ik zie opeens Hiske onder dat dekentje vandaan piepen ipv Batsquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ach die gaat straks ook voor zichzelf. wie wil er nou de financien delen met christel merel en hiske?
never en nooit
Nogmaals heeft hij allemaal al tegen die drie gezegd vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee nu inplaats dit in een groep te droppen, iemand moet zich ook
Kunnen verdedigen
ik vind het jammer dat het zich beperkt tot die driequote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Jessie geweest in utop 1 maar vind het heerlijk dat hij die drie aanpakt.
ja ik ook lekker veel dynamiek in het rattenholquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Jessie geweest in utop 1 maar vind het heerlijk dat hij die drie aanpakt.
absoluutquote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede zet van de febo om Jessie weer toe te laten..........Er gebeurt tenminste weer wat nu........Reuring in die luie bende...
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goede zet van de febo om Jessie weer toe te laten..........Er gebeurt tenminste weer wat nu........Reuring in die luie bende...
dat doet ie niet, hij roddelt als een wijf met mieke in de caravan.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
w.e.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals heeft hij allemaal al tegen die drie gezegd vandaag.
Ik vind het jammer, ik had ze graag allemaal zien bungelenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een begin he. Nu even paar weken leuke streams om te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het zich beperkt tot die drie
Leren jassiequote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe mooi is dit een Jessie die klaagt over de horloge van die jongens
Laat hij de anderen ook even aanpakken dan,maar iets met de yurt en je oogkleppenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het gaat weer over geldquote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef formule het volgende:
Jessie gaat sjoemelen met geld,dat is wel duidelijk
eensch het is tijd om de panterrat aan te pakkenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het zich beperkt tot die drie
hij die met de boot komtquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Hoe mooi is dit een Jessie die klaagt over de horloge van die jongens
Dus datquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat doet ie niet, hij roddelt als een wijf met mieke in de caravan.
roddelen is geen activiteit
Nu over de hoodys, toen hadden de mannen de finance helemaal nog niet, dat was aan Merelquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Soulraven het volgende:
Het is bijna komisch. Werkelijk alles kan mooi op de broeders gegooid worden nu. Lekker makkelijk.
Ja joh ik haat die drie toch volgens jou. pfffffquote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Laat hij de anderen ook even aanpakken dan,maar iets met de yurt en je oogkleppen
Volgens jezelf tochquote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh ik haat die drie toch volgens jou. pfffff
en een jong chickie binnenhengelt ?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Jessie al een golfsimulator besteld?
Is toch 800¤ dat hoorde ik haar van de week een paar keer vertellen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Harrison het volgende:
De inkoop van de hoodies moet nog steeds betaald worden: 2800 ¤. Maar ze zijn allemaal al verkocht.
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie zei net 2800 ¤quote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch 800¤ dat hoorde ik haar van de week een paar keer vertellen.
Ik erger me er alleen maar aanquote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik zeg wij gaan de komende weken genieten mensen!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe je toch ook? Alles pak je aan of verzint zelf iets om ze in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh ik haat die drie toch volgens jou. pfffff
Ja vooral bij Shelley die is niet bij naam genoemd maar weet zelf dat hij dus alles van haar weet wat ze heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is duidelijk dat het bommetje nu gedropt is.
Neuhh,, zijn Klokkies-gate zit 'm nog dwars.. zelf kocht 'ie er in Versie 1 een van ¤1500, maar die 3 van ¤20 ps/ st kan écht nietquote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Morgen is er een centraal.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
waarom bespreken ze dit niet met z'n allen
Hij moet iedereen achter zich krijgen om de broeders tegen te werkenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
waarom bespreken ze dit niet met z'n allen
Vertel dat Gerrit evenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat doet ie niet, hij roddelt als een wijf met mieke in de caravan.
roddelen is geen activiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |