Heb ook liever tim of gerrit weg.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Al zal ik hem wel missen daar
Dat vermoeden heb ik ook, hij zit er al weken doorheenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik denk dat Joa naar huis gaat dit weekend
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien dat Tim daarom ineens zo is omgedraaid
ik denk dat ik er wel doorheen kan prikken en een goede relatie op kan bouwen met zo iemand. je moet toch verder als je daar zit.quote:
Sinds het overlijden van zijn nicht, is hij niet meer geweest, wie hij wasquote:Op donderdag 20 december 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, hij zit er al weken doorheen
Eerlijk is eerlijk, ze hebben iemand nodig die ze bij de hand neemt.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zou het leuk vinden als er een standaard lijst komt voor de markt
Hoeveel heb je nodig van dit , hoeveel heb je nodig van dat etc etc
Zeker weten. En ze staan stil en nu met Jessie hebben ze weinig meer in te brengen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sinds het overlijden van zijn nicht, is hij niet meer geweest, wie hij was
Naar mijn idee ook wel logisch
Ik hoop het.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het niet, die krijgt peptalk en blijft tot zeker de stemmingen.
protocollenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
protocoolen zegt Jessie weer ipv protocolen
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het zal zeker weer strijd kosten. Iets waar hij geen zin meer in heeft. Ook dat begrijp ik.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten. En ze staan stil en nu met Jessie hebben ze weinig meer in te brengen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat uitschot van de broccolini?
Precies..ze vallen uiteen en spelletjes lijken niet meer te gaan lukken...Het heeft een deuk opgeleverd..Angst is een slechte leidraad..Ze zouden er maling aan moeten hebben, maar jaquote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten. En ze staan stil en nu met Jessie hebben ze weinig meer in te brengen.
en gisteren zei hij dat ook. Dat hij in een vicieuze (wat hij visuele noemdequote:Op donderdag 20 december 2018 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wow, wat ziet Hiske er slecht uit, vooral als je eerst Merel met haar pancake ziet langskomen.quote:
er moet 1 iemand zijn die ze even verteld hoe het wel moetquote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef UtoStreamer het volgende:
kunt zeggen wat je wilt, maar jessie pakt wel ff de leiding
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef magnaal het volgende:
Het zou best kunnen, dat de komst van Jessie, iedereen juist laat stilvallen..
Ja echt, ik zit met verbazing te luisteren naar het commentaar dat niet geleverd wordtquote:Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Afhankelijke schaapjes zijn het.
Helaas wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef krabje het volgende:
[..]
er moet 1 iemand zijn die ze even verteld hoe het wel moet![]()
Valt mij ook zwaar tegen. Niet één die tegen sputtert. Normaal kunnen ze geen afspraken maken, omdat iedereen anders denkt en niets voor een ander wil doenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Afhankelijke schaapjes zijn het.
Ik denk niet dat er iets terecht van gaat komen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Valt mij ook zwaar tegen. Niet één die tegen sputtert. Normaal kunnen ze geen afspraken maken, omdat iedereen anders denkt en niets voor een ander wil doen
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt, ik zit met verbazing te luisteren naar het commentaar dat niet geleverd wordt
Nee hij is al op, zit er een beetje doorheen en is ff wegquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Joa ligt nog in zijn nest, zie ik er niet bij zitten
Heerlijk zo'n frisse wind, was gewoon nodig, voor iedereen, jammer dat het wel selectief gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef UtoStreamer het volgende:
kunt zeggen wat je wilt, maar jessie pakt wel ff de leiding
Lees even terugquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
als ze nog meer gaan stilvallen, bewegen ze achteruit.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:33 schreef magnaal het volgende:
Het zou best kunnen, dat de komst van Jessie, iedereen juist laat stilvallen..
die is 'achter'. ik denk zn 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
die zit er al een paar dagen doorheen,die wil eigenlijk naar huis,jammer genoeg,dan liever gerrit en shel weg.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
shel weg zou wel een verademing zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef krabje het volgende:
[..]
die zit er al een paar dagen doorheen,die wil eigenlijk naar huis,jammer genoeg,dan liever gerrit en shel weg.
En jij komt er net uit?quote:Op donderdag 20 december 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |