Als Bats het kan dan moet ik het ook kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja .....Blablabla.............
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kantquote:Op woensdag 19 december 2018 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste daar jatten als de raven, Jessie vind het moeilijk om erover te oordelen omdat hij er niet bij was, maar gaat er wel vanuit dat de musketiers schoenen bestellen.![]()
Hou dan helemaal je mond dicht lijkt mij.
Nou vooruit............quote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als Bats het kan dan moet ik het ook kunnen.
Ja die hield wijselijk haar waffel dicht toen Jessie begon dat de musketiers schoenen bestelden.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat die wijven overal mee wegkomen
Zie die Chris er nu weer bij staan
Is ook wel logisch wat Jessie nu doet. Hij wil zich sterk maken. Hij weet hoe slecht de broers liggen. Val hen aan, en beweer dat jij het beter kan en hupsakee. Je bent binnen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kant
Juist. Hij neemt het verhaal aan van de dames en trekt een kant, terwijl het daarvoor al een zootje was.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was precies waar ik bang voor was, de focus op de musketiers, en de andere lamzakken die er mee wegkomen, mensenkennis is niet Jessie zn sterkste kant
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou vooruit.......................
of het echt wijs is is een tweedequote:Op woensdag 19 december 2018 18:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is ook wel logisch wat Jessie nu doet. Hij wil zich sterk maken. Hij weet hoe slecht de broers liggen. Val hen aan, en beweer dat jij het beter kan en hupsakee. Je bent binnen.
Ik denk dat hij er ver mee komt. De dames staan al achter hemquote:Op woensdag 19 december 2018 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of het echt wijs is is een tweede
Ja en dat hun bezoekers kleding mee laten nemen als betaling voor het eten hoor je ze ook niet overquote:Op woensdag 19 december 2018 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die hield wijselijk haar waffel dicht toen Jessie begon dat de musketiers schoenen bestelden.
Word tijd dat die 3 eens tot de orde geroepen worden. Hoeveel geld hebben die niet verduisterd.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het helemaal niet op de musketiers maar Jessie doet zo arrogant dat ik zelfs voor ze opkom.![]()
Het moet nou niet gekker worden hoor. [ afbeelding ]
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat hun bezoekers kleding mee laten nemen als betaling voor het eten hoor je ze ook niet over
Ze gaan op hun bek nu en dat is prachtig om te zien mot ik je bekennen...........quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het helemaal niet op de musketiers maar Jessie doet zo arrogant dat ik zelfs voor ze opkom.![]()
Je hebt gewoon geen meningquote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
oh zoquote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen ze op mekaar klimmen en een lange jas erover gooien, 1 op 1 tegen Jessie is vrij kansloos nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |