zaaide hij wat verwarring over waarop ze precies moesten letten.

Bij opdracht 3 zegt hij tegen Sinan dat deze niet te hard moet fietsen, terwijl Evelien roept dat ze juist harder moeten omdat ze stilvallen. Hij geeft ook geen tekst door.

Vooralsnog een kandidaat om in de gaten te houden.
pi_184243226
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:42 schreef FYazz het volgende:

[..]

Rick Paul was sowieso wel actief tijdens opdracht 1, iets wat de mol ook zou doen (die wil zoveel mogelijk kisten omhoog).

Bij opdracht 2 zaaide hij wat verwarring over waarop ze precies moesten letten.

Bij opdracht 3 zegt hij tegen Sinan dat deze niet te hard moet fietsen, terwijl Evelien roept dat ze juist harder moeten omdat ze stilvallen. Hij geeft ook geen tekst door.

Vooralsnog een kandidaat om in de gaten te houden.
Was hij ook degene die iemand met een ander mee stuurde? Die 2 hoorden niet bij elkaar in de groep voor de enveloppen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_184243535
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:12 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Was hij ook degene die iemand met een ander mee stuurde? Die 2 hoorden niet bij elkaar in de groep voor de enveloppen.
Nee, dat was Sinan. Die stuurde Evi weg en daarna Sarah erachteraan.

Sinan was ook wel verdacht in de 1e aflevering. Tijdens de fietsopdracht heeft hij ook nog stilgestaan en reed hij vooraan en gaf dus geen teksten door.
  woensdag 9 januari 2019 @ 16:40:20 #95
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_184302711
waarom lieten merel en evi die kist 'dan maar vallen' - 1 van die 2 is wellicht de mol omdat de inhoud van die zware kist wellicht super belangrijk was, en de mol wist het belang van deze in het water te laten (vallen)…. ?
Ex nihilo nihil fit
  woensdag 9 januari 2019 @ 22:37:13 #96
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_184310163
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:42 schreef FYazz het volgende:

[..]

Rick Paul was sowieso wel actief tijdens opdracht 1, iets wat de mol ook zou doen (die wil zoveel mogelijk kisten omhoog).

Bij opdracht 2 zaaide hij wat verwarring over waarop ze precies moesten letten.

Bij opdracht 3 zegt hij tegen Sinan dat deze niet te hard moet fietsen, terwijl Evelien roept dat ze juist harder moeten omdat ze stilvallen. Hij geeft ook geen tekst door.

Vooralsnog een kandidaat om in de gaten te houden.
Waarom wil de Mol er zoveel mogelijk omhoog?

Ik zou juist angst willen zaaien met weinig kisten.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_184310465
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Waarom wil de Mol er zoveel mogelijk omhoog?

Ik zou juist angst willen zaaien met weinig kisten.
Meer kisten is grotere kans dat de rest de jokers willen houden = geen 2500 euro in de pot
hardcoholic
  woensdag 9 januari 2019 @ 22:50:02 #98
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_184310538
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:47 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Meer kisten is grotere kans dat de rest de jokers willen houden = geen 2500 euro in de pot
.
Oh ja laat maar :')
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_184311758
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:47 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Meer kisten is grotere kans dat de rest de jokers willen houden = geen 2500 euro in de pot
Maar misschien is De Mol daar niet mee bezig, want kandidaten willen ook sowieso veel kisten omhoog, want grotere kans op volgende ronde. Eigenlijk hoefde De Mol niks te doen ;)
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:45:33 #100
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_184325111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar misschien is De Mol daar niet mee bezig, want kandidaten willen ook sowieso veel kisten omhoog, want grotere kans op volgende ronde. Eigenlijk hoefde De Mol niks te doen ;)
Maar wel hoe meer hoe beter, als de groep nog 2 dagen langer compleet blijft heb je als Mol ook 2 dagen langer om minder op te vallen(hoe kleiner de groep hoe meer je in de gaten loopt natuurlijk).
Het probleem is dat je niet weet hoe de Mol zich wenst te gedragen. Pas als Rik iets gaat zeggen van een stille mol dit jaar of juist een heel fanatieke, weten we wat meer.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')