abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183801984
quote:
6s.gif Op maandag 17 december 2018 23:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hij veroorzaakt gewoon overlast.

Dat bepaal jij? Als 3 buren er niets van zeggen (of aangeven dat ze af en toe een beetje horen als ze buiten staan) en de 4e gigantisch overdrijft vraag ik me af of het als overlast telt.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 18 december 2018 @ 08:26:34 #257
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183801997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 08:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat bepaal jij? Als 3 buren er niets van zeggen (of aangeven dat ze af en toe een beetje horen als ze buiten staan) en de 4e gigantisch overdrijft vraag ik me af of het als overlast telt.
De andere buren zijn misschien niet de hele dag thuis of de wanden zijn beter geïsoleerd dan het plafond, of ze ergeren zich in stilte.
  dinsdag 18 december 2018 @ 08:33:10 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183802039
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 05:54 schreef campesino het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel vermijdbaar was. Als iemand met 3 drukke kinderen in een flat gaat wonen, en toevallig een buur heeft die het een beetje teveel vind, moet je ook openstaan voor een gesprek. Immers, ik neem aan dat iemand zijn kinderen onder controle heeft, en hun kan zeggen "doe eens wat rustiger". Of mag je in dat geval wel zeggen, opzouten, en bekijk het maar?

Mij maakt het niet uit qua kinderdrukte, maar velen hier zijn van mening dat een zanger zich moet beperken tot 15 min, 2x per week. En dat is niet echt realistisch. Maar who knows, dan ben ik maar apart.
Het wil niet tot je doordringen hoe het werkt.
Normale mensen ergeren zich niet aan drukke kinderen omdat dat sowieso na een paar jaar voorbij is en de kinderen niet de godganse dag doorgaan (school, opvang, sport, buitenspelen, bij vriendjes, tijdig naar bed). Bovendien heeft men er vaak begrip voor: je was zelf ook zo of kent zo'n kind. En je weet dat zo'n kind moeilijk tot de orde is te roepen.
Dat maakt het psychologisch een stuk dragelijker dan een buur die zijn woning als werkruimte gebruikt.
pi_183802045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 08:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waarom? Het is geen kwestie van de meeste stemmen gelden, maar van context. Misschien werkt de rest niet en is de relatieve overlasttijd een stuk lager. Het gaat hier wel om grofweg die periode dat mensen van het werk komen en even tot rust willen komen tot ze naar bed gaan. Het is evident dat de zanger hier zelf voor op de blaren moeten zitten. En dan niet door oordopjes te financieren.
pi_183802097
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 08:26 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

De andere buren zijn misschien niet de hele dag thuis of de wanden zijn beter geïsoleerd dan het plafond, of ze ergeren zich in stilte.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 08:34 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Waarom? Het is geen kwestie van de meeste stemmen gelden, maar van context. Misschien werkt de rest niet en is de relatieve overlasttijd een stuk lager. Het gaat hier wel om grofweg die periode dat mensen van het werk komen en even tot rust willen komen tot ze naar bed gaan. Het is evident dat de zanger hier zelf voor op de blaren moeten zitten. En dan niet door oordopjes te financieren.
Nu komen jullie met allemaal aannames, maar niemand komt met de aanname dat die klagende buurman gewoon een teringlijer is. Je hebt altijd wel iemand in de buurt die om niks loopt te janken, waarom zou dat hier anders zijn? Heb mensen gekend die tapdansers boven zich hadden en die hebben het ook gewoon in overleg werkend kunnen krijgen.

Ik snap dat bij slecht geïsoleerde woningen het allemaal net wat vervelender is, maar ik hoorde mn buren ook iedere dag als ze luidt praten. Telt dat al als overlast dan? De politie lacht je uit als je daarom gaat zeuren. Zingen is, afhankelijk van hoe je zingt, niet per se veel harder lijkt me.
pi_183802147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 08:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[..]

Nu komen jullie met allemaal aannames, maar niemand komt met de aanname dat die klagende buurman gewoon een teringlijer is. Je hebt altijd wel iemand in de buurt die om niks loopt te janken, waarom zou dat hier anders zijn? Heb mensen gekend die tapdansers boven zich hadden en die hebben het ook gewoon in overleg werkend kunnen krijgen.

Ik snap dat bij slecht geïsoleerde woningen het allemaal net wat vervelender is, maar ik hoorde mn buren ook iedere dag als ze luidt praten. Telt dat al als overlast dan? De politie lacht je uit als je daarom gaat zeuren. Zingen is, afhankelijk van hoe je zingt, niet per se veel harder lijkt me.
Het zijn allemaal aannames, dat klopt. Vandaar dat het aantal overlastervaarders hier niks zegt. Het is een kwestie van context. Wat wel feitelijk is, zijn de zangtijden en acties van ts daar hij dit zelf verklaart
  dinsdag 18 december 2018 @ 09:06:04 #262
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183802299
quote:

[..]

[..]

Ik kan Je uit eigen ervaring vertellen dat de politie daar helemaal niet om lacht. Ook luid pratende mensen zijn na een bepaalde tijd overlastgevend. Duurt dat lang genoeg dan krijg je vanzelf een agent aan de deur.

In dit geval ligt de oplossing van het probleem toch echt bij ts zelf maar dat wil hij (en jij) niet inzien. Mijn voorstel naar ts is om zijn gezang op te nemen, bij zijn ouders op de bank te gaan zitten en dan die opname drie uur lang afspelen en naar hun reactie kijken als je het niet op stop wil zetten.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183802419
quote:

[..]

[..]

Dat tapdansen duurde ook 3 uur per dag, 5 dagen per week?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_183802645
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 01:53 schreef campesino het volgende:

We zijn allemaal even gek, dat idee een beetje.
Leuke zin. Klinkt grappig. Maar in werkelijkheid ben jij toch echt wat gekker dan het merendeel van de mensen hier.

Wat kost zo'n geluidsdichte plexiglas ruimte eigenlijk? Heb je al wat gevonden? Wel gaaf dat dat bestaat overigens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 december 2018 @ 09:45:41 #265
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183802810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuke zin. Klinkt grappig. Maar in werkelijkheid ben jij toch echt wat gekker dan het merendeel van de mensen hier.

Wat kost zo'n geluidsdichte plexiglas ruimte eigenlijk? Heb je al wat gevonden? Wel gaaf dat dat bestaat overigens.
Begint rond de 3000 volgens mij. We zullen zien hoe serieus z'n hobby is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_183802838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:45 schreef MPC60 het volgende:

Begint rond de 3000 volgens mij. We zullen zien hoe serieus z'n hobby is.
Lijkt me goedkoper dan jaar in jaar uit elke dag oefenruimte huren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 december 2018 @ 09:48:32 #267
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183802845
quote:

[..]

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat drie uur jazzzang je op je zenuwen gaat werken en vind de buurman daarom geen teringlijer, janker of aansteller.
  Moderator dinsdag 18 december 2018 @ 10:20:46 #268
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_183803274
Ik snap die buurman ook echt wel. Misschien is zijn manier van reageren niet helemaal tof, sure tot zo ver kan ik je nog tegemoet komen.... Maar ik had in mijn eerste woning (flat) een bovenbuurman die pianoleraar was en bijna elke fucking avond dus les gaf vanuit zijn gehorige flat. |:(

Toegegeven, hij deed het altijd binnen de "toegestane" uren en dus nooit na 22:00 maar het was godsgruwelijk irritant om dag in dag uit gepingel te horen. Ik heb er een paar keer wat van gezegd maar meneer zei ook doodleuk dat het zijn hobby/bijbaan was en dat hij binnen de toegestane regels geluid maakte. Politie bellen had zodoende ook niet echt zin.

Ik ben toen op een gegeven moment elke keer als ik gepingel hoorde maar mijn speakers en subwoofer VOL aan gaan zetten (en dat zijn geen kleine goedkope speakers }) )
Kinderachtig misschien, maar ja als je voor de 480'ste keer hetzelfde kut oefen pingel liedje hoort dan denk je echt:

pi_183803405
Mijn bovenbuurjongen was DJ en was dan urenlang aan het mixen. Steeds hetzelfde deuntje met hier en daar een dingetje anders. En dan weer opnieuw. En opnieuw. Ik heb geprobeerd tolerant te zijn, want wel zijn hobby, maar ik kon er op een gegeven moment gewoon niet goed meer tegen. Aangebeld, uitgelegd hoe gehorig het was en sindsdien droeg hij een koptelefoon _O_ Maar dat kan niet met zingen :+
pi_183803420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn bovenbuurjongen was DJ en was dan urenlang aan het mixen. Steeds hetzelfde deuntje met hier en daar een dingetje anders. En dan weer opnieuw. En opnieuw. Ik heb geprobeerd tolerant te zijn, want wel zijn hobby, maar ik kon er op een gegeven moment gewoon niet goed meer tegen. Aangebeld, uitgelegd hoe gehorig het was en sindsdien droeg hij een koptelefoon _O_ Maar dat kan niet met zingen :+
Misschien dat een gag ball werkt.

Maar de initiële reactie van de buurman is inderdaad verschrikkelijk, maar weet je ook hoe duidelijk hij dit in zijn huis hoort? Ik kan mij ook goed voorstellen dat dit heel vervelend voor de buurman is, vooral omdat het zoveel uur per week ik voor al zo’n lange periode.

Snap niet dat jij nog steeds het lef hebt om negatief te reageren op je buurmans houding.

[ Bericht 15% gewijzigd door KaheemSaid op 18-12-2018 10:37:29 ]
pi_183803533
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:

Snap niet dat jij nog steeds het lef hebt om negatief te reageren op je buurmans houding.
En het nog steeds onzin vinden hè! Dat hij er last van zou hebben. Want overdag en maar 3 uur per dag waarvan 1 uur toonladders etc. Dat enorme gebrek aan inlevingsvermogen is voor mij heel moeilijk in te leven 8-)
  dinsdag 18 december 2018 @ 10:55:02 #272
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183803777
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een pexiglas wandje is alleen bedoeld om de drums af te schermen van de rest van de muzikanten tijdens live optredens mbt podiumgeluid maw: anders horen muzikanten zichzelf slecht en worden stokdoof..

Een drumcabine is een zwaar geisoleerde ruimte.. denk aan een koelkast maar dan groter en zonder koeling.. (een oude koelcel voldoet ook trouwens)
pi_183804115
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 23:45 schreef campesino het volgende:

[..]

Je kent me niet, dus of het wel zo makkelijk is om mij te 'slapen' moeten we eerst even nagaan. Maar ik probeer altijd toch het gesprek op een vriendelijke manier aan te gaan.

Bedankt voor je toegevoegde waarde in de topic.
Hoi ts, ik en Volgens mij wat anderen hebben al gevraagd om een YouTube linkje ofzo van jouw zangkunsten, wij zijn namelijk erg benieuwd naar jouw talent en naar wat jij dan zoal doet als je aan het oefenen bent.
pi_183804535
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2018 10:55 schreef Zolderkamer het volgende:

Een pexiglas wandje is alleen bedoeld om de drums af te schermen van de rest van de muzikanten tijdens live optredens mbt podiumgeluid maw: anders horen muzikanten zichzelf slecht en worden stokdoof..

[ afbeelding ]

Een drumcabine is een zwaar geisoleerde ruimte.. denk aan een koelkast maar dan groter en zonder koeling.. (een oude koelcel voldoet ook trouwens)
[ afbeelding ]
Ik bedoelde zoiets zoals in post 10 van dit topic: WGR / Buur word gek van mijn zang
  dinsdag 18 december 2018 @ 11:44:20 #275
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_183804562
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:

[..]

Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.

Elke dag 3 uur is niet spontaan, dat klinkt als werk.

Tevens werk je thuis en dan moet je gewoon investeren in een goede werkplek. Wat jij kan doen is een plek isoleren zodat je rustig kan werken. Zelf zou ik het vrij vervelend vinden als ik weet dat mijn werk overlast veroorzaakt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_183804728
Misschien zat er voor jou wel een semi-professionele saxofonist in jouw huis en dacht jouw buurman bij jouw mededeling : oh no, not this shit again. w/
Somebody that I used to know
  dinsdag 18 december 2018 @ 11:58:40 #277
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183804782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 11:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bedoelde zoiets zoals in post 10 van dit topic: WGR / Buur word gek van mijn zang
Dat is geen plexiglas.. maar isolatieglas (met hoge waarde) ;)
Die kun je ook in bovenstaand voorbeeld kwijt (zijn dezelfde cabines alleen andere afmetingen en raampjes)
Je kan ze ook prima achter je huis plaatsen trouwens (kennis van me heeft er eentje midden in de stad staan.. zn fiets past er net naast..)
pi_183804924
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2018 11:58 schreef Zolderkamer het volgende:

Dat is geen plexiglas.. maar isolatieglas (met hoge waarde) ;)
Die kun je ook in bovenstaand voorbeeld kwijt (zijn dezelfde cabines alleen andere afmetingen en raampjes)
Je kan ze ook prima achter je huis plaatsen trouwens (kennis van me heeft er eentje midden in de stad staan.. zn fiets past er net naast..)
Ik heb er totaal geen verstand van, maar het is wel erg cool dat het bestaat ^O^
pi_183805444
Laten we een donatie starten ter financiering van een geluidcabine voor de TS.
pi_183806823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Hierbij mijn donatie

pi_183807510
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:

[..]

Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekocht :) , meen je dat?
Ja, als je in je eigen huis oordoppen zou moeten dragen tegen jou katten gejank.
Ik had je allang tikken gegeven of wat vuurwerk door de bus gedauwt.
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:45:51 #282
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183807843
quote:
Ik heb nog wel wat glassplinters die ie kan omsmelten tot hoogwaardig isolatieglas..
  dinsdag 18 december 2018 @ 14:50:49 #283
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183807937
Oordopjes kopen voor je buurman is wel een heel arrogante move.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 18 december 2018 @ 15:08:04 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_183808307
quote:
6s.gif Op maandag 17 december 2018 23:55 schreef Friday12 het volgende:

Probeer je eens te plaatsen in je buurman. Waar kan jij je aan irriteren? En bedenk je dat dat je dat te horen krijg 3 uur per dag 5 dagen per week. Na 4 jaar zou iedereen dan gek worden.

Maar na al je replies hier kan ik zien dat jij je totaal niet in andere mensen kan inleven :N
Ook nog geen antwoord hier op gehad.
pi_183808412
Ik zou er echt niet vrolijk van worden na 7 uur, als ik savonds na een dag werken op de bank plof of mijn kids naar bed breng dan zou ik helemaal leip worden als ik 5 dagen per week tot half 10 naar iemands gezang moest luisteren, vooral als de kids er niet van kunnen slapen.

Ik zou het prima vinden in de ochtend en middag, maar het savonds dat zou ik niet kunnen waarderen.
Imo moet je overdag zelf weten wat je doet zolang het niet extreem veel geluid maakt, dan moet je idd vrijstaand gaan wonen. Kun je dat niet dan moet je je ook aanpassen aan je medemens, zij wonen waarschijnlijk ook niet vrijstaand omdat ze daar de middelen niet voor hebben.
Ik was hier...
pi_183811815
quote:
Kan de platenmaatschappij waar TS onder contract staat hem niet sponsoren?
pi_183817436
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat drie uur jazzzang je op je zenuwen gaat werken en vind de buurman daarom geen teringlijer, janker of aansteller.
Dat lijkt mij ook, maar waarom klagen andere buren dan niet? Als het zo extreem was zou iedereen gek worden. Blijkbaar is dat het niet... dus waarom reageert die ene buurman zo overdreven?
pi_183817512
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook, maar waarom klagen andere buren dan niet? Als het zo extreem was zou iedereen gek worden. Blijkbaar is dat het niet... dus waarom reageert die ene buurman zo overdreven?
in mijn ervaring draagt geluid het meest naar boven in zo'n woning

En misschien is de bovenbuurman vaker thuis dan de rest
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:50:25 #289
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183817929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Misschien weten ze dat die ene buur dat al doet en vinden ze dat genoeg... ook om hun relatie met de zingende buurman niet op het spits te drijven... zoveel mogelijkheden...
  dinsdag 18 december 2018 @ 23:31:04 #290
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_183820318
Ik zie TS vaak de vergelijking maken met schreeuwende kinderen maar snap niet wat hij hiermee bedoelt. Hoe er overlast wordt gemaakt en wat 'erger' of 'even erg' zou zijn is compleet irrelevant.

Het gaat er om of er overlast veroorzaakt wordt en de consensus in het topc is dat dit valt onder het kopje overlast. Met de zeer aanvallende houding van TS en onwil om te veranderen vraag ik me af wat hij nu wil?
Wat doe ik hier?
pi_183821440
TS
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 19 december 2018 @ 01:00:13 #292
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_183821695
Zo'n cabine is een optie, maar je kan natuurlijk ook gewoon een vissekom op je hoofd zetten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_183821879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 01:00 schreef Strani het volgende:
Zo'n cabine is een optie, maar je kan natuurlijk ook gewoon een vissekom op je hoofd zetten.
Of met een prop in z'n mond zingen. Dit is gewoon vergelijkbaar als een oordopje maar dan op de output device ipv input device
pi_183822126
Je zou maar zo'n buurman hebben als TS... heb je de hele dag hard gewerkt en denk je thuis lekker tot rust te komen, wordt je vervolgens getrakteerd op urenlang van dat kattengejank.
  Redactie Frontpage woensdag 19 december 2018 @ 08:38:58 #295
38148 crew  Innisdemon
pi_183823212
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 01:25 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Of met een prop in z'n mond zingen. Dit is gewoon vergelijkbaar met een oordopje maar dan op het output device ipv input device
:D :D :D ^O^ ^O^ ^O^
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  woensdag 19 december 2018 @ 12:16:36 #296
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183826069
Gewoon oordopjes opsturen ook :').

Prima dat je in overleg wat doet, maar je eigen goedbedoelde "oplossing" door iemand's strot forceren valt nooit goed natuurlijk.

Kun je niet proberen nogmaals in gesprek te gaan en eventuele repetitietijden af te spreken?

Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan ongestructureerd trompetteren wat ze in sommige muziekstijlen veelvuldig doen, laat mijn vorige buurman daar nou toevallig gek op zijn.
In plaats van ruzie maken erover konden wij afspreken dat hij even keek of mijn auto er stond en verder het oefenen zoveel mogelijk te beperken tot kantoortijden of vlak erna als ik stond te koken (afzuigkap aan, dan hoorde ik hem ook amper meer).
Zo nu en dan was ik eens thuis en was de auto er niet, die paar keer in de maand dat ik hem hoorde repeteren kon ik er prima mee omgaan.

Je hebt het samen op te lossen, maar gezien jij de aanstichter bent van het probleem zou jij het meeste water bij de wijn moeten doen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183827537
Tijd een relatie gehad en samengewoond met een zangeres... een verschrikking is het, geen andere woorden voor.
Koop je inderdaad een cabinetje, of maak een kamer geluidsdicht. Of zoek een andere locatie, de bibliotheek bij ons in de stad had bijvoorbeeld speciale geluidsdichte kamers voor muzikanten.
  woensdag 19 december 2018 @ 15:00:26 #298
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183829055
Meeste culturele centra's hebben oefenruimtes.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_183829475
Als ik die bovenbuurman was geweest, had ik ook geklaagd, terwijl ik zelf ook regelmatig muziek maak.
  vrijdag 21 december 2018 @ 00:39:07 #300
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_183867841
Ik snap ts wel. Je wil gewoon lekker je leven leiden en doen wat je leuk vindt zonder gezeik van anderen. Maar ja, de samenleving dwingt je maatschappelijk te zijn.

Dus proberen zoveel mogelijk buiten de deur met anderen muziek te maken, is vaak ook veel leuker.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 21 december 2018 @ 08:25:50 #301
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_183869653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 00:39 schreef Geelman het volgende:
Maar ja, de samenleving dwingt je maatschappelijk te zijn.
Ik zie dat toch anders, hoor. Als je lekker goedkoop wilt wonen, maar ook in de stad, én lekker je gang gaan met keihard muziek maken, dan zegt de omgeving: ho even.

Maar als jij net buiten het dorp gaat wonen, dan kun je echt heel veel herrie maken voordat iemand klaagt hoor.

Je kunt gewoon niet als een vampier alleen maar de goede dingen tot je nemen, en de slechte dingen uitspugen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')