Dat is geen plexiglas.. maar isolatieglas (met hoge waarde)quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoiets zoals in post 10 van dit topic: WGR / Buur word gek van mijn zang
Ik heb er totaal geen verstand van, maar het is wel erg cool dat het bestaatquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat is geen plexiglas.. maar isolatieglas (met hoge waarde)![]()
Die kun je ook in bovenstaand voorbeeld kwijt (zijn dezelfde cabines alleen andere afmetingen en raampjes)
Je kan ze ook prima achter je huis plaatsen trouwens (kennis van me heeft er eentje midden in de stad staan.. zn fiets past er net naast..)
Hierbij mijn donatiequote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Laten we een donatie starten ter financiering van een geluidcabine voor de TS.
Ja, als je in je eigen huis oordoppen zou moeten dragen tegen jou katten gejank.quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekocht, meen je dat?
Ik heb nog wel wat glassplinters die ie kan omsmelten tot hoogwaardig isolatieglas..quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Ook nog geen antwoord hier op gehad.quote:Op maandag 17 december 2018 23:55 schreef Friday12 het volgende:
Probeer je eens te plaatsen in je buurman. Waar kan jij je aan irriteren? En bedenk je dat dat je dat te horen krijg 3 uur per dag 5 dagen per week. Na 4 jaar zou iedereen dan gek worden.
Maar na al je replies hier kan ik zien dat jij je totaal niet in andere mensen kan inleven
Kan de platenmaatschappij waar TS onder contract staat hem niet sponsoren?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:41 schreef Werkperd het volgende:
Dat lijkt mij ook, maar waarom klagen andere buren dan niet? Als het zo extreem was zou iedereen gek worden. Blijkbaar is dat het niet... dus waarom reageert die ene buurman zo overdreven?quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat drie uur jazzzang je op je zenuwen gaat werken en vind de buurman daarom geen teringlijer, janker of aansteller.
in mijn ervaring draagt geluid het meest naar boven in zo'n woningquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar waarom klagen andere buren dan niet? Als het zo extreem was zou iedereen gek worden. Blijkbaar is dat het niet... dus waarom reageert die ene buurman zo overdreven?
Misschien weten ze dat die ene buur dat al doet en vinden ze dat genoeg... ook om hun relatie met de zingende buurman niet op het spits te drijven... zoveel mogelijkheden...quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar waarom klagen andere buren dan niet? Als het zo extreem was zou iedereen gek worden. Blijkbaar is dat het niet... dus waarom reageert die ene buurman zo overdreven?
Of met een prop in z'n mond zingen. Dit is gewoon vergelijkbaar als een oordopje maar dan op de output device ipv input devicequote:Op woensdag 19 december 2018 01:00 schreef Strani het volgende:
Zo'n cabine is een optie, maar je kan natuurlijk ook gewoon een vissekom op je hoofd zetten.
quote:Op woensdag 19 december 2018 01:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Of met een prop in z'n mond zingen. Dit is gewoon vergelijkbaar met een oordopje maar dan op het output device ipv input device
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |