Vind hem wel toepasselijk, alles gebeurt daar op het laatste nippertjequote:Op donderdag 20 december 2018 01:49 schreef Yaksa het volgende:
Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende topic titel.
quote:Op donderdag 20 december 2018 01:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vind hem wel toepasselijk, alles gebeurt daar op het laatste nippertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen, tot morgen.
Dan zal die wel aan het afwassen zijn geslagenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:06 schreef formule het volgende:
Jessie ziet alleen maar vieze afwas
Die is dus ook met afkicken bezig.quote:Op donderdag 20 december 2018 07:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Adriaan vraagt aan Jessie of Bas blowde in Utopia 1. Nee joh, zegt Jessie. Ik hoorde dat er wietplanten zouden staan en heb heel wat rondjes gelopen, maar niets gevonden.
Adriaan heeft heel vaak gevraagd naar een joint, maar kreeg steeds nee te horen.
En een rondje gelopen hoezo dat?quote:Op donderdag 20 december 2018 02:06 schreef Yaksa het volgende:
Mike en Lotus uit bed, Mike naar zijn eigen bed toe?
Mogge, Bientje. 😘quote:Op donderdag 20 december 2018 07:33 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die is dus ook met afkicken bezig.
GM
ik zou ook gewoon elke nee zeggen als ik Lotus of Mike zou zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 07:46 schreef Toweler het volgende:
Franny net tegen lotus hebben jullie sex gehad? Lotus: nee. Waarom geloof ik er weinig van
Klopt helemaal gisteren was het in de uitzending dus mensen weten het nu. Benieuwd zondag met de markt krijgt de rest vast te horenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon elke nee zeggen als ik Lotus of Mike zou zijn.
wat heeft de rest er in vredesnaam mee te maken ? Dat is prive.
Op je werkt vraagt je collega 's morgens bij het binnenkomen toch ook niet of je seks hebt gehad ?
😂😂quote:Op donderdag 20 december 2018 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik zit klaar voor het overleg
Ik zette vanmorgen me streams aan en hoorde Jessie, me streams gingen gelijk weer uit
Kan die stem van hem nu al niet meer aanhoren.
Jessie
Ik moet, ik ga, ik doe, ik wil, ik ben ik ik ik ik ik ik ik ik ik
[ afbeelding ]
Vreselijk, als hij het zo goed weet/kan wat doet hij dan daar,quote:Op donderdag 20 december 2018 08:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
😂😂
Hij staat een enorme portie gebakken lucht te verkopen.
Buiten: hondenpoep, dierenvoeding, began fast food keten....
het is wel weer eens wat anders dan alleen maar stoken en roddelen en bitter zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 08:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
😂😂
Hij staat een enorme portie gebakken lucht te verkopen.
Buiten: hondenpoep, dierenvoeding, began fast food keten....
Morguh Fritsiequote:Op donderdag 20 december 2018 08:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kiek ut stoan![]()
Goedemorgen Cos![]()
[ afbeelding ]
Alleen de oneven dagen is hij veganistquote:Op donderdag 20 december 2018 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vertelde gisteren veganist te zijn, nu zie ik hem een eitje bakken
Echt waarquote:Op donderdag 20 december 2018 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen de oneven dagen is hij veganist
Nu bemoeit hij zich met de frutsels van Tim. Hij had er rondjes uit moeten hakken voor de waxinelichtjes.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, als hij het zo goed weet/kan wat doet hij dan daar,
Hij kan beter zijn leven op de rit gaan krijgen en zien dat hij een baan krijgt
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen de oneven dagen is hij veganist
Ik zat er naar te kijken. Echt niet te geloven wat een slome.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sufkut1 zit ook weer rechtop en alles gaat lijkt wel in slowmotion bij hem![]()
[ afbeelding ]
batterijen misschien bijna leeg?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zat er naar te kijken. Echt niet te geloven wat een slome.
Of de oplader stuk.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
batterijen misschien bijna leeg?
Ja Utopia kan niet zonder hemquote:Op donderdag 20 december 2018 08:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nu bemoeit hij zich met de frutsels van Tim. Hij had er rondjes uit moeten hakken voor de waxinelichtjes.
Hij heeft ook overal verstand van.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Utopia kan niet zonder hem![]()
Eigenlijk wel jammer dat Talpa het zooitje niet heeft laten aanmodderen en Jessie er in gelaten heeft.
Ja, het begon net leuk te worden die heksen op een zijspoor, helemaal in de rats en nu scharen ze zich als een stel groopies achter hun redderquote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Bijzonder slechte timing ook.
Nee, dat blijkt anders zat hij hier niet voor een tweede keer.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
En de makke schapen lopen weer achter Jessy aan, alleen in Utopia is hij het mannetje, buiten stelt hij niks voor
en protokool.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Hij wil de boel niet over nemen, nee nee echt niet
Hij schrijft structuur, de markt, bank, etc etc
[ afbeelding ]
ach, hij zet in ieder geval iets op papier, En over een flink aantal onderdelen, niet alleen de finance.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Jes ook iemand die de dingen goed voorbereid, een half uur van te voren ff snel alles op papier zetten![]()
Heeft hij gisteren kenbaar gemaakt dat hij wil dat iedereen om 9 uur bij elkaar komt
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het begon net leuk te worden die heksen op een zijspoor, helemaal in de rats en nu scharen ze zich als een stel groopies achter hun redder
Lefthand Jessie..quote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Hij wil de boel niet over nemen, nee nee echt niet
Hij schrijft structuur, de markt, bank, etc etc
[ afbeelding ]
hohoho, hij heeft een bloeiend bedrijf in hondenpoep.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
En de makke schapen lopen weer achter Jessy aan, alleen in Utopia is hij het mannetje, buiten stelt hij niks voor
En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zet in ieder geval iets op papier, En over een flink aantal onderdelen, niet alleen de finance.
Het heeft wel wat dat het ingekakte zooitje even wakker wordt geschud
Ja. hij geeft het goede voorbeeld al net. O ik was alleen mijn bordje af want zo gaat dat hierquote:Op donderdag 20 december 2018 08:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]heel jammer inderdaad.
O, hij gaat het ook over de samenleving hebben, afwas en boodschappen. Hij gaat als een goed leider betaamt, uiteraard het goede voorbeeld geven.
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingen
Trouwens die zwerver Robert heeft ook weer van zich laten horen op FB,
Hij dreigt Huub, hij gaat naar Talpa en zal hem wel eens een lesje leren
Dat is ook weer waar, talpa bleef die bodemloze put vullenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.
ze gingen namelijk helemaal niet op hun bek, gingen gewoon door, voerden geen steek uit enz.
Daar kun je niet nog wekenlang een uitzending mee vullen.
En mopperen over de enorme berg afwas, samen met Adriaan. Dat begon gisteravond en ging vanmorgen verder. Geen kaboutertje die vannacht heeft afgewassen.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. hij geeft het goede voorbeeld al net. O ik was alleen mijn bordje af want zo gaat dat hier
Ja natuurlijk heeft de febo ingegerepen, anders zat Jessie daar niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gingen namelijk helemaal niet op hun bek, gingen gewoon door, voerden geen steek uit enz.
Het lijkt wel monopoly geld, zit geen kreukje of vouw in. Zelden zulke gladde briefjes van 5 gezienquote:Op donderdag 20 december 2018 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Doekoessssssssssssssssssssssss
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 20 december 2018 08:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft de febo ingegerepen, anders zat Jessie daar niet.
Maar op dit moment was er nog reuring genoeg.
Ik heb daarnaast helemaal geen zin in oudbewoners die om de haverklap roepen hoe het toen ging etc.
Ze worden gestrekenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt wel monopoly geld, zit geen kreukje of vouw in. Zelden zulke gladde briefjes van 5 gezien
Nou rustig, zijn plannen gaan zo snel als een afgeschoten kogel.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en protokool.![]()
![]()
Nee hoor, hij laat iedereen in zijn/ haar waarde en neemt rustig de tijd om iedereen te leren kennen en zo.
Heb eens ff zitten neuzen op zijn profiel, wat erg die jongenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingen
Trouwens die zwerver Robert heeft ook weer van zich laten horen op FB,
Hij dreigt Huub, hij gaat naar Talpa en zal hem wel eens een lesje leren
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou rustig, zijn plannen gaan zo snel als een afgeschoten kogel.
Een baan?? Ben je gek? Hij gaat niet voor een baas werken, hij is zelfstandig ondernemer hoor en werkt projecten uit. Blaaskaak is het.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, als hij het zo goed weet/kan wat doet hij dan daar,
Hij kan beter zijn leven op de rit gaan krijgen en zien dat hij een baan krijgt
En Tim gisteravond 2 uur met Franny samen.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb eens ff zitten neuzen op zijn profiel, wat erg die jongenZe komen er niet van af bij Talpa.
Tim zit even alles recht te breien. Ze hebben er nog geen reet aan gedaan aan de financien. Behalve Gerrit gistermiddag 3 minuten
Ja, hij houdt niet opquote:Op donderdag 20 december 2018 08:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb eens ff zitten neuzen op zijn profiel, wat erg die jongenZe komen er niet van af bij Talpa.
Tim zit even alles recht te breien. Ze hebben er nog geen reet aan gedaan aan de financien. Behalve Gerrit gistermiddag 3 minuten
Tuurlijk , ik geloof hem gelijkquote:Op donderdag 20 december 2018 08:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Een baan?? Ben je gek? Hij gaat niet voor een baas werken, hij is zelfstandig ondernemer hoor en werkt projecten uit. Blaaskaak is het.
Dat is mooi, kan me voorstellen dat het een chaos is en er zal ook vast nog wel van alles naar boven komen. Denk niet dat Merel het mooi heeft achtergelaten. Het is een flinke klus.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij houdt niet op
Gisteren avond zijn ze nog bezig geweest met de finance
Alle bonnetje uitzoeken, het is echt een grote chaos die finance
Hahahahaha echt hè. Die zal nooit hoeven te onthaasten.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zat er naar te kijken. Echt niet te geloven wat een slome.
bijna 8 maanden gestopt nu,herken het gevoelquote:Op donderdag 20 december 2018 08:44 schreef pollewop77 het volgende:
Joa doet zijn ogen open, en vraagt of er een rij staat bij het roken
Vooral bezig met plannen maken van produkten die al bestaan. Moet je eens gaan googelen op vegan fast food.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Een baan?? Ben je gek? Hij gaat niet voor een baas werken, hij is zelfstandig ondernemer hoor en werkt projecten uit. Blaaskaak is het.
Ik denk dat ze er nu pas achterkomen wat een chaos het is. De krengen hiske en christel en ook merel hebben er gewoon helemaal nooit wat aan gedaan. Alleen zichzelf leuk verzorgd.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is mooi, kan me voorstellen dat het een chaos is en er zal ook vast nog wel van alles naar boven komen. Denk niet dat Merel het mooi heeft achtergelaten. Het is een flinke klus.
I know, 3 jaar gestopt. Goed van jequote:Op donderdag 20 december 2018 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bijna 8 maanden gestopt nu,herken het gevoel
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bijna 8 maanden gestopt nu,herken het gevoel
Hij zit ze achter de vodden aan, en ik denk dat dat wel nodig was. Die gasten deden nooit wat behalve trainen en middagdutjesquote:Op donderdag 20 december 2018 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nu pas achterkomen wat een chaos het is. De krengen hiske en christel en ook merel hebben er gewoon helemaal nooit wat aan gedaan. Alleen zichzelf leuk verzorgd.
Tim was nooit aan het uitzoeken begonnen als Jessy er niet achteraan had gezeten,
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:49 schreef renevanlaaren het volgende:
over 24 uur komt kim holland![]()
![]()
mams van franny
Dat is een aanname. De 3 jongens hebben geen kans gekregen om daar zelf ook maar iets in te doen. Die vrouwen hebben echt een chaos veroorzaakt. Hiske zou bv nog doorgeven hoeveel zakgeld iedereen had, want dat had zij bijgehouden. Franny ging er achteraan en de uitkomst was zet iedereen maar op 0.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nu pas achterkomen wat een chaos het is. De krengen hiske en christel en ook merel hebben er gewoon helemaal nooit wat aan gedaan. Alleen zichzelf leuk verzorgd.
Tim was nooit aan het uitzoeken begonnen als Jessy er niet achteraan had gezeten,
Daar zijn heel veel mee bezig. Hij stapt er te laat in.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooral bezig met plannen maken van produkten die al bestaan. Moet je eens gaan googelen op vegan fast food.![]()
Want winkels als de Action bezorgen tegenwoordig ook?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
Koerier is alleen nodig omdat wij iets vergeten zijn zegt Jessie, dan is de voorbereiding niet goed
Dit is wat Jessie zegtquote:Op donderdag 20 december 2018 08:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want winkels als de Action bezorgen tegenwoordig ook?
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:52 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel mee bezig. Hij stapt er te laat in.
Wat denk je van het niet betalen van zakenrelaties? Ze modderden maar wat aan. Ook de drie tentjongens waren niet eager maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja leuk is hij hè. Dikdoenerij en ondertussen bij ma en pa leven..quote:Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar doet heel geheimzinnig. Hij kan niet te veel zeggen, anders gaan anderen er met zijn ideeën vandoor.
![]()
Ik ben ook benieuwd, kan ook zijn dat hij gisteren goed heeft nagedacht. Hij is veel bij Frennie geweest. Het waren vooral Joa en Gerrit die de hele dag met Jessie bezig waren.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef Setje72 het volgende:
Tim is vierkant omgeslagen....hij kruipt voor Jessie...of zal dat weer een act zijn
papa en mama.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja leuk is hij hè. Dikdoenerij en ondertussen bij ma en pa leven..
het was vooral ger die joa liep op te stoken/stangen over jessie,en joa(de stomkop) ging er in meequote:Op donderdag 20 december 2018 08:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, kan ook zijn dat hij gisteren goed heeft nagedacht. Hij is veel bij Frennie geweest. Het waren vooral Joa en Gerrit die de hele dag met Jessie bezig waren.
We zullen het zien
Een willekeurig nieuwe had nooit een zelfde impact gehad als Jessy.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat denk je van het niet betalen van zakenrelaties? Ze modderden maar wat aan. Ook de drie tentjongens waren niet eager maandag en dinsdag.
Ja er ligt genoeg eten op de vloer voor de muizen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:00 schreef juul. het volgende:
Hoorde ik ze nu zeggen dat ze valletjes gaan zetten in de yurt ivm een muizenplaag
Die hebben zich helemaal dol laten draaien iddquote:Op donderdag 20 december 2018 08:58 schreef krabje het volgende:
[..]
het was vooral ger die joa liep op te stoken/stangen over jessie,en joa(de stomkop) ging er in mee![]()
GM allemaal.
denk ik ok en dan was jessie en ivan wel goed geweest,zijn allebei sterk in comunicatie en hebben schijt aan de restquote:Op donderdag 20 december 2018 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Een willekeurig nieuwe had nooit een zelfde impact gehad als Jessy.
zelfs een sterke persoonlijkheid, een boekhouder enz enz. had het afgelegd tegen het collectief van 14 man. Ze wilden geen verandering en vonden het allemaal best zo.
Een oud bewoner was denk ik de enige oplossing om wat gedaan te krijgen.
hoop ik ook,maar er komt een verandering en dat zullen ze niet leuk vindenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die hebben zich helemaal dol laten draaien idd
Ik vond het mooi om te zien, maar hoop dat ze nu met de nodige argwaan lekker aan de slag gaan
Om wat gedaan te krijgen?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Een willekeurig nieuwe had nooit een zelfde impact gehad als Jessy.
zelfs een sterke persoonlijkheid, een boekhouder enz enz. had het afgelegd tegen het collectief van 14 man. Ze wilden geen verandering en vonden het allemaal best zo.
Een oud bewoner was denk ik de enige oplossing om wat gedaan te krijgen.
Tja daar hadden ze nooit mee moeten beginnen idd. Ik probeer het te negeren die bemoeienissenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om wat gedaan te krijgen?
De ene keer mag het niet te snel gaan van de febo en even later moet het tempo omhoog?
Stop gewoon eens met al die bemoeienissen.
Die plamuur helpt niet om haar huid te verbeteren.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
merel moet wel dikke troep op haar gezicht, als je goed kijkt heeft ze een lelijke huid.
Heb ik ook lang gedaan, maar in deze versie kan je er niet aan ontkomen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja daar hadden ze nooit mee moeten beginnen idd. Ik probeer het te negeren die bemoeienissen
Verbergen, moet ik eigenlijk schrijven.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die plamuur helpt niet om haar huid te verbeteren.
Is ook steeds moeilijkerquote:Op donderdag 20 december 2018 09:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb ik ook lang gedaan, maar in deze versie kan je er niet aan ontkomen.![]()
Ik snap ook niet dat Hiske nog even met wat facturen aan en niemand die er wat van zegt.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:14 schreef Chanel5 het volgende:
ze vreten en zuipen en kopen spullen/kleding nog harder dan dat het binnenkomt.
Als ze daar iets leren dan is het dat je met geld kan smijten zonder er aan te denken hoeveel er binnenkomt, top hoor!!!
Wijze lessen.
Komen ze ver mee.
Ships. Ik moet Jessie een keer gelijk gevenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Mensen zien alles, onze geloofwaardigheid gaat er af en wordt er geen geld meer verdiend
We komen dan op een rotonde zonder afslag
Ja daar snap ik ook niks van, wat een wijf is dat zeg. Hoop dat Jessie daar ook eens gaat neuzen als hij dan toch de aangewezen persoon isquote:Op donderdag 20 december 2018 09:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Hiske nog even met wat facturen aan en niemand die er wat van zegt.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
Rimpels ook pas op het moment dat het nodig is Merel.... hoor je het?
Tot nu toe laat hij de 3 heksen met rust en ging gisteren nog ff gezellig aan de roddel met Merel.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook niks van, wat een wijf is dat zeg. Hoop dat Jessie daar ook eens gaat neuzen als hij dan toch de aangewezen persoon is
Hij heeft wel de rol van Hiske nu overgenomenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tot nu toe laat hij de 3 heksen met rust en ging gisteren nog ff gezellig aan de roddel met Merel.
Dit is een ingelaste door Jessiequote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske aan de kant geschoven als leider tijdens de vergadering![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske aan de kant geschoven als leider tijdens de vergadering![]()
![]()
Die rol hoeft niemand van mij te hebben.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de rol van Hiske nu overgenomen
Oh jammer, ik ben benieuwd morgen. Oh ja het is donderdag, ik ben nu al de dagen kwijtquote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is een ingelaste door Jessie
Wacht morgen even af
er moet wel een uitzending gevuld worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om wat gedaan te krijgen?
De ene keer mag het niet te snel gaan van de febo en even later moet het tempo omhoog?
Stop gewoon eens met al die bemoeienissen.
Hoe geloofwaardig kom je dan over hequote:Op donderdag 20 december 2018 09:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Flink bezuinigen, alleen geld voor het roken.10 euro per week.
Ja laffe schapenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een makke schapen zitten er toch in die groep. Jessie pakt gewoon het woord en iedereen luistert naar hem. Straks vast weer achter zijn rug om zeuren.
nietquote:Op donderdag 20 december 2018 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig kom je dan over he
En Franny en Lotus en en enquote:Op donderdag 20 december 2018 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Zelfs de grootsmoelen achter Jessie zijn rug houden nu hun mond. Wat is die Gerrit toch een lafbek
Nu brengt hij het ook op een redelijke manier. Minder arrogant, dan gisterenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:22 schreef pollewop77 het volgende:
Wat iedereen van Jessie ook vind, er wordt nu wel wat zinnigs bedacht.
Dat is ook echt typisch Jessie, die arrogantiequote:Op donderdag 20 december 2018 09:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nu brengt hij het ook op een redelijke manier. Minder arrogant, dan gisteren
Hij heeft een gesprek, zei Tim.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Joa is afwezig zegt Tim. Febo toe of nog in bed.
Ik denk dat Joa naar huis gaat dit weekendquote:Op donderdag 20 december 2018 09:23 schreef pollewop77 het volgende:
Joa is even afwezig zegt Tim uit het niets
die 'arrogantie' was en is soms nodig om mensen mee te trekken. de leiding te pakken. zeker met dat stel daar vol met ego's.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nu brengt hij het ook op een redelijke manier. Minder arrogant, dan gisteren
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik denk dat Joa naar huis gaat dit weekend
Lekker voor de kerst naar huis.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee hij was al opquote:Op donderdag 20 december 2018 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Joa is afwezig zegt Tim. Febo toe of nog in bed.
Zou voor mij niet werkenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
die 'arrogantie' was en is soms nodig om mensen mee te trekken. de leiding te pakken. zeker met dat stel daar vol met ego's.
Ik hoop het voor hem. Al zal ik hem wel missen daarquote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Misschien dat Tim daarom ineens zo is omgedraaidquote:Op donderdag 20 december 2018 09:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Al zal ik hem wel missen daar
Heb ook liever tim of gerrit weg.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Al zal ik hem wel missen daar
Dat vermoeden heb ik ook, hij zit er al weken doorheenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien dat Tim daarom ineens zo is omgedraaid
ik denk dat ik er wel doorheen kan prikken en een goede relatie op kan bouwen met zo iemand. je moet toch verder als je daar zit.quote:
Sinds het overlijden van zijn nicht, is hij niet meer geweest, wie hij wasquote:Op donderdag 20 december 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, hij zit er al weken doorheen
Eerlijk is eerlijk, ze hebben iemand nodig die ze bij de hand neemt.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zou het leuk vinden als er een standaard lijst komt voor de markt
Hoeveel heb je nodig van dit , hoeveel heb je nodig van dat etc etc
Zeker weten. En ze staan stil en nu met Jessie hebben ze weinig meer in te brengen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sinds het overlijden van zijn nicht, is hij niet meer geweest, wie hij was
Naar mijn idee ook wel logisch
Ik hoop het.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het niet, die krijgt peptalk en blijft tot zeker de stemmingen.
protocollenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
protocoolen zegt Jessie weer ipv protocolen
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het zal zeker weer strijd kosten. Iets waar hij geen zin meer in heeft. Ook dat begrijp ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten. En ze staan stil en nu met Jessie hebben ze weinig meer in te brengen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat uitschot van de broccolini?
Precies..ze vallen uiteen en spelletjes lijken niet meer te gaan lukken...Het heeft een deuk opgeleverd..Angst is een slechte leidraad..Ze zouden er maling aan moeten hebben, maar jaquote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten. En ze staan stil en nu met Jessie hebben ze weinig meer in te brengen.
en gisteren zei hij dat ook. Dat hij in een vicieuze (wat hij visuele noemdequote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wow, wat ziet Hiske er slecht uit, vooral als je eerst Merel met haar pancake ziet langskomen.quote:
er moet 1 iemand zijn die ze even verteld hoe het wel moetquote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef UtoStreamer het volgende:
kunt zeggen wat je wilt, maar jessie pakt wel ff de leiding
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef magnaal het volgende:
Het zou best kunnen, dat de komst van Jessie, iedereen juist laat stilvallen..
Ja echt, ik zit met verbazing te luisteren naar het commentaar dat niet geleverd wordtquote:Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Afhankelijke schaapjes zijn het.
Helaas wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef krabje het volgende:
[..]
er moet 1 iemand zijn die ze even verteld hoe het wel moet![]()
Valt mij ook zwaar tegen. Niet één die tegen sputtert. Normaal kunnen ze geen afspraken maken, omdat iedereen anders denkt en niets voor een ander wil doenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Afhankelijke schaapjes zijn het.
Ik denk niet dat er iets terecht van gaat komen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Valt mij ook zwaar tegen. Niet één die tegen sputtert. Normaal kunnen ze geen afspraken maken, omdat iedereen anders denkt en niets voor een ander wil doen
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt, ik zit met verbazing te luisteren naar het commentaar dat niet geleverd wordt
Nee hij is al op, zit er een beetje doorheen en is ff wegquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Joa ligt nog in zijn nest, zie ik er niet bij zitten
Heerlijk zo'n frisse wind, was gewoon nodig, voor iedereen, jammer dat het wel selectief gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef UtoStreamer het volgende:
kunt zeggen wat je wilt, maar jessie pakt wel ff de leiding
Lees even terugquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
als ze nog meer gaan stilvallen, bewegen ze achteruit.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef magnaal het volgende:
Het zou best kunnen, dat de komst van Jessie, iedereen juist laat stilvallen..
die is 'achter'. ik denk zn 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
die zit er al een paar dagen doorheen,die wil eigenlijk naar huis,jammer genoeg,dan liever gerrit en shel weg.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
shel weg zou wel een verademing zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef krabje het volgende:
[..]
die zit er al een paar dagen doorheen,die wil eigenlijk naar huis,jammer genoeg,dan liever gerrit en shel weg.
En jij komt er net uit?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh ok, dat is niet zo mooi misschien dat ie toch als nog naar huis gaat?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee hij is al op, zit er een beetje doorheen en is ff weg
Zal ik even doenquote:
Met zuur en ui?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: let op de rotzooi. Ik trok gisteren nog een haring uit de grond.....Wat een held!!![]()
SL
Nou niet jammer en Gerrit moet idd ook weg..Maak maar plaats voor mensen, die wel iets willen opbouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef krabje het volgende:
[..]
die zit er al een paar dagen doorheen,die wil eigenlijk naar huis,jammer genoeg,dan liever gerrit en shel weg.
Nee, ben al lang uit mijn nestquote:
Hij komt er dan ook vaak nooit eerder uit dan een uurtje of elfquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
hij redde in zijn eentje de hele mensheid. dergelijk voorwerp in onze aardbol zou het uit zijn baan om de zon doen raken.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: let op de rotzooi. Ik trok gisteren nog een haring uit de grond.....Wat een held!!![]()
SL
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
shel weg zou wel een verademing zijn
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Lachen gaat de vergadering over hoe ze overkomen. Er moet overal op worden. Ezuinigd. Ze staan 9000 in de min. Maarrrrrrrrr. Morgen komt de sspraytan heahhhh.yeahhhhh En niemand ook een Jessie niet die er iets van zegt
Precies, ik hoop dat daar ook een einde aan komt die stomme meuk. Botox, wimpertjes, wenkbrauwen, spraytan. Hoe wil je idd overkomen. Ook al is het als promotie geregeldquote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Lachen gaat de vergadering over hoe ze overkomen. Er moet overal op worden. Ezuinigd. Ze staan 9000 in de min. Maarrrrrrrrr. Morgen komt de sspraytan heahhhh.yeahhhhh En niemand ook een Jessie niet die er iets van zegt
Christel die weer rijst gaat kokenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Zou ook mijn voorkeur hebben.
Alleen al leuk om te zien wie het koken gaat overnemen.
Dan had je tijd genoeg om terug te lezen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, ben al lang uit mijn nest
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
hij redde in zijn eentje de hele mensheid. dergelijk voorwerp in onze aardbol zou het uit zijn baan om de zon doen raken.
Had andere dingen te doenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan had je tijd genoeg om terug te lezen.
met of zonder water?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Christel die weer rijst gaat koken
Zonder Erikquote:Op donderdag 20 december 2018 09:43 schreef pollewop77 het volgende:
De mannenkalender wordt met trots gepresenteerd
Volgens mij zei Jessie en daar moeten we voor betalenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:44 schreef pollewop77 het volgende:
Er is een fout gemaakt door de drukker
Hij legt steeds de vinger op de zere plekquote:Op donderdag 20 december 2018 09:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jessie en daar moeten we voor betalen.
Zo is het wel.
Zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is dus maar zeer de vraag wie er verantwoordelijk is voor de fout.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jessie en daar moeten we voor betalen.
Zo is het wel.
Gewoon verkopen al "collectors item" blabla van gekske maar wederom vindt iedereen t prima (lijkt t)quote:Op donderdag 20 december 2018 09:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is dus maar zeer de vraag wie er verantwoordelijk is voor de fout.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel zit er ook weer fris en fruitig bij, met mooi gekamde haartjes.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gewoon verkopen al "collectors item" blabla van gekske maar wederom vindt iedereen t prima (lijkt t)
Dat kan toch ook niet zonder erik is discriminatiequote:Op donderdag 20 december 2018 09:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze zat gisteren te mopperen met Hiske over Brenda en Merel die vonden dat de kalender niet kon zonder Erik. En deze aanpak is dus bedacht en uitgevoerd, Snel ratelen en het positief maken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:57 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos en allen een fijne dag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was gister een dagje uit , en onderweg naar huis las ik dit op FBWas hier ook te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gehoord ook nog
Het is ook raar. Brenda vond ook dat het opgelost moest worden. Ze hadden gisteren 5 exemplaren binnen en de rest kon dus aangepast worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet zonder erik is discriminatie
Denk dat cristel hem vergeten is er bij te voegenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is ook raar. Brenda vond ook dat het opgelost moest worden. Ze hadden gisteren 5 exemplaren binnen en de rest kon dus aangepast worden.
Niet dus en daarom denk ik dat Christel het fout heeft doorgegeven en dat het niet aan de drukker ligt.
Wat een viespeuk , ze zijn ook al de schaamte al voorbij die Franny zegt alles wat er voor haar mond komtquote:Op donderdag 20 december 2018 09:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Was hier ook te lezenen gehoord ook nog
Zoiets ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dat cristel hem vergeten is er bij te voegen
En een verhaal er bij dat ze nu in plaats van 50 exemplaren er 100 hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is ook raar. Brenda vond ook dat het opgelost moest worden. Ze hadden gisteren 5 exemplaren binnen en de rest kon dus aangepast worden.
Niet dus en daarom denk ik dat Christel het fout heeft doorgegeven en dat het niet aan de drukker ligt.
ow plies hey, het is gisteren heel veel besproken.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat een viespeuk , ze zijn ook al de schaamte al voorbij die Franny zegt alles wat er voor haar mond komt
Ja dat is het meest idiote.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En een verhaal er bij dat ze nu in plaats van 50 exemplaren er 100 hebben gekregen.
Ook vaag. Dan heb je nog meer 'verkeerde'
Irritant, he?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Bij ons in uto1 bij ins in uto1, herhaling herhaling... Doorstart nieuw experiment nieuwe mensen; stop looking back
sorry , ik was er niet en zal stoppen .quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ow plies hey, het is gisteren heel veel besproken.
Ze gingen toch per pre-order? Hoe kan je er dan zoveel hebben voor de markt?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En een verhaal er bij dat ze nu in plaats van 50 exemplaren er 100 hebben gekregen.
Ook vaag. Dan heb je nog meer 'verkeerde'
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
sorry , ik was er niet en zal stoppen .
pre order zal wel het smoesje van Hiske zijn geweest om de investering erdoor te drukken.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ze gingen toch per pre-order? Hoe kan je er dan zoveel hebben voor de markt?
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ze gingen toch per pre-order? Hoe kan je er dan zoveel hebben voor de markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |