En mopperen over de enorme berg afwas, samen met Adriaan. Dat begon gisteravond en ging vanmorgen verder. Geen kaboutertje die vannacht heeft afgewassen.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. hij geeft het goede voorbeeld al net. O ik was alleen mijn bordje af want zo gaat dat hier
Ja natuurlijk heeft de febo ingegerepen, anders zat Jessie daar niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.
ze gingen namelijk helemaal niet op hun bek, gingen gewoon door, voerden geen steek uit enz.
Daar kun je niet nog wekenlang een uitzending mee vullen.
Het lijkt wel monopoly geld, zit geen kreukje of vouw in. Zelden zulke gladde briefjes van 5 gezienquote:Op donderdag 20 december 2018 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Doekoessssssssssssssssssssssss
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 20 december 2018 08:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft de febo ingegerepen, anders zat Jessie daar niet.
Maar op dit moment was er nog reuring genoeg.
Ik heb daarnaast helemaal geen zin in oudbewoners die om de haverklap roepen hoe het toen ging etc.
Ze worden gestrekenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt wel monopoly geld, zit geen kreukje of vouw in. Zelden zulke gladde briefjes van 5 gezien
Nou rustig, zijn plannen gaan zo snel als een afgeschoten kogel.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en protokool.![]()
![]()
Nee hoor, hij laat iedereen in zijn/ haar waarde en neemt rustig de tijd om iedereen te leren kennen en zo.
Heb eens ff zitten neuzen op zijn profiel, wat erg die jongenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingen
Trouwens die zwerver Robert heeft ook weer van zich laten horen op FB,
Hij dreigt Huub, hij gaat naar Talpa en zal hem wel eens een lesje leren
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou rustig, zijn plannen gaan zo snel als een afgeschoten kogel.
Een baan?? Ben je gek? Hij gaat niet voor een baas werken, hij is zelfstandig ondernemer hoor en werkt projecten uit. Blaaskaak is het.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, als hij het zo goed weet/kan wat doet hij dan daar,
Hij kan beter zijn leven op de rit gaan krijgen en zien dat hij een baan krijgt
En Tim gisteravond 2 uur met Franny samen.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb eens ff zitten neuzen op zijn profiel, wat erg die jongenZe komen er niet van af bij Talpa.
Tim zit even alles recht te breien. Ze hebben er nog geen reet aan gedaan aan de financien. Behalve Gerrit gistermiddag 3 minuten
Ja, hij houdt niet opquote:Op donderdag 20 december 2018 08:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb eens ff zitten neuzen op zijn profiel, wat erg die jongenZe komen er niet van af bij Talpa.
Tim zit even alles recht te breien. Ze hebben er nog geen reet aan gedaan aan de financien. Behalve Gerrit gistermiddag 3 minuten
Tuurlijk , ik geloof hem gelijkquote:Op donderdag 20 december 2018 08:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Een baan?? Ben je gek? Hij gaat niet voor een baas werken, hij is zelfstandig ondernemer hoor en werkt projecten uit. Blaaskaak is het.
Dat is mooi, kan me voorstellen dat het een chaos is en er zal ook vast nog wel van alles naar boven komen. Denk niet dat Merel het mooi heeft achtergelaten. Het is een flinke klus.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij houdt niet op
Gisteren avond zijn ze nog bezig geweest met de finance
Alle bonnetje uitzoeken, het is echt een grote chaos die finance
Hahahahaha echt hè. Die zal nooit hoeven te onthaasten.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zat er naar te kijken. Echt niet te geloven wat een slome.
bijna 8 maanden gestopt nu,herken het gevoelquote:Op donderdag 20 december 2018 08:44 schreef pollewop77 het volgende:
Joa doet zijn ogen open, en vraagt of er een rij staat bij het roken
Vooral bezig met plannen maken van produkten die al bestaan. Moet je eens gaan googelen op vegan fast food.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Een baan?? Ben je gek? Hij gaat niet voor een baas werken, hij is zelfstandig ondernemer hoor en werkt projecten uit. Blaaskaak is het.
Ik denk dat ze er nu pas achterkomen wat een chaos het is. De krengen hiske en christel en ook merel hebben er gewoon helemaal nooit wat aan gedaan. Alleen zichzelf leuk verzorgd.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is mooi, kan me voorstellen dat het een chaos is en er zal ook vast nog wel van alles naar boven komen. Denk niet dat Merel het mooi heeft achtergelaten. Het is een flinke klus.
I know, 3 jaar gestopt. Goed van jequote:Op donderdag 20 december 2018 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bijna 8 maanden gestopt nu,herken het gevoel
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bijna 8 maanden gestopt nu,herken het gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |