Zelfs een kanarie zingt niet zoveel. Compleet gestoord deze gastquote:Op maandag 17 december 2018 04:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dus je veroorzaakt 6.5 uur per dag, 7 dagen in de week voor de bovenbuurman in kwestie behoorlijke geluidsoverlast? En dat al 4 jaar lang? En hij hoort het ook echt want anders zou hij niet binnen 2 minuten reagerenIk hoop dat je iets meer rekening houdt met je nieuwe buren
Nee, max 3 uur per dag verspreid, tussen 15:00 en 21:30, gemiddeld 5 dagen in de week.quote:Op maandag 17 december 2018 04:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dus je veroorzaakt 6.5 uur per dag, 7 dagen in de week voor de bovenbuurman in kwestie behoorlijke geluidsoverlast? En dat al 4 jaar lang? En hij hoort het ook echt want anders zou hij niet binnen 2 minuten reagerenIk hoop dat je iets meer rekening houdt met je nieuwe buren
Oké ik mag thuis niet zingen. Maar een familie, met o.a. 3 luidruchtige kinderen is wel prima?quote:Op maandag 17 december 2018 04:43 schreef Lunatiek het volgende:
Gedraag je professioneel en huur een muziek-oefenruimte en ga niet thuis zoveel zingen.
Dat is een ander soort geluid. 7 uur per dag naar jazzgejengel moeten luisteren of wachten tot het weer begint is een marteling, zeker als je weet dat het elke dag tot laat in de avond doorgaat.quote:Op maandag 17 december 2018 05:06 schreef campesino het volgende:
[..]
Oké ik mag thuis niet zingen. Maar een familie, met o.a. 3 luidruchtige kinderen is wel prima?
Mijn woongenot is vrijheid om maximaal 3 uur per dag verspreid te zingen in de namiddag/avond. Is zijn woongenot belangrijker? Als het echt zo erg is, kan hij ook misschien een 'noise cancelling' koptelefoon halen?quote:Op maandag 17 december 2018 05:19 schreef ppi het volgende:
Dus jij verpest het leven en woongenot van een medehuurder met je wannabe zangerhobby.
Jij spoort niet.
Groet van een medemuzikant
Drie uur per dag, holy shitquote:Op maandag 17 december 2018 05:30 schreef campesino het volgende:
[..]
Mijn woongenot is vrijheid om maximaal 3 uur per dag verspreid te zingen in de namiddag/avond. Is zijn woongenot belangrijker? Als het echt zo erg is, kan hij ook misschien een 'noise cancelling' koptelefoon halen?
Of wellicht heeft de buurman helemaal gelijk, en hoeft hij niks te doen. Want hij bepaalt wat wel en niet mag.
HET IS NIET NORMAAL WAT JIJ DOET !!!!!!quote:Op maandag 17 december 2018 05:30 schreef campesino het volgende:
[..]
Mijn woongenot is vrijheid om maximaal 3 uur per dag verspreid te zingen in de namiddag/avond. Is zijn woongenot belangrijker? Als het echt zo erg is, kan hij ook misschien een 'noise cancelling' koptelefoon halen?
Of wellicht heeft de buurman helemaal gelijk, en hoeft hij niks te doen. Want hij bepaalt wat wel en niet mag.
En vals jonge..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekochtquote:Op maandag 17 december 2018 05:28 schreef ppi het volgende:
En je bent of totaal onnozel of buitengewoon arrogant.
Met je oordopjes voor je buurman.
Heb jij enig idee hoe ziekmakend de geluidsoverlast is die jij willens en wetens veroorzaakt voor je egotrip ?
En je wist voor dat je daar introk dat die bovenbuur het niet zou trekken.
Jij bent een ongelovelijke zak met je geluidsoverlast.
In elkaar geslapen ook echtquote:Op maandag 17 december 2018 05:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb ook zo'n bovenbuurman gehad. Hij is toen in elkaar geslagen door zijn bovenbuurman en sindsdien is die overlast gestopt. Pure marteling.
En een uur toonladders? I smell bullshit.
Ja behoorlijk... Je kan ook een pier in de zee opzoeken ipv anderen dingen op gaan dringen..quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Arrogant omdat ik oordopjes voor de buurman heb gekocht, meen je dat?
Ben je autistisch of gewoon om andere redenen de realiteit kwijt? Jóuw gedrag is het afwijkende gekke gedrag hier jaquote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd in elkaar..quote:Op maandag 17 december 2018 05:41 schreef Molo het volgende:
[..]
In elkaar geslapen ook echt
Maar snap het ergens bij zoveel overlast wel, tergend
Hoe bedoel je bullshit?quote:Op maandag 17 december 2018 05:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb ook zo'n bovenbuurman gehad. Hij is toen in elkaar geslagen door zijn bovenbuurman en sindsdien is die overlast gestopt. Pure marteling.
En een uur toonladders? I smell bullshit.
Gelul..quote:Op maandag 17 december 2018 05:30 schreef campesino het volgende:
[..]
Mijn woongenot is vrijheid om maximaal 3 uur per dag verspreid te zingen in de namiddag/avond.
Echt - gast wtf.quote:Als het echt zo erg is, kan hij ook misschien een 'noise cancelling' koptelefoon halen?
Ja je buurman heef helemaal gelijk.quote:Of wellicht heeft de buurman helemaal gelijk, en hoeft hij niks te doen. Want hij bepaalt wat wel en niet mag.
Het is nog geen 6 uur, ik zou nog wel willen slapen eigenlijkquote:Op maandag 17 december 2018 05:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd in elkaar..
Het is vroegquote:Op maandag 17 december 2018 05:41 schreef Molo het volgende:
[..]
In elkaar geslapen ook echt
Maar snap het ergens bij zoveel overlast wel, tergend
Jazeker, ben je autist of zo dat het je totaal ontbreekt aan inlevingsvermogen.quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen...quote:Op maandag 17 december 2018 05:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nog geen 6 uur, ik zou nog wel willen slapen eigenlijk
Leuk verzonnen OP.quote:
Mag hopen dat je vrij bent vandaagquote:
En niet boven TS woont!quote:
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.quote:Op maandag 17 december 2018 05:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je autistisch of gewoon om andere redenen de realiteit kwijt? Jóuw gedrag is het afwijkende gekke gedrag hier ja
Afspraken? Je bedoeld dat je hem jou ideeen wou komen opdringen..quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.
Ga je niks zeggen over de agressiviteit van de buurman, terwijl ik geprobeerd heb om rustig afspraken te maken? Maar goed tough-guy, whatever you say.
Drie uur per dag, élke dag!quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het compleet onacceptabel dat ik spontaan ga zingen in mijn huis, binnen redelijke uren.
Ga je niks zeggen over de agressiviteit van de buurman, terwijl ik geprobeerd heb om rustig afspraken te maken? Maar goed tough-guy, whatever you say.
Je hebt nooit het recht om geluidsoverlast te veroorzaken. Ongeacht het tijdstip.quote:De woningcorporatie heeft aangegeven dat ik sowieso het recht heb om geluid te maken tot 22:00
Jaquote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
[..]
Dat.quote:Op maandag 17 december 2018 07:38 schreef Butjekef het volgende:
[..]
Je hebt nooit het recht om geluidsoverlast te veroorzaken. Ongeacht het tijdstip.
Ja kan iemand toch niet opdringen om in zijn eigen huis met oordoppen in te lopen?quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef campesino het volgende:
Dat is gewoon heel ongebruikelijk, dat besef je toch wel?quote:Op maandag 17 december 2018 05:47 schreef campesino het volgende:
Spontaan zingen is opzich niet ongebruikelijk. Iedereen zingt wel eens met een liedje mee.quote:Op maandag 17 december 2018 08:51 schreef Hallmark het volgende:
Dat is gewoon heel ongebruikelijk, dat besef je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |