Hij pakt idd op dit moment de verkeerden, maar ik vind het prachtig om te zien hoe die drie zelfverzekerde luie honden helemaal parra worden............Als die drie kneuzen nu zeggen, ga effe bij Merel langs, want die had 3 dagen geleden nog de finance, maar nee, daar komen ze niet op...........quote:Op woensdag 19 december 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Neuj ik vind dat Jessie ongelijk heeft in deze en de verkeerde aanpakt.
Dat is wel mooi meegenomen, maar toch erger ik me aan die bal.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft ook niet wel wat reuring in de toko. Doei kerst gedachte
trolling machinequote:
merel doet blijkbaar iets goed "achter". komt overal mee weg en krijgt dure spullen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan moet ie beginnen bij o.a. Merel als hij heel eerlijk is.
Maar dat durft hij blijkbaar niet.
Ik wil ze allemaal para zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij pakt idd op dit moment de verkeerden, maar ik vind het prachtig om te zien hoe die drie zelfverzekerde luie honden helemaal parra worden............Als die drie kneuzen nu zeggen, ga effe bij Merel langs, want die had 3 dagen geleden nog de finance, maar nee, daar komen ze niet op...........
Oh ok, ik verstond vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee de afgelopen 3 dagen had hij dat al gezien
Wie weet.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
merel doet blijkbaar iets goed "achter". komt overal mee weg en krijgt dure spullen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal para zien.
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Golfclubs.. en een jasje van ¤3000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |