En een rondje gelopen hoezo dat?quote:Op donderdag 20 december 2018 02:06 schreef Yaksa het volgende:
Mike en Lotus uit bed, Mike naar zijn eigen bed toe?
Mogge, Bientje. 😘quote:Op donderdag 20 december 2018 07:33 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die is dus ook met afkicken bezig.
GM
ik zou ook gewoon elke nee zeggen als ik Lotus of Mike zou zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 07:46 schreef Toweler het volgende:
Franny net tegen lotus hebben jullie sex gehad? Lotus: nee. Waarom geloof ik er weinig van
Klopt helemaal gisteren was het in de uitzending dus mensen weten het nu. Benieuwd zondag met de markt krijgt de rest vast te horenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon elke nee zeggen als ik Lotus of Mike zou zijn.
wat heeft de rest er in vredesnaam mee te maken ? Dat is prive.
Op je werkt vraagt je collega 's morgens bij het binnenkomen toch ook niet of je seks hebt gehad ?
😂😂quote:Op donderdag 20 december 2018 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik zit klaar voor het overleg
Ik zette vanmorgen me streams aan en hoorde Jessie, me streams gingen gelijk weer uit
Kan die stem van hem nu al niet meer aanhoren.
Jessie
Ik moet, ik ga, ik doe, ik wil, ik ben ik ik ik ik ik ik ik ik ik
[ afbeelding ]
Vreselijk, als hij het zo goed weet/kan wat doet hij dan daar,quote:Op donderdag 20 december 2018 08:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
😂😂
Hij staat een enorme portie gebakken lucht te verkopen.
Buiten: hondenpoep, dierenvoeding, began fast food keten....
het is wel weer eens wat anders dan alleen maar stoken en roddelen en bitter zijnquote:Op donderdag 20 december 2018 08:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
😂😂
Hij staat een enorme portie gebakken lucht te verkopen.
Buiten: hondenpoep, dierenvoeding, began fast food keten....
Morguh Fritsiequote:Op donderdag 20 december 2018 08:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kiek ut stoan![]()
Goedemorgen Cos![]()
[ afbeelding ]
Alleen de oneven dagen is hij veganistquote:Op donderdag 20 december 2018 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vertelde gisteren veganist te zijn, nu zie ik hem een eitje bakken
Echt waarquote:Op donderdag 20 december 2018 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen de oneven dagen is hij veganist
Nu bemoeit hij zich met de frutsels van Tim. Hij had er rondjes uit moeten hakken voor de waxinelichtjes.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, als hij het zo goed weet/kan wat doet hij dan daar,
Hij kan beter zijn leven op de rit gaan krijgen en zien dat hij een baan krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |