Ja, het begon net leuk te worden die heksen op een zijspoor, helemaal in de rats en nu scharen ze zich als een stel groopies achter hun redderquote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Bijzonder slechte timing ook.
Nee, dat blijkt anders zat hij hier niet voor een tweede keer.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
En de makke schapen lopen weer achter Jessy aan, alleen in Utopia is hij het mannetje, buiten stelt hij niks voor
en protokool.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Hij wil de boel niet over nemen, nee nee echt niet
Hij schrijft structuur, de markt, bank, etc etc
[ afbeelding ]
ach, hij zet in ieder geval iets op papier, En over een flink aantal onderdelen, niet alleen de finance.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Jes ook iemand die de dingen goed voorbereid, een half uur van te voren ff snel alles op papier zetten![]()
Heeft hij gisteren kenbaar gemaakt dat hij wil dat iedereen om 9 uur bij elkaar komt
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het begon net leuk te worden die heksen op een zijspoor, helemaal in de rats en nu scharen ze zich als een stel groopies achter hun redder
Lefthand Jessie..quote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Hij wil de boel niet over nemen, nee nee echt niet
Hij schrijft structuur, de markt, bank, etc etc
[ afbeelding ]
hohoho, hij heeft een bloeiend bedrijf in hondenpoep.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:32 schreef Poezewoes het volgende:
En de makke schapen lopen weer achter Jessy aan, alleen in Utopia is hij het mannetje, buiten stelt hij niks voor
En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, hij zet in ieder geval iets op papier, En over een flink aantal onderdelen, niet alleen de finance.
Het heeft wel wat dat het ingekakte zooitje even wakker wordt geschud
Ja. hij geeft het goede voorbeeld al net. O ik was alleen mijn bordje af want zo gaat dat hierquote:Op donderdag 20 december 2018 08:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]heel jammer inderdaad.
O, hij gaat het ook over de samenleving hebben, afwas en boodschappen. Hij gaat als een goed leider betaamt, uiteraard het goede voorbeeld geven.
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is dus jammer, ik had zo graag gezien dat ze op hun bek gingen
Trouwens die zwerver Robert heeft ook weer van zich laten horen op FB,
Hij dreigt Huub, hij gaat naar Talpa en zal hem wel eens een lesje leren
Dat is ook weer waar, talpa bleef die bodemloze put vullenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.
ze gingen namelijk helemaal niet op hun bek, gingen gewoon door, voerden geen steek uit enz.
Daar kun je niet nog wekenlang een uitzending mee vullen.
En mopperen over de enorme berg afwas, samen met Adriaan. Dat begon gisteravond en ging vanmorgen verder. Geen kaboutertje die vannacht heeft afgewassen.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. hij geeft het goede voorbeeld al net. O ik was alleen mijn bordje af want zo gaat dat hier
Ja natuurlijk heeft de febo ingegerepen, anders zat Jessie daar niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.
ze gingen namelijk helemaal niet op hun bek, gingen gewoon door, voerden geen steek uit enz.
Daar kun je niet nog wekenlang een uitzending mee vullen.
Het lijkt wel monopoly geld, zit geen kreukje of vouw in. Zelden zulke gladde briefjes van 5 gezienquote:Op donderdag 20 december 2018 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Doekoessssssssssssssssssssssss
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |