Hij zit ze achter de vodden aan, en ik denk dat dat wel nodig was. Die gasten deden nooit wat behalve trainen en middagdutjesquote:Op donderdag 20 december 2018 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nu pas achterkomen wat een chaos het is. De krengen hiske en christel en ook merel hebben er gewoon helemaal nooit wat aan gedaan. Alleen zichzelf leuk verzorgd.
Tim was nooit aan het uitzoeken begonnen als Jessy er niet achteraan had gezeten,
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:49 schreef renevanlaaren het volgende:
over 24 uur komt kim holland![]()
![]()
mams van franny
Dat is een aanname. De 3 jongens hebben geen kans gekregen om daar zelf ook maar iets in te doen. Die vrouwen hebben echt een chaos veroorzaakt. Hiske zou bv nog doorgeven hoeveel zakgeld iedereen had, want dat had zij bijgehouden. Franny ging er achteraan en de uitkomst was zet iedereen maar op 0.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nu pas achterkomen wat een chaos het is. De krengen hiske en christel en ook merel hebben er gewoon helemaal nooit wat aan gedaan. Alleen zichzelf leuk verzorgd.
Tim was nooit aan het uitzoeken begonnen als Jessy er niet achteraan had gezeten,
Daar zijn heel veel mee bezig. Hij stapt er te laat in.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooral bezig met plannen maken van produkten die al bestaan. Moet je eens gaan googelen op vegan fast food.![]()
Want winkels als de Action bezorgen tegenwoordig ook?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
Koerier is alleen nodig omdat wij iets vergeten zijn zegt Jessie, dan is de voorbereiding niet goed
Dit is wat Jessie zegtquote:Op donderdag 20 december 2018 08:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want winkels als de Action bezorgen tegenwoordig ook?
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:52 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel mee bezig. Hij stapt er te laat in.
Wat denk je van het niet betalen van zakenrelaties? Ze modderden maar wat aan. Ook de drie tentjongens waren niet eager maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat de febo heeft ingegrepen door Jessy er weer in te gooien.
ze gingen namelijk helemaal niet op hun bek, gingen gewoon door, voerden geen steek uit enz.
Daar kun je niet nog wekenlang een uitzending mee vullen.
Ja leuk is hij hè. Dikdoenerij en ondertussen bij ma en pa leven..quote:Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar doet heel geheimzinnig. Hij kan niet te veel zeggen, anders gaan anderen er met zijn ideeën vandoor.
![]()
Ik ben ook benieuwd, kan ook zijn dat hij gisteren goed heeft nagedacht. Hij is veel bij Frennie geweest. Het waren vooral Joa en Gerrit die de hele dag met Jessie bezig waren.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef Setje72 het volgende:
Tim is vierkant omgeslagen....hij kruipt voor Jessie...of zal dat weer een act zijn
papa en mama.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja leuk is hij hè. Dikdoenerij en ondertussen bij ma en pa leven..
het was vooral ger die joa liep op te stoken/stangen over jessie,en joa(de stomkop) ging er in meequote:Op donderdag 20 december 2018 08:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, kan ook zijn dat hij gisteren goed heeft nagedacht. Hij is veel bij Frennie geweest. Het waren vooral Joa en Gerrit die de hele dag met Jessie bezig waren.
We zullen het zien
Een willekeurig nieuwe had nooit een zelfde impact gehad als Jessy.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat denk je van het niet betalen van zakenrelaties? Ze modderden maar wat aan. Ook de drie tentjongens waren niet eager maandag en dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |