quote:Op woensdag 19 december 2018 18:41 schreef onpartijdigert het volgende:
lol hoe christel de schuld geeft aan merel,
christel die 6 maanden anderen de schuld geeft, samen met hiske en merel een puinhoop heeft gemaakt van de administratie.
christel en merel die de kist midden op het plein achterlieten met alle bonnen ongesorteerden en een lege envelop.
lol christel, en maar![]()
.
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............quote:
Hij lult met iedereen maar nooit met iedereen tegelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie over onderling wantrouwen.
Voordat mensen beeld gaan krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............
Hij is meteen bij binnenkomst onderdeel van de groep............Hij heeft net zoveel rechten als de rest...quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Soulraven het volgende:
Tja jammer dan Jessie. Je komt net de groep binnen. Je hebt weinig te eisen.
nou als er een ding is waar je me mee pleziert, is dat toch een Schot, met een rokquote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft de broek aan thuis en punk een rok............
Er zal eens iemand binnen moeten komen die niet in U 1 heeft gezeten, en die ging zo doen als Jes nu doet. Dat hadden ze niet gepikt.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Soulraven het volgende:
Tja jammer dan Jessie. Je komt net de groep binnen. Je hebt weinig te eisen.
Dat gaat slecht slapen worden.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schrok me dood, dacht ff dat ik Bats zag!
Klopt. Maar dat betekend ook dat hij niet boven iemand staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is meteen bij binnenkomst onderdeel van de groep............Hij heeft net zoveel rechten als de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |