quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze pakken geld voor schoenen.
Als je nou heel eerlijk bent dan ga je ook even langs de dames zelf, waaronder die doos die voor je staat met je grote kutbek.
En dat die Jessie dat uit zijn bek krijgtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als je nou heel eerlijk bent dan ga je ook even langs de dames zelf, waaronder die doos die voor je staat met je grote kutbek.
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand volquote:
En shelley heeft geld voor schoenen gepakt, niet de broeders. Die hebben het aangenomen, en das ook dom, maar toch.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze pakken geld voor bschoenen.
Joa heeft al langer nergens geen zin meer inquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik denk dat ook en die jongens zijn er mee genaaid. Je ziet aan alles dat Joa hier totaal geen zin in heeft.
Die heeft er idd een meuk van gemaakt en ook totaal ongeschikt voor de finance...........Zegt ook wel genoeg dat het een vorm van script is, want een ieder normaal mens ziet toch dat ze totaal niet geschikt is voor die rol......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat Merel er zo goed mee weg komt.
Goed punt, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dat die Jessie dat uit zijn bek krijgt
Merel deed inderdaad heel erg haar best er zelf beter van te wordenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand vol
Ja ja .....Blablabla.............quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Jessie de tent uitgemept.
Behalve dat merel geen rekening betaalde, alles doorschoof en wel leuk spullen voor haarzelf bestelde van de bv.(wat ze zelf heeft toegegeven en waar hiske om moest lachen)quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand vol
Ohquote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel deed inderdaad heel erg haar best er zelf beter van te worden
Febo stuurt ook geen Geile Meisjes Met Zender meer voor Geile Oliebeurten...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Joa heeft al langer nergens geen zin meer in
De meeste daar jatten als de raven, Jessie vind het moeilijk om erover te oordelen omdat hij er niet bij was, maar gaat er wel vanuit dat de musketiers schoenen bestellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En shelley heeft geld voor schoenen gepakt, niet de broeders. Die hebben het aangenomen, en das ook dom, maar toch.
Zo jammer dat die wijven overal mee wegkomenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |