Ik snap ook niet dat Hiske nog even met wat facturen aan en niemand die er wat van zegt.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:14 schreef Chanel5 het volgende:
ze vreten en zuipen en kopen spullen/kleding nog harder dan dat het binnenkomt.
Als ze daar iets leren dan is het dat je met geld kan smijten zonder er aan te denken hoeveel er binnenkomt, top hoor!!!
Wijze lessen.
Komen ze ver mee.
Ships. Ik moet Jessie een keer gelijk gevenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Mensen zien alles, onze geloofwaardigheid gaat er af en wordt er geen geld meer verdiend
We komen dan op een rotonde zonder afslag
Ja daar snap ik ook niks van, wat een wijf is dat zeg. Hoop dat Jessie daar ook eens gaat neuzen als hij dan toch de aangewezen persoon isquote:Op donderdag 20 december 2018 09:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Hiske nog even met wat facturen aan en niemand die er wat van zegt.
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
Rimpels ook pas op het moment dat het nodig is Merel.... hoor je het?
Tot nu toe laat hij de 3 heksen met rust en ging gisteren nog ff gezellig aan de roddel met Merel.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook niks van, wat een wijf is dat zeg. Hoop dat Jessie daar ook eens gaat neuzen als hij dan toch de aangewezen persoon is
Hij heeft wel de rol van Hiske nu overgenomenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tot nu toe laat hij de 3 heksen met rust en ging gisteren nog ff gezellig aan de roddel met Merel.
Dit is een ingelaste door Jessiequote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske aan de kant geschoven als leider tijdens de vergadering![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske aan de kant geschoven als leider tijdens de vergadering![]()
![]()
Die rol hoeft niemand van mij te hebben.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de rol van Hiske nu overgenomen
Oh jammer, ik ben benieuwd morgen. Oh ja het is donderdag, ik ben nu al de dagen kwijtquote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is een ingelaste door Jessie
Wacht morgen even af
er moet wel een uitzending gevuld worden.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om wat gedaan te krijgen?
De ene keer mag het niet te snel gaan van de febo en even later moet het tempo omhoog?
Stop gewoon eens met al die bemoeienissen.
Hoe geloofwaardig kom je dan over hequote:Op donderdag 20 december 2018 09:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Flink bezuinigen, alleen geld voor het roken.10 euro per week.
Ja laffe schapenquote:Op donderdag 20 december 2018 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een makke schapen zitten er toch in die groep. Jessie pakt gewoon het woord en iedereen luistert naar hem. Straks vast weer achter zijn rug om zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |