SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
That's darts.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
En dan zo je eigen leg beginnen genot
Complete chaosquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:43 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou maar een FOK!DRT-tafel hebben wij het WK. Wat krijg je dan allemaal.
Die worden de zaal uitgezet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:43 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou maar een FOK!DRT-tafel hebben wij het WK. Wat krijg je dan allemaal.
VDV - Voort 2008quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Klaasen nog een keer ongenadig staan schroeien? Staat me ook niet direct bij
Tegen Gando.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Klaasen nog een keer ongenadig staan schroeien? Staat me ook niet direct bij
Openruggetje?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat openruggetje het scorend zou afleggen in de tweede ronde.
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Complete chaos
Net dit topic eigenlijk
dit was hem dusquote:
Onder welk account?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Hij zit hier gewoon mee te lezen de ouwe smeerpijp
Kunnen we die bingo niet even in de uitzending krijgen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moet je wat vaker iets slims zeggen, dan kom je ook in de uitzendingquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het getwitterd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Sociale activiteiten hebben om af te zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef Tagliano het volgende:
Niet al je sociale activiteiten afzeggen in de tweede helft van december
Dat is wel een grote uitdaging voor mequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker iets slims zeggen, dan kom je ook in de uitzending
Niko Bellic lukte dat ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een grote uitdaging voor me
Goed puntquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sociale activiteiten hebben om af te zeggen
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Marijanovic wel effe breaken
Gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Marijanovic wel effe breaken
quote:
North gaat meer dan een dubbeltje nodig hebben, noteer dat maarquote:
Die Marihuanavic is lekker koeltjes op de dubbel wil je zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
North gaat meer dan een dubbeltje nodig hebben, noteer dat maar
Eerste paar sets welquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Marihuanavic is lekker koeltjes op de dubbel wil je zeggen
Wat ga je luisteren maatquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zo het commentaar op mute en een muziekje aan. Mensel - Long ga je niet met commentaar overleven.
Een lijstje gebaseerd op 52 weken last.fm-gegevens.quote:
Op naar One Trick Ponies.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een lijstje gebaseerd op 52 weken last.fm-gegevens.
ik ga wat anders doen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zo het commentaar op mute en een muziekje aan. Mensel - Long ga je niet met commentaar overleven.
Die komt nog niet in de buurt van de 40.quote:
Aad de Mos in beeld met andere mensen erbij?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:59 schreef wimderon het volgende:
Mansell-Long, dat zijn de krenten uit de pap.
[ afbeelding ]
cakebolquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
Koffie en een stukje cakebol heb ik wel verdiend na het uitpluizen van de huiskamervraag.
Ik heb geen idee wat ik kan verwachtenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Zo, nu blijven de hardcore SM-liefhebbers over
Mooi dat dit soort potjes ook op het WK horen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten
even stijgen in het DRT-postklassementquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Wacht maarquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn.
waarom geen skribble.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik ondertussen wel DrawSomething spelen.
Het scheelt dat Mikkie Mensel het afgelopen jaar iets van progressie heeft laten zien.quote:
Zijn er nog meer 'sporten' behalve dit, wielrennen en voetbal die je zo volgt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het scheelt dat Mikkie Mensel het afgelopen jaar iets van progressie heeft laten zien.
Dat is bijna knap.quote:
Oh wacht, het heet cakerol.quote:
Voetbal en darten nauwgezet, verder wielrennen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er nog meer 'sporten' behalve dit, wielrennen en voetbal die je zo volgt?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze partij gaat Long duren zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
22 Armand Lijpe Harriequote:
Butlergodquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:14 schreef wimderon het volgende:
Zjak hou op, er is echt geen enkele Amerikaan die structureel 90+ gooit.
Bij de BDO gooien ze ook beter.quote:
Mansell heeft dit jaar gewoon een toernooi bij de PDC gewonnenquote:
Dit soort middagen harden je.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef Tagliano het volgende:
dat komt door die paar triple 20s die ze gooienquote:
Er is veel te veel sport tegelijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Dat is vaak zo.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is veel te veel sport tegelijk
Maar darten is geen sport, dus er kan niet te veel darts zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is veel te veel sport tegelijk
lucky klootzak vd pasquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Van de Pas tegen de winnaar van deze pot wordt echt een lijdensweg.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar darten is geen sport, dus er kan niet te veel darts zijn.
Beste post ooit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Dit was nooit zo leuk geweest als die laatste zin er niet stond.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Heeft minstens 1 voordeel: Minder studiogelul richting de volgende potquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef skysherrif het volgende:
We zijn in ieder geval onderweg nog naar 25 legs
Doorgaans is het lang niet zo ernstig als vandaag.quote:
?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De comeback van GGMM was ook wel goed.
Dan is er veel te veel sport om ook nog volle aandacht bij dartsen te hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar darten is geen sport, dus er kan niet te veel darts zijn.
Wat is er voor boeiende sport allemaal vandaag dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doorgaans is het lang niet zo ernstig als vandaag.
Oja schaatsen is vgm nuquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er voor boeiende sport allemaal vandaag dan?
Schaatsen is geen sport.quote:
Eibar - Valenciaquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat wel posten, maar het is geen darts of voetbal dus dan ga je toch zeggen dat het niet boeiend is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar voel ik geen emoties van in mijn lichaam.quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan dat wel posten, maar het is geen darts of voetbal dus dan ga je toch zeggen dat het niet boeiend is.
Ik adviseer het ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar voel ik geen emoties van in mijn lichaam.
Hopelijk wel gewoon de cross/race en niet de freestyleaidsquote:
Ja dat racen over die heuveltjes waar de helft nog neergaat onderweg.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk wel gewoon de cross/race en niet de freestyleaids
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat racen over die heuveltjes waar de helft nog neergaat onderweg.
Dat is echt genot.
Tennis kan echt genot zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
Tennis vind ik dan weer vrij weinig aan.
Liverpool man unitedquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.quote:
Schaatsen is voor Nederland wat Darten voor Engelsen isquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
Schaatsen prachtige sport man, beetje met een erwtensoepje kijken in de middag en savonds na een fijne boerenkool stamppot met een unox rookworst.
Wel boeiend en idd morgen, wel op een vreselijk tijdstipquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.
2. Dat is morgen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind in het bijzonder weinig aan Amerika
IJshockey is niet eens te volgen, je kan die puck nauwelijks zien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind in het bijzonder weinig aan Amerikaanse sporten (icehockey, football, honkball en basketball)
Waarom niet? Lekker united zien afgaan, mourinho boos, rood kaartje. Lekker toch.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.
2. Dat is morgen.
Na 90 minuten schrijf je toch weer ''#schuldvanmourinho''. Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel.
Liverpool moet de koppositie behouden.
Tokkiesport, niet voor niets dat je elkaar daar gewoon in elkaar mag slaan zonder dat je een straf krjgtquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IJshockey is niet eens te volgen, je kan die puck nauwelijks zien.
Je krijgt wel een straf.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tokkiesport, niet voor niets dat je elkaar daar gewoon in elkaar mag slaan zonder dat je een straf krjgt
Dan is de wedstrijd nog wel interessant om wat er op het spel staat voor Liverpool.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na 90 minuten schrijf je toch weer ''#schuldvanmourinho''. Hier trapt niemand in.
Vind ik wel primaquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef skysherrif het volgende:
Stijn is de pantelic podcast interessant?
Paardenrennen is wellicht nog wel geinig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
Dat vierjaarlijkse gefap op Paardensport is pas walgelijk.
Is met Freek Jansen toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel prima
Ook al heet ik geen stijn
Leuk podcastje, hoor. Niet te serieus, over de sfeer in het stadion, Freek is ook prima. Blijkbaar is er in de kersteditie van de VI een interview met Van Bronckhorst, Van Bommel en Ten Hag gezamenlijk (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef skysherrif het volgende:
Stijn is de pantelic podcast interessant?
Als je nou eens wat vaker in VBL komt posten had ik kunnen vermoeden dat je dat luisterdequote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel prima
Ook al heet ik geen stijn
Ik ga toch niet kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de wedstrijd nog wel interessant om wat er op het spel staat voor Liverpool.
De kans dat Mourinho er weer aids van maakt is vrij groot ja.
#110%ANTIKUNSTGRASquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk podcastje, hoor. Niet te serieus, over de sfeer in het stadion, Freek is ook prima. Blijkbaar is er in de kersteditie van de VI een interview met Van Bronckhorst, Van Bommel en Ten Hag gezamenlijk (lol).
Ja wil het vooral voor Freek luisteren idd,quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk podcastje, hoor. Niet te serieus, over de sfeer in het stadion, Freek is ook prima. Blijkbaar is er in de kersteditie van de VI een interview met Van Bronckhorst, Van Bommel en Ten Hag gezamenlijk (lol).
Ach het gaat niet volkomen de diepte in maar het luistert wel lekker weg. Als ik een halfuurtje in de auto zit vind ik dat leuker dan radio iigquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is met Freek Jansen toch?
Die trapt wel vaak open deuren in
En Koeman er nog bijquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nou eens wat vaker in VBL komt posten had ik kunnen vermoeden dat je dat luisterde
Ohja, ik luister nooit podcasts.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach het gaat niet volkomen de diepte in maar het luistert wel lekker weg. Als ik een halfuurtje in de auto zit vind ik dat leuker dan radio iig
Ik vind het dus ook wel interessant voor in de trein enzo, of tijdens leren etc.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja, ik luister nooit podcasts.
Podcasts tijdens het studeren kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook wel interessant voor in de trein enzo, of tijdens leren etc.
Dat komt omdat ik heb nog integraal terug moet kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens je mening gegeven over Ajax - Bayern in het Ajaxtopic, wat is dit nou.
Paardrijden op de klassieke Vijfkamp dat is pas lachenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paardenrennen is wellicht nog wel geinig.
Maar fucking dressuur is echt mensonterend.
Mjah echt leren niet echt, maar 'huiswerk' maken meer dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Podcasts tijdens het studeren kan ik echt niet.
De laatste Spaanse rondes van dit jaar zijn wel matig. Gelukkig gaat het vanaf januari knetteren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
Lyon Monaco is normaal gezien op papier morgen ook wel een aardige pot
maarja monaco aids dit seizoen
Ik zou een kubusje meenemen voor tussendoor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:34 schreef Vriezzer het volgende:
Long verveelt zich de ***************** tijdens beurten van Mansell.
Raak je toch afgeleid?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook wel interessant voor in de trein enzo, of tijdens leren etc.
We komen je aanmoedigen op het volgende WK.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Na 2 beurten op 454, dat kan ik bijhouden
Moest je overwerken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik heb nog integraal terug moet kijken
Ik geef Dobro een prima kansquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:35 schreef Smoofie het volgende:
Waarom moesten die vrouwen niet tegen deze twee. Dat hadden ze gewonnen
Minimaal een van beide spelers overlijdt aan ouderdom, voor de laatste dubbel gegooid is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Dit gaat een ellendig lange wedstrijd worden
Ik ook, en ik raak eens in de 40-45 pogingen het bord.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gooi deze mannen nog van het bord
Slechter heb ik nooit gezien volgens mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
Dit roept herinneringen op aan het legendarische duel Kellett v Stein.
Hamilton v Murnan kwam er ook wel bij in de buurt volgens mij, maar die zat weggestopt op een zondagmiddag (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Slechter heb ik nooit gezien volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |