Hij pakt idd op dit moment de verkeerden, maar ik vind het prachtig om te zien hoe die drie zelfverzekerde luie honden helemaal parra worden............Als die drie kneuzen nu zeggen, ga effe bij Merel langs, want die had 3 dagen geleden nog de finance, maar nee, daar komen ze niet op...........quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Neuj ik vind dat Jessie ongelijk heeft in deze en de verkeerde aanpakt.
Dat is wel mooi meegenomen, maar toch erger ik me aan die bal.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft ook niet wel wat reuring in de toko. Doei kerst gedachte
trolling machinequote:
merel doet blijkbaar iets goed "achter". komt overal mee weg en krijgt dure spullen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan moet ie beginnen bij o.a. Merel als hij heel eerlijk is.
Maar dat durft hij blijkbaar niet.
Ik wil ze allemaal para zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij pakt idd op dit moment de verkeerden, maar ik vind het prachtig om te zien hoe die drie zelfverzekerde luie honden helemaal parra worden............Als die drie kneuzen nu zeggen, ga effe bij Merel langs, want die had 3 dagen geleden nog de finance, maar nee, daar komen ze niet op...........
Oh ok, ik verstond vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee de afgelopen 3 dagen had hij dat al gezien
Wie weet.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
merel doet blijkbaar iets goed "achter". komt overal mee weg en krijgt dure spullen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal para zien.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Golfclubs.. en een jasje van ¤3000
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef onpartijdigert het volgende:
lol hoe christel de schuld geeft aan merel,
christel die 6 maanden anderen de schuld geeft, samen met hiske en merel een puinhoop heeft gemaakt van de administratie.
christel en merel die de kist midden op het plein achterlieten met alle bonnen ongesorteerden en een lege envelop.
lol christel, en maar![]()
.
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............quote:
Hij lult met iedereen maar nooit met iedereen tegelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie over onderling wantrouwen.
Voordat mensen beeld gaan krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............
Hij is meteen bij binnenkomst onderdeel van de groep............Hij heeft net zoveel rechten als de rest...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Soulraven het volgende:
Tja jammer dan Jessie. Je komt net de groep binnen. Je hebt weinig te eisen.
nou als er een ding is waar je me mee pleziert, is dat toch een Schot, met een rokquote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............
Er zal eens iemand binnen moeten komen die niet in U 1 heeft gezeten, en die ging zo doen als Jes nu doet. Dat hadden ze niet gepikt.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Soulraven het volgende:
Tja jammer dan Jessie. Je komt net de groep binnen. Je hebt weinig te eisen.
Dat gaat slecht slapen worden.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schrok me dood, dacht ff dat ik Bats zag!
Klopt. Maar dat betekend ook dat hij niet boven iemand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is meteen bij binnenkomst onderdeel van de groep............Hij heeft net zoveel rechten als de rest...
En die 350 euro die Sjellie uit de kas heeft gestolen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley gelijk ik heb die schoenen gekocht met toestemming van de groep die waren 20¤. Ze verteld niet dat ze ook nike's wilde van het gestolen geld.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Jes heeft geen zin gaten te dichten die ontstaan zijn door schoenen en horloges
Er is gekut met de finance
Jessie waar blijf je over die heksen en merel die dingen achterover gedrukt hebben?
in principe kan iemand niemand aanpakken, je bent niet meer of minder dan de rest, of je nu de hele dag in je volkstuintje loopt te kloten, of de hele dag in je tent ligtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef danaqui het volgende:
Jessie moet die debiele wijven eens aanpakken Ook Brenda want die eeft ook genoeg gejat uit de kas
Shelley heeft dat er uit gehaald van de week en aan Joa gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
350 euro? Ik kijk veel maar??
Gestolen is een groot woord, ze heeft een briefje in de kist gelegdquote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En die 350 euro die Sjellie uit de kas heeft gestolen.
die achterlijke schoenen is inmiddels 3 maanden geleden en heeft in de tussentijd al heel veel meer binnen gehaald, ontevreden mokkel dat ze er rondlooptquote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley gelijk ik heb die schoenen gekocht met toestemming van de groep die waren 20¤. Ze verteld niet dat ze ook nike's wilde van het gestolen geld.
Die kop van Sjellie net nadat Jessie die 350 euro noemtquote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt er is nog meer geld uit de kist gepakt, hij noemt de 350 euro van SHelley op. En die houdt nu haar mond.
Ik vind het zo vreemd dat het alleen over die drie jongens gaat.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voordat mensen beeld gaan krijgen.
Nee hoor, we staan gelijk aan elkaar.
Iedereen weet dat hij gestuurd isquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Soulraven het volgende:
Kijk dit is dus zo raar. "Iedereen die niet doet wat ik wil gaat niet mee". Dat beslist meneer ff.
kloptquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Shelley heeft dat er uit gehaald van de week en aan Joa gegeven.
Gaat ook over Shelley net terwijl zij er gewoon bijzit.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreemd dat het alleen over die drie jongens gaat.
Je hoort hem ook niet over het feit dat mike het zelf ook gedaan heeft.
Was geld wat ze zelf verdiend heeft, ze heeft netjes een briefje in de kas gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt er is nog meer geld uit de kist gepakt, hij noemt de 350 euro van SHelley op. En die houdt nu haar mond.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou als er een ding is waar je me mee pleziert, is dat toch een Schot, met een rok
iedereen dieft daar en is aandachtsgeil incl jessequote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja shelley je staat dus buiten te boek als dief. Laat dat lekker bij je binnen komen.
doet me denken aan een briefje van een inbreker "sorry liee mensen, ik heb ingebroken, ik wilde het niet, maar ik had het geld nodig, nogmaals sorry"quote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gestolen is een groot woord, ze heeft een briefje in de kist gelegd
Ja, was geld wat ze met haar bhs verdiend had, ze is toen overgestapt naar de jongens en heeft dag geld meegenomen. Netjes een briefje in de kas gedaan hieroverquote:Op woensdag 19 december 2018 18:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
350 euro? Ik kijk veel maar??
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik heb een beeld dat punk een rok aan heeft.........
Morgen een vergadering, dat kan nog leuk worden.......Hij krijgt het merendeel van de groep al mee........
ze heeft in Uto 1 wensbolletje aan hem gegevenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
christel weer stoken en voeden vuile rat is het eigenlijk.
Jesse heeft de streams gezien is wel in zijn voordeel.........
jesse heeft het over met hem meegaan..........grote bek heeft hij zeg
christel is nu al een trouwe fan van jesse
Ik heb vannacht gedroomd dat er een roos uit mijn hak groeide..quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat slecht slapen worden.
Ik wist niet wat ik hoordequote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Soulraven het volgende:
Kijk dit is dus zo raar. "Iedereen die niet doet wat ik wil gaat niet mee". Dat beslist meneer ff.
Dat zegt ze wel maar of het waar is is een tweede.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geld wat ze zelf verdiend heeft, ze heeft netjes een briefje in de kas gedaan.
Merel bv heeft 100 euro uit de kist gejat voor ze hem buiten ging zetten
maar heeft dat gewoon gezegd en een briefje in de kist gedaan want dat geld was voor haar bh’squote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Shelley heeft dat er uit gehaald van de week en aan Joa gegeven.
Tim,Joa.Gerrit,Mike,Merel,Christel,Hiske,Brandon etc staan toch buiten ook te boek als dief?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja shelley je staat dus buiten te boek als dief. Laat dat lekker bij je binnen komen.
Klopt maar shelley noemt zichzelf altijd eerlijk en heeft ondertussen al meerdere keren een greep uit de kassa gedaan. En dan benoemt Jessie zonder haar naam te noemen. De pollie's en die 350 euroquote:Op woensdag 19 december 2018 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
iedereen dieft daar en is aandachtsgeil incl jesse
Klopt ook.............Maar zijn mening mag hij dus ventileren en dat is nu precies wat hij doet......quote:Op woensdag 19 december 2018 18:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekend ook dat hij niet boven iemand staat.
heb ook het idee dat iedereen er daar toch lak aan heeft en gewoon doorgaat, dat jessie al wat dichter bij de bodem van de mand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wordt zo moe van die Jessie en ik denk de groep ook gauw
Oei niks ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat er een roos uit mijn hak groeide..![]()
Dat ongeluk van de week wat ik heb gehad heeft mij geen goed gedaan merk ik...
als ik aan het woord bakra denk zie ik haar inmiddelsquote:Op woensdag 19 december 2018 18:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die kop van Sjellie net nadat Jessie die 350 euro noemt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |