Oh ok, dat is niet zo mooi misschien dat ie toch als nog naar huis gaat?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee hij is al op, zit er een beetje doorheen en is ff weg
Zal ik even doenquote:
Met zuur en ui?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: let op de rotzooi. Ik trok gisteren nog een haring uit de grond.....Wat een held!!![]()
SL
Nou niet jammer en Gerrit moet idd ook weg..Maak maar plaats voor mensen, die wel iets willen opbouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef krabje het volgende:
[..]
die zit er al een paar dagen doorheen,die wil eigenlijk naar huis,jammer genoeg,dan liever gerrit en shel weg.
Nee, ben al lang uit mijn nestquote:
Hij komt er dan ook vaak nooit eerder uit dan een uurtje of elfquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Joa ligt nog in zijn nest, zie ik er niet bij zitten
hij redde in zijn eentje de hele mensheid. dergelijk voorwerp in onze aardbol zou het uit zijn baan om de zon doen raken.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike: let op de rotzooi. Ik trok gisteren nog een haring uit de grond.....Wat een held!!![]()
SL
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
shel weg zou wel een verademing zijn
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Lachen gaat de vergadering over hoe ze overkomen. Er moet overal op worden. Ezuinigd. Ze staan 9000 in de min. Maarrrrrrrrr. Morgen komt de sspraytan heahhhh.yeahhhhh En niemand ook een Jessie niet die er iets van zegt
Precies, ik hoop dat daar ook een einde aan komt die stomme meuk. Botox, wimpertjes, wenkbrauwen, spraytan. Hoe wil je idd overkomen. Ook al is het als promotie geregeldquote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Lachen gaat de vergadering over hoe ze overkomen. Er moet overal op worden. Ezuinigd. Ze staan 9000 in de min. Maarrrrrrrrr. Morgen komt de sspraytan heahhhh.yeahhhhh En niemand ook een Jessie niet die er iets van zegt
Christel die weer rijst gaat kokenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Zou ook mijn voorkeur hebben.
Alleen al leuk om te zien wie het koken gaat overnemen.
Dan had je tijd genoeg om terug te lezen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, ben al lang uit mijn nest
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:39 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
hij redde in zijn eentje de hele mensheid. dergelijk voorwerp in onze aardbol zou het uit zijn baan om de zon doen raken.
Had andere dingen te doenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan had je tijd genoeg om terug te lezen.
met of zonder water?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Christel die weer rijst gaat koken
Zonder Erikquote:Op donderdag 20 december 2018 09:43 schreef pollewop77 het volgende:
De mannenkalender wordt met trots gepresenteerd
Volgens mij zei Jessie en daar moeten we voor betalenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:44 schreef pollewop77 het volgende:
Er is een fout gemaakt door de drukker
Hij legt steeds de vinger op de zere plekquote:Op donderdag 20 december 2018 09:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jessie en daar moeten we voor betalen.
Zo is het wel.
Zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is dus maar zeer de vraag wie er verantwoordelijk is voor de fout.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jessie en daar moeten we voor betalen.
Zo is het wel.
Gewoon verkopen al "collectors item" blabla van gekske maar wederom vindt iedereen t prima (lijkt t)quote:Op donderdag 20 december 2018 09:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk ook niet. Het is dus maar zeer de vraag wie er verantwoordelijk is voor de fout.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel zit er ook weer fris en fruitig bij, met mooi gekamde haartjes.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:47 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Gewoon verkopen al "collectors item" blabla van gekske maar wederom vindt iedereen t prima (lijkt t)
Dat kan toch ook niet zonder erik is discriminatiequote:Op donderdag 20 december 2018 09:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze zat gisteren te mopperen met Hiske over Brenda en Merel die vonden dat de kalender niet kon zonder Erik. En deze aanpak is dus bedacht en uitgevoerd, Snel ratelen en het positief maken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:57 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos en allen een fijne dag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was gister een dagje uit , en onderweg naar huis las ik dit op FBWas hier ook te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gehoord ook nog
Het is ook raar. Brenda vond ook dat het opgelost moest worden. Ze hadden gisteren 5 exemplaren binnen en de rest kon dus aangepast worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet zonder erik is discriminatie
Denk dat cristel hem vergeten is er bij te voegenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is ook raar. Brenda vond ook dat het opgelost moest worden. Ze hadden gisteren 5 exemplaren binnen en de rest kon dus aangepast worden.
Niet dus en daarom denk ik dat Christel het fout heeft doorgegeven en dat het niet aan de drukker ligt.
Wat een viespeuk , ze zijn ook al de schaamte al voorbij die Franny zegt alles wat er voor haar mond komtquote:Op donderdag 20 december 2018 09:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Was hier ook te lezenen gehoord ook nog
Zoiets ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk dat cristel hem vergeten is er bij te voegen
En een verhaal er bij dat ze nu in plaats van 50 exemplaren er 100 hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is ook raar. Brenda vond ook dat het opgelost moest worden. Ze hadden gisteren 5 exemplaren binnen en de rest kon dus aangepast worden.
Niet dus en daarom denk ik dat Christel het fout heeft doorgegeven en dat het niet aan de drukker ligt.
ow plies hey, het is gisteren heel veel besproken.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat een viespeuk , ze zijn ook al de schaamte al voorbij die Franny zegt alles wat er voor haar mond komt
Ja dat is het meest idiote.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En een verhaal er bij dat ze nu in plaats van 50 exemplaren er 100 hebben gekregen.
Ook vaag. Dan heb je nog meer 'verkeerde'
Irritant, he?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Bij ons in uto1 bij ins in uto1, herhaling herhaling... Doorstart nieuw experiment nieuwe mensen; stop looking back
sorry , ik was er niet en zal stoppen .quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ow plies hey, het is gisteren heel veel besproken.
Ze gingen toch per pre-order? Hoe kan je er dan zoveel hebben voor de markt?quote:Op donderdag 20 december 2018 10:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En een verhaal er bij dat ze nu in plaats van 50 exemplaren er 100 hebben gekregen.
Ook vaag. Dan heb je nog meer 'verkeerde'
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
sorry , ik was er niet en zal stoppen .
pre order zal wel het smoesje van Hiske zijn geweest om de investering erdoor te drukken.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ze gingen toch per pre-order? Hoe kan je er dan zoveel hebben voor de markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |