Belachelijk he. Toon eens wat ruggegraatquote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De wigwamflapdrollen gaan alles aan Jessie geven zodat hij zich in kan lezen.
Dan zou ik eerst die wigwam ondersteboven keren met zijn allen om al het achtergehouden geld boven water te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De angst zit diep.. ze weten dat Jessie alle info al heeft van Febo dus werken ze mee als angsthazenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ook nietquote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat Merel er zo goed mee weg komt.
Ik had Jessie de tent uitgemept.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Belachelijk he. Toon eens wat ruggegraat
Ik krijg echt het gevoel dat het expres is geweest. Ze wisten dat er iets ging gebeuren dus hebben ze snel de finance van zich afgeschoven.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kunnen Merel, Christel en Hiske hun gekochte gejatte kleding en schoenen nog retour sturen?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst die wigwam ondersteboven keren met zijn allen om al het achtergehouden geld boven water te krijgen
Dat zei ik in het vorig topic ongeveer ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat het expres is geweest. Ze wisten dat er iets ging gebeuren dus hebben ze snel de finance van zich afgeschoven.
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik denk de hele dag al dat er een “pietje” rondloopt vergeten mee naar spanje te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat heeft die pipo nu aan dan?
[ afbeelding ]
Nogmaals en ik val in herhaling net zoals jou, die hebben ze niet......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Belachelijk he. Toon eens wat ruggegraat
ik denk dat ook en die jongens zijn er mee genaaid. Je ziet aan alles dat Joa hier totaal geen zin in heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik krijg echt het gevoel dat het expres is geweest. Ze wisten dat er iets ging gebeuren dus hebben ze snel de finance van zich afgeschoven.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze pakken geld voor schoenen.
Als je nou heel eerlijk bent dan ga je ook even langs de dames zelf, waaronder die doos die voor je staat met je grote kutbek.
En dat die Jessie dat uit zijn bek krijgtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als je nou heel eerlijk bent dan ga je ook even langs de dames zelf, waaronder die doos die voor je staat met je grote kutbek.
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand volquote:
En shelley heeft geld voor schoenen gepakt, niet de broeders. Die hebben het aangenomen, en das ook dom, maar toch.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze pakken geld voor bschoenen.
Joa heeft al langer nergens geen zin meer inquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik denk dat ook en die jongens zijn er mee genaaid. Je ziet aan alles dat Joa hier totaal geen zin in heeft.
Die heeft er idd een meuk van gemaakt en ook totaal ongeschikt voor de finance...........Zegt ook wel genoeg dat het een vorm van script is, want een ieder normaal mens ziet toch dat ze totaal niet geschikt is voor die rol......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goed punt, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dat die Jessie dat uit zijn bek krijgt
Merel deed inderdaad heel erg haar best er zelf beter van te wordenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand vol
Ja ja .....Blablabla.............quote:Op woensdag 19 december 2018 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had Jessie de tent uitgemept.
Behalve dat merel geen rekening betaalde, alles doorschoof en wel leuk spullen voor haarzelf bestelde van de bv.(wat ze zelf heeft toegegeven en waar hiske om moest lachen)quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Merel deed volgens mij haar best wel maar kritiek is er altijd op iemand die over het geld gaat. Dat houdt niemand vol
Ohquote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel deed inderdaad heel erg haar best er zelf beter van te worden
Febo stuurt ook geen Geile Meisjes Met Zender meer voor Geile Oliebeurten...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Joa heeft al langer nergens geen zin meer in
De meeste daar jatten als de raven, Jessie vind het moeilijk om erover te oordelen omdat hij er niet bij was, maar gaat er wel vanuit dat de musketiers schoenen bestellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En shelley heeft geld voor schoenen gepakt, niet de broeders. Die hebben het aangenomen, en das ook dom, maar toch.
Zo jammer dat die wijven overal mee wegkomenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gado gado volgens mij.quote:
Als Bats het kan dan moet ik het ook kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja .....Blablabla.............
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kantquote:Op woensdag 19 december 2018 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste daar jatten als de raven, Jessie vind het moeilijk om erover te oordelen omdat hij er niet bij was, maar gaat er wel vanuit dat de musketiers schoenen bestellen.![]()
Hou dan helemaal je mond dicht lijkt mij.
Nou vooruit............quote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als Bats het kan dan moet ik het ook kunnen.
Ja die hield wijselijk haar waffel dicht toen Jessie begon dat de musketiers schoenen bestelden.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat die wijven overal mee wegkomen
Zie die Chris er nu weer bij staan
Is ook wel logisch wat Jessie nu doet. Hij wil zich sterk maken. Hij weet hoe slecht de broers liggen. Val hen aan, en beweer dat jij het beter kan en hupsakee. Je bent binnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kant
Juist. Hij neemt het verhaal aan van de dames en trekt een kant, terwijl het daarvoor al een zootje was.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kant
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou vooruit.......................
of het echt wijs is is een tweedequote:Op woensdag 19 december 2018 18:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is ook wel logisch wat Jessie nu doet. Hij wil zich sterk maken. Hij weet hoe slecht de broers liggen. Val hen aan, en beweer dat jij het beter kan en hupsakee. Je bent binnen.
Ik denk dat hij er ver mee komt. De dames staan al achter hemquote:Op woensdag 19 december 2018 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of het echt wijs is is een tweede
Ja en dat hun bezoekers kleding mee laten nemen als betaling voor het eten hoor je ze ook niet overquote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die hield wijselijk haar waffel dicht toen Jessie begon dat de musketiers schoenen bestelden.
Word tijd dat die 3 eens tot de orde geroepen worden. Hoeveel geld hebben die niet verduisterd.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het helemaal niet op de musketiers maar Jessie doet zo arrogant dat ik zelfs voor ze opkom.![]()
Het moet nou niet gekker worden hoor. [ afbeelding ]
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat hun bezoekers kleding mee laten nemen als betaling voor het eten hoor je ze ook niet over
Ze gaan op hun bek nu en dat is prachtig om te zien mot ik je bekennen...........quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het helemaal niet op de musketiers maar Jessie doet zo arrogant dat ik zelfs voor ze opkom.![]()
Je hebt gewoon geen meningquote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
oh zoquote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen ze op mekaar klimmen en een lange jas erover gooien, 1 op 1 tegen Jessie is vrij kansloos nog
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan moet ie beginnen bij o.a. Merel als hij heel eerlijk is.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:42 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Word tijd dat die 3 eens tot de orde geroepen worden. Hoeveel geld hebben die niet verduisterd.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Alleen Joa geef ik een kans tegen Jessie nogquote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh zo![]()
![]()
ik dacht wat schrijf je nou?
Neuj ik vind dat Jessie ongelijk heeft in deze en de verkeerde aanpakt.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze gaan op hun bek nu en dat is prachtig om te zien mot ik je bekennen...........
Omdat Jessie dat eist en de broeders er om 1 of andere reden niet tegenin durven te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom moeten de yurtboys verantwoording afleggen aan Jessie? Ik heb dat gemist...
Febo is ze zat en ze hebben geen fan'squote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom moeten de yurtboys verantwoording afleggen aan Jessie? Ik heb dat gemist...
Joa is er allang klaar mee. Die heeft er helemaal geen zin meer in.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen Joa geef ik een kans tegen Jessie nog
Ok daar zit wat in.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]wanneer dat gebeurt, weet je dat de streams weer interessant worden
Vooral omdat hij zelf ook niet echt bekend stond als de eerlijkste.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De houding van Jessie staat me niet aan.
Hoeft ook niet wel wat reuring in de toko. Doei kerst gedachtequote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De houding van Jessie staat me niet aan.
ik hoop eigenlijk dat Joa weer ff met zn voeten op de grond komt, want dat gaat niet goed, hij is wel de enige die ik het gun van de musketiers, Gerrit en Tim zijn echt walgelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen Joa geef ik een kans tegen Jessie nog
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vooral omdat hij zelf ook niet echt bekend stond als de eerlijkste.
Alleen hier in de cos zijn nog een paar verstokte fans te vindenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Febo is ze zat en ze hebben geen fan's
Ja Joa is van karakter wel een goed mennekequote:Op woensdag 19 december 2018 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat Joa weer ff met zn voeten op de grond komt, want dat gaat niet goed, hij is wel de enige die ik het gun van de musketiers, Gerrit en Tim zijn echt walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |