Belachelijk he. Toon eens wat ruggegraatquote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De wigwamflapdrollen gaan alles aan Jessie geven zodat hij zich in kan lezen.
Dan zou ik eerst die wigwam ondersteboven keren met zijn allen om al het achtergehouden geld boven water te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De angst zit diep.. ze weten dat Jessie alle info al heeft van Febo dus werken ze mee als angsthazenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ook nietquote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat Merel er zo goed mee weg komt.
Ik had Jessie de tent uitgemept.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Belachelijk he. Toon eens wat ruggegraat
Ik krijg echt het gevoel dat het expres is geweest. Ze wisten dat er iets ging gebeuren dus hebben ze snel de finance van zich afgeschoven.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kunnen Merel, Christel en Hiske hun gekochte gejatte kleding en schoenen nog retour sturen?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst die wigwam ondersteboven keren met zijn allen om al het achtergehouden geld boven water te krijgen
Dat zei ik in het vorig topic ongeveer ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat het expres is geweest. Ze wisten dat er iets ging gebeuren dus hebben ze snel de finance van zich afgeschoven.
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik denk de hele dag al dat er een “pietje” rondloopt vergeten mee naar spanje te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat heeft die pipo nu aan dan?
[ afbeelding ]
Nogmaals en ik val in herhaling net zoals jou, die hebben ze niet......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Belachelijk he. Toon eens wat ruggegraat
ik denk dat ook en die jongens zijn er mee genaaid. Je ziet aan alles dat Joa hier totaal geen zin in heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat het expres is geweest. Ze wisten dat er iets ging gebeuren dus hebben ze snel de finance van zich afgeschoven.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze pakken geld voor schoenen.
Als je nou heel eerlijk bent dan ga je ook even langs de dames zelf, waaronder die doos die voor je staat met je grote kutbek.
En dat die Jessie dat uit zijn bek krijgtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als je nou heel eerlijk bent dan ga je ook even langs de dames zelf, waaronder die doos die voor je staat met je grote kutbek.
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand volquote:
En shelley heeft geld voor schoenen gepakt, niet de broeders. Die hebben het aangenomen, en das ook dom, maar toch.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze pakken geld voor bschoenen.
Joa heeft al langer nergens geen zin meer inquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik denk dat ook en die jongens zijn er mee genaaid. Je ziet aan alles dat Joa hier totaal geen zin in heeft.
Die heeft er idd een meuk van gemaakt en ook totaal ongeschikt voor de finance...........Zegt ook wel genoeg dat het een vorm van script is, want een ieder normaal mens ziet toch dat ze totaal niet geschikt is voor die rol......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goed punt, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dat die Jessie dat uit zijn bek krijgt
Merel deed inderdaad heel erg haar best er zelf beter van te wordenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand vol
Ja ja .....Blablabla.............quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Jessie de tent uitgemept.
Behalve dat merel geen rekening betaalde, alles doorschoof en wel leuk spullen voor haarzelf bestelde van de bv.(wat ze zelf heeft toegegeven en waar hiske om moest lachen)quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand vol
Ohquote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel deed inderdaad heel erg haar best er zelf beter van te worden
Febo stuurt ook geen Geile Meisjes Met Zender meer voor Geile Oliebeurten...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Joa heeft al langer nergens geen zin meer in
De meeste daar jatten als de raven, Jessie vind het moeilijk om erover te oordelen omdat hij er niet bij was, maar gaat er wel vanuit dat de musketiers schoenen bestellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En shelley heeft geld voor schoenen gepakt, niet de broeders. Die hebben het aangenomen, en das ook dom, maar toch.
Zo jammer dat die wijven overal mee wegkomenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gado gado volgens mij.quote:
Als Bats het kan dan moet ik het ook kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja .....Blablabla.............
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kantquote:Op woensdag 19 december 2018 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste daar jatten als de raven, Jessie vind het moeilijk om erover te oordelen omdat hij er niet bij was, maar gaat er wel vanuit dat de musketiers schoenen bestellen.![]()
Hou dan helemaal je mond dicht lijkt mij.
Nou vooruit............quote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als Bats het kan dan moet ik het ook kunnen.
Ja die hield wijselijk haar waffel dicht toen Jessie begon dat de musketiers schoenen bestelden.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat die wijven overal mee wegkomen
Zie die Chris er nu weer bij staan
Is ook wel logisch wat Jessie nu doet. Hij wil zich sterk maken. Hij weet hoe slecht de broers liggen. Val hen aan, en beweer dat jij het beter kan en hupsakee. Je bent binnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kant
Juist. Hij neemt het verhaal aan van de dames en trekt een kant, terwijl het daarvoor al een zootje was.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kant
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou vooruit.......................
of het echt wijs is is een tweedequote:Op woensdag 19 december 2018 18:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is ook wel logisch wat Jessie nu doet. Hij wil zich sterk maken. Hij weet hoe slecht de broers liggen. Val hen aan, en beweer dat jij het beter kan en hupsakee. Je bent binnen.
Ik denk dat hij er ver mee komt. De dames staan al achter hemquote:Op woensdag 19 december 2018 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of het echt wijs is is een tweede
Ja en dat hun bezoekers kleding mee laten nemen als betaling voor het eten hoor je ze ook niet overquote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die hield wijselijk haar waffel dicht toen Jessie begon dat de musketiers schoenen bestelden.
Word tijd dat die 3 eens tot de orde geroepen worden. Hoeveel geld hebben die niet verduisterd.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het helemaal niet op de musketiers maar Jessie doet zo arrogant dat ik zelfs voor ze opkom.![]()
Het moet nou niet gekker worden hoor. [ afbeelding ]
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat hun bezoekers kleding mee laten nemen als betaling voor het eten hoor je ze ook niet over
Ze gaan op hun bek nu en dat is prachtig om te zien mot ik je bekennen...........quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het helemaal niet op de musketiers maar Jessie doet zo arrogant dat ik zelfs voor ze opkom.![]()
Je hebt gewoon geen meningquote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
oh zoquote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen ze op mekaar klimmen en een lange jas erover gooien, 1 op 1 tegen Jessie is vrij kansloos nog
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan moet ie beginnen bij o.a. Merel als hij heel eerlijk is.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:42 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Word tijd dat die 3 eens tot de orde geroepen worden. Hoeveel geld hebben die niet verduisterd.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Alleen Joa geef ik een kans tegen Jessie nogquote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh zo![]()
![]()
ik dacht wat schrijf je nou?
Neuj ik vind dat Jessie ongelijk heeft in deze en de verkeerde aanpakt.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gaan op hun bek nu en dat is prachtig om te zien mot ik je bekennen...........
Omdat Jessie dat eist en de broeders er om 1 of andere reden niet tegenin durven te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom moeten de yurtboys verantwoording afleggen aan Jessie? Ik heb dat gemist...
Febo is ze zat en ze hebben geen fan'squote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom moeten de yurtboys verantwoording afleggen aan Jessie? Ik heb dat gemist...
Joa is er allang klaar mee. Die heeft er helemaal geen zin meer in.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen Joa geef ik een kans tegen Jessie nog
Ok daar zit wat in.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]wanneer dat gebeurt, weet je dat de streams weer interessant worden
Vooral omdat hij zelf ook niet echt bekend stond als de eerlijkste.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De houding van Jessie staat me niet aan.
Hoeft ook niet wel wat reuring in de toko. Doei kerst gedachtequote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De houding van Jessie staat me niet aan.
ik hoop eigenlijk dat Joa weer ff met zn voeten op de grond komt, want dat gaat niet goed, hij is wel de enige die ik het gun van de musketiers, Gerrit en Tim zijn echt walgelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen Joa geef ik een kans tegen Jessie nog
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vooral omdat hij zelf ook niet echt bekend stond als de eerlijkste.
Alleen hier in de cos zijn nog een paar verstokte fans te vindenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Febo is ze zat en ze hebben geen fan's
Ja Joa is van karakter wel een goed mennekequote:Op woensdag 19 december 2018 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Joa weer ff met zn voeten op de grond komt, want dat gaat niet goed, hij is wel de enige die ik het gun van de musketiers, Gerrit en Tim zijn echt walgelijk
Hij pakt idd op dit moment de verkeerden, maar ik vind het prachtig om te zien hoe die drie zelfverzekerde luie honden helemaal parra worden............Als die drie kneuzen nu zeggen, ga effe bij Merel langs, want die had 3 dagen geleden nog de finance, maar nee, daar komen ze niet op...........quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Neuj ik vind dat Jessie ongelijk heeft in deze en de verkeerde aanpakt.
Dat is wel mooi meegenomen, maar toch erger ik me aan die bal.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft ook niet wel wat reuring in de toko. Doei kerst gedachte
trolling machinequote:
merel doet blijkbaar iets goed "achter". komt overal mee weg en krijgt dure spullen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan moet ie beginnen bij o.a. Merel als hij heel eerlijk is.
Maar dat durft hij blijkbaar niet.
Ik wil ze allemaal para zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij pakt idd op dit moment de verkeerden, maar ik vind het prachtig om te zien hoe die drie zelfverzekerde luie honden helemaal parra worden............Als die drie kneuzen nu zeggen, ga effe bij Merel langs, want die had 3 dagen geleden nog de finance, maar nee, daar komen ze niet op...........
Oh ok, ik verstond vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee de afgelopen 3 dagen had hij dat al gezien
Wie weet.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
merel doet blijkbaar iets goed "achter". komt overal mee weg en krijgt dure spullen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal para zien.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Golfclubs.. en een jasje van ¤3000
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef onpartijdigert het volgende:
lol hoe christel de schuld geeft aan merel,
christel die 6 maanden anderen de schuld geeft, samen met hiske en merel een puinhoop heeft gemaakt van de administratie.
christel en merel die de kist midden op het plein achterlieten met alle bonnen ongesorteerden en een lege envelop.
lol christel, en maar![]()
.
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............quote:
Hij lult met iedereen maar nooit met iedereen tegelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie over onderling wantrouwen.
Voordat mensen beeld gaan krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............
Hij is meteen bij binnenkomst onderdeel van de groep............Hij heeft net zoveel rechten als de rest...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Soulraven het volgende:
Tja jammer dan Jessie. Je komt net de groep binnen. Je hebt weinig te eisen.
nou als er een ding is waar je me mee pleziert, is dat toch een Schot, met een rokquote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............
Er zal eens iemand binnen moeten komen die niet in U 1 heeft gezeten, en die ging zo doen als Jes nu doet. Dat hadden ze niet gepikt.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Soulraven het volgende:
Tja jammer dan Jessie. Je komt net de groep binnen. Je hebt weinig te eisen.
Dat gaat slecht slapen worden.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schrok me dood, dacht ff dat ik Bats zag!
Klopt. Maar dat betekend ook dat hij niet boven iemand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is meteen bij binnenkomst onderdeel van de groep............Hij heeft net zoveel rechten als de rest...
En die 350 euro die Sjellie uit de kas heeft gestolen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley gelijk ik heb die schoenen gekocht met toestemming van de groep die waren 20¤. Ze verteld niet dat ze ook nike's wilde van het gestolen geld.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Jes heeft geen zin gaten te dichten die ontstaan zijn door schoenen en horloges
Er is gekut met de finance
Jessie waar blijf je over die heksen en merel die dingen achterover gedrukt hebben?
in principe kan iemand niemand aanpakken, je bent niet meer of minder dan de rest, of je nu de hele dag in je volkstuintje loopt te kloten, of de hele dag in je tent ligtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef danaqui het volgende:
Jessie moet die debiele wijven eens aanpakken Ook Brenda want die eeft ook genoeg gejat uit de kas
Shelley heeft dat er uit gehaald van de week en aan Joa gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
350 euro? Ik kijk veel maar??
Gestolen is een groot woord, ze heeft een briefje in de kist gelegdquote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En die 350 euro die Sjellie uit de kas heeft gestolen.
die achterlijke schoenen is inmiddels 3 maanden geleden en heeft in de tussentijd al heel veel meer binnen gehaald, ontevreden mokkel dat ze er rondlooptquote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley gelijk ik heb die schoenen gekocht met toestemming van de groep die waren 20¤. Ze verteld niet dat ze ook nike's wilde van het gestolen geld.
Die kop van Sjellie net nadat Jessie die 350 euro noemtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt er is nog meer geld uit de kist gepakt, hij noemt de 350 euro van SHelley op. En die houdt nu haar mond.
Ik vind het zo vreemd dat het alleen over die drie jongens gaat.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voordat mensen beeld gaan krijgen.
Nee hoor, we staan gelijk aan elkaar.
Iedereen weet dat hij gestuurd isquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Soulraven het volgende:
Kijk dit is dus zo raar. "Iedereen die niet doet wat ik wil gaat niet mee". Dat beslist meneer ff.
kloptquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Shelley heeft dat er uit gehaald van de week en aan Joa gegeven.
Gaat ook over Shelley net terwijl zij er gewoon bijzit.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreemd dat het alleen over die drie jongens gaat.
Je hoort hem ook niet over het feit dat mike het zelf ook gedaan heeft.
Was geld wat ze zelf verdiend heeft, ze heeft netjes een briefje in de kas gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt er is nog meer geld uit de kist gepakt, hij noemt de 350 euro van SHelley op. En die houdt nu haar mond.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou als er een ding is waar je me mee pleziert, is dat toch een Schot, met een rok
iedereen dieft daar en is aandachtsgeil incl jessequote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja shelley je staat dus buiten te boek als dief. Laat dat lekker bij je binnen komen.
doet me denken aan een briefje van een inbreker "sorry liee mensen, ik heb ingebroken, ik wilde het niet, maar ik had het geld nodig, nogmaals sorry"quote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gestolen is een groot woord, ze heeft een briefje in de kist gelegd
Ja, was geld wat ze met haar bhs verdiend had, ze is toen overgestapt naar de jongens en heeft dag geld meegenomen. Netjes een briefje in de kas gedaan hieroverquote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
350 euro? Ik kijk veel maar??
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik heb een beeld dat punk een rok aan heeft.........
Morgen een vergadering, dat kan nog leuk worden.......Hij krijgt het merendeel van de groep al mee........
ze heeft in Uto 1 wensbolletje aan hem gegevenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
christel weer stoken en voeden vuile rat is het eigenlijk.
Jesse heeft de streams gezien is wel in zijn voordeel.........
jesse heeft het over met hem meegaan..........grote bek heeft hij zeg
christel is nu al een trouwe fan van jesse
Ik heb vannacht gedroomd dat er een roos uit mijn hak groeide..quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat slecht slapen worden.
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Soulraven het volgende:
Kijk dit is dus zo raar. "Iedereen die niet doet wat ik wil gaat niet mee". Dat beslist meneer ff.
Dat zegt ze wel maar of het waar is is een tweede.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geld wat ze zelf verdiend heeft, ze heeft netjes een briefje in de kas gedaan.
Merel bv heeft 100 euro uit de kist gejat voor ze hem buiten ging zetten
maar heeft dat gewoon gezegd en een briefje in de kist gedaan want dat geld was voor haar bh’squote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Shelley heeft dat er uit gehaald van de week en aan Joa gegeven.
Tim,Joa.Gerrit,Mike,Merel,Christel,Hiske,Brandon etc staan toch buiten ook te boek als dief?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja shelley je staat dus buiten te boek als dief. Laat dat lekker bij je binnen komen.
Klopt maar shelley noemt zichzelf altijd eerlijk en heeft ondertussen al meerdere keren een greep uit de kassa gedaan. En dan benoemt Jessie zonder haar naam te noemen. De pollie's en die 350 euroquote:Op woensdag 19 december 2018 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
iedereen dieft daar en is aandachtsgeil incl jesse
Klopt ook.............Maar zijn mening mag hij dus ventileren en dat is nu precies wat hij doet......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekend ook dat hij niet boven iemand staat.
heb ook het idee dat iedereen er daar toch lak aan heeft en gewoon doorgaat, dat jessie al wat dichter bij de bodem van de mand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wordt zo moe van die Jessie en ik denk de groep ook gauw
Oei niks ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat er een roos uit mijn hak groeide..![]()
Dat ongeluk van de week wat ik heb gehad heeft mij geen goed gedaan merk ik...
als ik aan het woord bakra denk zie ik haar inmiddelsquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die kop van Sjellie net nadat Jessie die 350 euro noemt![]()
[ afbeelding ]
Ja het is gewoon jatten geweest want niemand heeft ze het verteld.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet me denken aan een briefje van een inbreker "sorry liee mensen, ik heb ingebroken, ik wilde het niet, maar ik had het geld nodig, nogmaals sorry"
Doe eens wat inhoudelijks posten ipv van deze shit.quote:
En de anderen noemen zichzelf oneerlijk?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar shelley noemt zichzelf altijd eerlijk en heeft ondertussen al meerdere keren een greep uit de kassa gedaan. En dan benoemt Jessie zonder haar naam te noemen. De pollie's en die 350 euro
En toch vind ik dat eerlijker dan anderen die ook graaien maar hardop beweren zo eerlijk te zijn en alles voor de groep te willen hebben.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat zegt ze wel maar of het waar is is een tweede.
Ze schijnt nog maar 2 bh's te hebben verkocht. Ze rekent zeker ook nog de twisters mee.
oh dat noemde ik niet stelen, maar pakken omdat ze onafhankelijk ging en die kist daar gedropt was door de vorige financequote:Op woensdag 19 december 2018 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was geld wat ze met haar bhs verdiend had, ze is toen overgestapt naar de jongens en heeft dag geld meegenomen. Netjes een briefje in de kas gedaan hierover
Apartquote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat er een roos uit mijn anus groeide..![]()
Dat denk ikquote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze schijnt nog maar 2 bh's te hebben verkocht. Ze rekent zeker ook nog de twisters mee.
Doet me denken aan deze scene:quote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gestolen is een groot woord, ze heeft een briefje in de kist gelegd
Joh, is het nog erger geworden dan het al wasquote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat er een roos uit mijn hak groeide..![]()
Mike fan of Christel fan?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe eens wat inhoudelijks posten ipv van deze shit.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
En daar komt het aapje uit Jessie's mouw... hij wil de finance eigenlijk niet, maar wel de "inzichtelijkheid"![]()
Hij wil dat er geen BS gebeurt met ZIJN verdiende geld..
hij heeft nog geen cent verdiend... ¤100 van de kerstman en een Boot van de Regie
Ik heb geen idee, tik alleen wat ik gehoord of gezien hebquote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dit heeft hij ook met JOa besproken vanmiddag.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
heilige mike stelt de shag en zakgeld van tim aan de orde en jesse las TOEVALLIG een mail vandaag.........maar jesse praat niet over joa achter zijn rug om
Voorkant goed in elkaar van de auto en arm uit de kom die weer is gezet in het ziekenhuis........Maar verder gaat het goed..............quote:
ja en dus deel je dat gesprek met de groep zonder dat hij erbij is?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit heeft hij ook met JOa besproken vanmiddag.
Bah naar.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voorkant goed in elkaar van de auto en arm uit de kom die weer is gezet in het ziekenhuis........Maar verder gaat het goed..............![]()
Jessie gaat binnen nu en een week de finance overnemen...........
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh, is het nog erger geworden dan het al washet spoorde al niet helemaal
au, beterschap!quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voorkant goed in elkaar van de auto en arm uit de kom die weer is gezet in het ziekenhuis........Maar verder gaat het goed..............![]()
Jessie gaat binnen nu en een week de finance overnemen...........
dat is mijn probleem met jesse dat oneerlijke hij is niet beter dan het rattentrio dus we gaan genieten de komende wekenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dus deel je dat gesprek met de groep zonder dat hij erbij is?
Heeft hij vanmiddag ook gewoon gedaan tegen de personen zelf.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hij moet deze dingen zeggen waar de jongens bij zijn
Hij zoekt mensen om zich heen die hem in de reet kruipen tegen zijn strijd tegen de musketiersquote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
En daar komt het aapje uit Jessie's mouw... hij wil de finance eigenlijk niet, maar wel de "inzichtelijkheid"![]()
Hij wil dat er geen BS gebeurt met ZIJN verdiende geld..
hij heeft nog geen cent verdiend... ¤100 van de kerstman en een Boot van de Regie
Echt he. Dit had ook gedraaid kunnen worden als "nieuwe start, alle neuzen 1 kant op" maar nee, mensen de schuld geven is leuker.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef onpartijdigert het volgende:
pff wat een gelul weer in de caravan, het veranderd dus niet. utopia 2 blijft hetzelfde gedram en gezweem over niets.
bah
Meik glibbert zelfs zijn reet inquote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zoekt mensen om zich heen die hem in de reet kruipen tegen zijn strijd tegen de musketiers
Die wijven glijen al, volgens mij staat de kier van His nog veel verder open als van de week
Ik vind het niet netjes wat hij nu doet
Thx.....quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bah naar.
Sterkte.
Ik denk het ook, hij zegt me te vaak dat hij het niet wil.
het is een achterbaks roddelend manneke koos accepteer datquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag ook gewoon gedaan tegen de personen zelf.
ik heb een heel klein beetje hoop, dat hij er ook komt om het een en ander recht te zetten, waaronder zn imago, dat was niet bestquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat is mijn probleem met jesse dat oneerlijke hij is niet beter dan het rattentrio dus we gaan genieten de komende weken![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ach die gaat straks ook voor zichzelf. wie wil er nou de financien delen met christel merel en hiske?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef formule het volgende:
Jessie gaat sjoemelen met geld,dat is wel duidelijk
Ik ben absoluut geen fan van Jessie geweest in utop 1 maar vind het heerlijk dat hij die drie aanpakt.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is een achterbaks roddelend manneke koos accepteer dat
nee nu inplaats dit in een groep te droppen, iemand moet zich ookquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag ook gewoon gedaan tegen de personen zelf.
De wenkbrauwen en er komt n og een spraytanquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef formule het volgende:
Jessie vergeet even de botox en de nagels enz,enz
Daar zal het wel op neer komen ben ik bang.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thx.....
Hij is net één dag binnen en heeft nu al het heft in handen, dan is het niet zo moeilijk dat hij alles over gaat nemen.........
Ik vind het juist een goede zet van de febo om Jessie weer toe te laten..........Er gebeurt tenminste weer wat nu........Reuring in die luie bende...quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef onpartijdigert het volgende:
pff wat een gelul weer in de caravan, het veranderd dus niet. utopia 2 blijft hetzelfde gedram en gezweem over niets.
bah
Regie/gemeente/febo/ verzin eens wat nieuws!!
ik zie opeens Hiske onder dat dekentje vandaan piepen ipv Batsquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ach die gaat straks ook voor zichzelf. wie wil er nou de financien delen met christel merel en hiske?
never en nooit
Nogmaals heeft hij allemaal al tegen die drie gezegd vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee nu inplaats dit in een groep te droppen, iemand moet zich ook
Kunnen verdedigen
ik vind het jammer dat het zich beperkt tot die driequote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Jessie geweest in utop 1 maar vind het heerlijk dat hij die drie aanpakt.
ja ik ook lekker veel dynamiek in het rattenholquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Jessie geweest in utop 1 maar vind het heerlijk dat hij die drie aanpakt.
absoluutquote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede zet van de febo om Jessie weer toe te laten..........Er gebeurt tenminste weer wat nu........Reuring in die luie bende...
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede zet van de febo om Jessie weer toe te laten..........Er gebeurt tenminste weer wat nu........Reuring in die luie bende...
dat doet ie niet, hij roddelt als een wijf met mieke in de caravan.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
w.e.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals heeft hij allemaal al tegen die drie gezegd vandaag.
Ik vind het jammer, ik had ze graag allemaal zien bungelenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een begin he. Nu even paar weken leuke streams om te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het zich beperkt tot die drie
Leren jassiequote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe mooi is dit een Jessie die klaagt over de horloge van die jongens
Laat hij de anderen ook even aanpakken dan,maar iets met de yurt en je oogkleppenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het gaat weer over geldquote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef formule het volgende:
Jessie gaat sjoemelen met geld,dat is wel duidelijk
eensch het is tijd om de panterrat aan te pakkenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het zich beperkt tot die drie
hij die met de boot komtquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe mooi is dit een Jessie die klaagt over de horloge van die jongens
Dus datquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat doet ie niet, hij roddelt als een wijf met mieke in de caravan.
roddelen is geen activiteit
Nu over de hoodys, toen hadden de mannen de finance helemaal nog niet, dat was aan Merelquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Soulraven het volgende:
Het is bijna komisch. Werkelijk alles kan mooi op de broeders gegooid worden nu. Lekker makkelijk.
Ja joh ik haat die drie toch volgens jou. pfffffquote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Laat hij de anderen ook even aanpakken dan,maar iets met de yurt en je oogkleppen
Volgens jezelf tochquote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh ik haat die drie toch volgens jou. pfffff
en een jong chickie binnenhengelt ?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Jessie al een golfsimulator besteld?
Is toch 800¤ dat hoorde ik haar van de week een paar keer vertellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Harrison het volgende:
De inkoop van de hoodies moet nog steeds betaald worden: 2800 ¤. Maar ze zijn allemaal al verkocht.
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie zei net 2800 ¤quote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch 800¤ dat hoorde ik haar van de week een paar keer vertellen.
Ik erger me er alleen maar aanquote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg wij gaan de komende weken genieten mensen!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe je toch ook? Alles pak je aan of verzint zelf iets om ze in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh ik haat die drie toch volgens jou. pfffff
Ja vooral bij Shelley die is niet bij naam genoemd maar weet zelf dat hij dus alles van haar weet wat ze heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is duidelijk dat het bommetje nu gedropt is.
Neuhh,, zijn Klokkies-gate zit 'm nog dwars.. zelf kocht 'ie er in Versie 1 een van ¤1500, maar die 3 van ¤20 ps/ st kan écht nietquote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Morgen is er een centraal.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
waarom bespreken ze dit niet met z'n allen
Hij moet iedereen achter zich krijgen om de broeders tegen te werkenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
waarom bespreken ze dit niet met z'n allen
Vertel dat Gerrit evenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat doet ie niet, hij roddelt als een wijf met mieke in de caravan.
roddelen is geen activiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |