SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
That's darts.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
En dan zo je eigen leg beginnen genot
Complete chaosquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:43 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou maar een FOK!DRT-tafel hebben wij het WK. Wat krijg je dan allemaal.
Die worden de zaal uitgezet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:43 schreef Vriezzer het volgende:
Je zou maar een FOK!DRT-tafel hebben wij het WK. Wat krijg je dan allemaal.
VDV - Voort 2008quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Klaasen nog een keer ongenadig staan schroeien? Staat me ook niet direct bij
Tegen Gando.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Klaasen nog een keer ongenadig staan schroeien? Staat me ook niet direct bij
Openruggetje?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat openruggetje het scorend zou afleggen in de tweede ronde.
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Complete chaos
Net dit topic eigenlijk
dit was hem dusquote:
Onder welk account?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Hij zit hier gewoon mee te lezen de ouwe smeerpijp
Kunnen we die bingo niet even in de uitzending krijgen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moet je wat vaker iets slims zeggen, dan kom je ook in de uitzendingquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het getwitterd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:50 schreef Tagliano het volgende:
Sociale activiteiten hebben om af te zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef Tagliano het volgende:
Niet al je sociale activiteiten afzeggen in de tweede helft van december
Dat is wel een grote uitdaging voor mequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker iets slims zeggen, dan kom je ook in de uitzending
Niko Bellic lukte dat ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een grote uitdaging voor me
Goed puntquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sociale activiteiten hebben om af te zeggen
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Marijanovic wel effe breaken
Gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Marijanovic wel effe breaken
quote:
North gaat meer dan een dubbeltje nodig hebben, noteer dat maarquote:
Die Marihuanavic is lekker koeltjes op de dubbel wil je zeggenquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
North gaat meer dan een dubbeltje nodig hebben, noteer dat maar
Eerste paar sets welquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Marihuanavic is lekker koeltjes op de dubbel wil je zeggen
Wat ga je luisteren maatquote:Op zaterdag 15 december 2018 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zo het commentaar op mute en een muziekje aan. Mensel - Long ga je niet met commentaar overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |